arrow
Neprodává v Bazaru

Tak to je vrchol.

arrow
profile_image
Julia5
od 10. 4. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Naše reklamace je ve fázi "uznáváme vaší reklamaci a objednáváme chybějící díly", kdy to bude neřekli a minule to trvalo 5 týdnů než to dorazilo. Bezva

Reaguji na Julia5:

My neustále čekáme, zda se nám někdo ozve, jak paní říkala v rozmezí od 21-24.4. Stále mají dva dny na to se ozvat, ale pochybuji, že se ozvou. Takže v pátek už tam budu volat já, a budu hooodně nepříjemná, neboť už je to delší dobu než 30 dní, což tvrdili, že mají ze zákona právo.

Tak jsme včera volali do M.T. nábytek. Paní nám sdělila, že dveře jsou již vyrobené, avšak stále nejsou skladem - prý snad v pondělí. Řekla nám, že máme stále čekat, čekat a čekat. Jako kompenzace nám byla nabídnuta finanční částka v hodnotě 1000kč, avšak na mail nám přišlo, že na základě informací nám nabídnou 500kč. Ihned jsme tam volali a paní nám oznámila, že plní pouze to, co jí bylo řečeno z účtárny. Když jsme tam volali asi před týdnem, a ptali se, jaká částka nám bude vyplacena jako kompenzace, paní nám řekla, že to nemůže říct teď, neboť se ta částka odvíjí od toho, jak dlouho na zboží čekáme. Jelikož nám dveře stále nedorazili, nebudeme hloupý, a vyčkáme až dorazí, a pak si necháme dle toho, jak dlouho jsme na dveře čekali vyplatit určitou částku. Jestli si myslí, že se necháme odbýt částkou, kterou nám nyní nabízí a na dveře budeme čekat další týdny, měsíce, tak jsou opravdu na velkém omylu !!

arrow
Neprodává v Bazaru

Nechápu,myslí si snad,že lidi jsou úplně .... a nechají to jen tak.
Začali sme skládat skřín z Natali nábytku.Vše cajk,až na to,že skoro všechny předvrtané dírky na kolíky nám byly k ničemu,vše by bylo křivé,takže sme museli vrtat hodně nových.Ale to jsem slyšela,že je detail oproti jiným věcem.
Tak at vám to dobře dopadne

Děkujeme, už jsem z toho vážně nešťastná

Hlásím, že jsme konečně obdrželi nové, neponičené dveře a skříň je konečně plně funkční Že to ale trvalo ....

arrow
Neprodává v Bazaru

Jéé,paráda,tak aspon že to dobře dopadlo.Skřín vypadá moc hezky.

Reaguji na Tamara79:

Jojo, nakonec to dopadlo dobře, ale ty nervy Děkuju Nerada bych, kdybychom ji museli vracet, je velká, prostorná - takže co se týče vzhledu a tak, jsem spokojená Ale už nikdy více tak nakupovat nebudu!

arrow
profile_image
VopiceZeZOO
od 19. 2. 2016
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Taky se podělím o naše zážitky s MT nábytkem. Po necelém půlroce od objednání postele a příslušenství k ní je celá záležitost konečně vyřešena a zažili jsem mimo jiné tohle:

- termíny odhadnutého dodání zboží v objednávce jsou orientační, i první (neúspěšný) pokus o dodání byl o pár dní později než slibovali... ale to bylo nakonec to poslední, co by vadilo
- asi třikrát těsně před slíbeným termínem dodání nábytku přišla SMS: "objednávka z důvodu nenaložení nebude doručena", což znamenalo minimálně několikadenní odklad doručení... domlouvat si na doručení od MT nábytku volno z práce se opravdu nevyplatí
- postel byla dodána nekompletní, což se při převzetí fakt těžko kontroluje, když je dodána bez návodu
- návod ani po opakovaných žádostech nebyli schopni dodat, vždy poslali návod k jiné posteli, všechny dodané návody navíc byly v polštině. K šuplíku pod postel taky návod nebyli schopní dodat
- chybějící část postele nebyli schopní dodat po formální reklamaci ani do 30 dnů, na základě čehož šlo odstoupit od smlouvy (nechali jsme si jen matrace a noční stolek, postel už jsme v té době sehnali jinou...). Jednou se něco dovézt snažili, ale přivezli úplně jiné součástky, to už jsem si to pořádně hlídala a nepřevzala
- zařídit, aby si postel zpět odvezli a vrátili peníze vyžadovalo opakované urgence telefonem i mailem včetně zmiňování se o ČOI (to na ně tehdy asi fungovalo), jinak by to asi nechali vyhnít a nedořešili to nikdy
- celkový dojem z toho, jak to u nich na zákaznické lince/reklamacích funguje: neskutečný chaos, jedna ruka neví co dělá druhá, když nastane problém, nejsou schopni ho vyřešit, většinu slíbeného nesplnili

Ocenění si zaslouží aspoň to, že nám dali jako kompenzaci za komplikace slevu celkem dva tisíce... ale ztracený čas za celé tohle zoufalství má výrazně větší hodnotu, všechny ty maily a telefonáty už ani spočítat nedokážu...

Takže závěr za mě jasný - MT nábytek nikdy více!!

arrow
Neprodává v Bazaru

Já si ted oblíbila nábytek Natali,zatím spokojenost.Po objednání zavolá slečna a vše vysvětlí,čekací dobu atd.,takže super přístup.

arrow
profile_image
Sona80
od 5. 12. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já se přidám s trochou do mlýna, neb na MT nábytek běží reklama v TV.. My objednali skříňky do koupelny.. Dodání 2-3 týdny. Po měsíci přišel mail, že zboží od dodavatele ještě nepřišlo, budou informovat.Ani jsem jim neodpověděla a kašlala na ně.. No a za déle než týden poslali SMS a mail, že následující den doručí zásilku.. Jsou nespolehlivý a už si od nich neobjednám nikdy nic.. Čekat na 2 po... skříňky do koupelny snad 5 tydnu? fakt ne...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené