arrow
profile_image
Eveline
od 17. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj holky,
problém je v tom, že jsem v sobotu dostala kvasinkovou infekci (mívám ji tak jednou za rok), začala používat gyno-pevaryl (3 čípky a mast) a dnes jsem odpoledne vzala poslední čípek. Jenže jsem zároveň dostala menstuaci, i když slabší (beru HA). Na vložky nejsem zvyklá, pokaždé používám tampony. Jenže teď nevím, co dělat, abych si tam dole to prostředí ještě nezhoršila, když jsem ho doufám jakžtakž těmi třemi čípky vyléčila. Po skončení jedu do zahraničí, tak nevím, jestli potom užít preventivně ještě jedno balení (3 čípky). Jinak prevenci a na imunitu - candivac, beru (teď jsem v pauze).
Abych to tedy nezamluvila, lze použít tampony, když jsem měla kvasinky? Ještě mě to trochu pálí, ale to spíš z toho, že ten čípek a slabá ms se smíchaly..
Děkuju předem

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené