arrow
profile_image
Princeznouive30ti
od 5. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Před pár dny jsem udělala objednávku na slevomatu na jeden zájezd pro kamarádku. Bohužel, ta jet nemůže a tak jsem objednávku nechala být nezaplacenou. Porušila jsem tím nějak pravidla slevomatu a hrozí mi za to třeba pokuta/penále ? Myslíte, že se ta sleva po čase zruší a já z toho nebudu mít nic špatného ?

arrow
profile_image
Doodie_M mojeid
od 31. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

rozhodně to budou mít napsané na stránkách v obchodních podmínkách

určitě se stane, že lidi neuváženě nakupují, ale je slušnost se alespoň omluvit, že o pobyt nemáš zájem, ať s Tebou nepočítají

arrow
profile_image
SunnyBall
od 17. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jsem našla akorát toto

Je moje objednávka při platbě převodem na účet závazná?
Ano. Pokud zaškrtnete váš souhlas s podmínkami a kliknete na tlačítko Potvrdit, je vaše objednávka závazná a jste povinen ji při aktivaci slevy zaplatit převodem nejpozději do dvou pracovních dnů.

arrow
profile_image
Therii90
od 18. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Myslím ale, že když je kontaktuješ, že nebude problém Tvoji objednávku stornovat. Důležité je projevit alespoň zájem a ne jen doufat, že to nějak dopadne. Myslím, že s tím nebudou mít problém, že se jim to stává celkem často

arrow
profile_image
Princeznouive30ti
od 5. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

děkuju mockrát, raději tam napíšu

arrow
profile_image
piper mojeid
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Na těch slevových portálech to většinou funguje tak, že pokud není objednávka do dvou/tří dnů zaplacená, tak prostě propadá a nic se neděje. Já bych ale zavolala na tu jejich bezplatnou linku a omluvila se. Za to nic nedáš

arrow
profile_image
Princeznouive30ti
od 5. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na piper: Děkuju, teď jsem jim napsala e-mail, že kamarádka je nemocná a nemůžeme tedy jet, že se moc omlouvám a lze-li to stornovat

arrow
profile_image
Dominikka
od 31. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

několikrát se mi stalo, že jsem to nezaplatila a nic se nestalo..

arrow
Neprodává v Bazaru

moderátorka

na slevomatu je možné se přihlásit a objednávku zrušit. heslo pro příhlášení většinou člověk dostane e-mailem po první objednávce......

arrow
profile_image
Jully
od 14. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

nehrozí nic (mimochodem už z podstaty právní úpravy nakupování přes internet)

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené