arrow
profile_image
fashion86
od 8. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jsem tři měsíce po vysazení antikoncepce (Minisiston). Od té doby se bohužel potýkám s nejrůznějšími obtížemi . K tomu všemu jsem si tři dny zpět objevila v prsu cca 0,5mm bulku, něco jako uzlinka. Byla jsem s tím u své gynekoložky a ta mě samozřejmě poslala na sono. Mám pocit, že se do té doby zblázním. Nemáte někdo podobnou zkušenost. Může to mít nějakou spojitost s tou antikoncepcí. Brala jsem ji skoro 11 let v kuse . Díky.

arrow
profile_image
imoen
od 22. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

bulky vznikají spíše kvůli dlouhodobému braní HA, a kvůli změnám v hladinách hormonů. může to být vysazením, ale to je jako hádání z křišťálové koule, navíc taková jistota ti vůbec k ničemu nebude, když už jsi HA stejně vysadila.
HA jsi brala strašně dlouho, problémy jsou očekávatelné.

arrow
profile_image
Badunka
od 14. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mě se náhle objevila bulka 1,5 cm v prsu loni v listopadu. U mě to tedy vysazením antikoncepce není, beru ji stále. Na sonu zjistili, že se jedná o tzv. fibroadenom, jde o atypickou tkáň prsu, která se nezvrhává ve zhoubnou. Pan doktor říkal, že se nemám čeho obávat, že to nemá cenu nějak operativně řešit jen mám každý půl rok docházet na sono. Takže se nakonec nic tak hrozného nedělo, ale ta doba čekání byla hrozná. Tak přeji, ať ti to také dobře dopadne

Spousta zdravotních potíží dnešní doby se pojí právě s antikoncepcí. Tělo potřebuje čas, aby se pročistilo a začalo fungovat přirozeně.. Kdy jdeš k lékaři na to sono? Držím palce.

arrow
profile_image
fashion86
od 8. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na _Hanka:
Naštěstí jdu na sono hned v pondělí.
Holky díky za Vaše postřehy. Bylo to pro mě hrozný zděšení . Jediný co vím, že je to téměř ze dne na den, protože se pravidelně kontroluju a mažu denně, takže vím, že jsem to tam neměla. A jak říkám, po tom vysazení...nejsem úplně v pohodě

Reaguji na fashion86: je potřeba vydržet, mě po dvou letech braní trvalo hodně dlouho, než se tělo dalo do pořádku a nehaprovaly mi hormony. Ale žádné injekce na vyvolání cyklu nebo tak jsem nechtěla. Takže tomu dej čas. Alespoň je teďka vidět, jak nás ta antina ovlivňuje :/ dej pak vědět, jak jsi dopadla

arrow
profile_image
Kláruš
od 25. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já mám taky stejnou zkušenost - fibroadenom. A to jsem HA nebrala nijak dloho, tak rok. Přesně jak píšeš, z ničeho nic Ale mně se to taky obejvilo v průběhu braní, ne přímo po vysazení. Nicméně doktorka mi doporučila HA následně vysadit nebo brát "v nutnosti" a hlavně kontrolovat, jestli se to nezvětšuje. Hodně štěstí v pondělí

arrow
profile_image
fashion86
od 8. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Paradoxem je, že samozřejmě doktorka nic nepřiznala...říkala jsem, že se mi hrozně mastí pleť, akné na krku (v životě jsem neměla), na zádech, že jsem zhubla, že mám pořád hrozně ledové ruce a nohy a jsem taková zimouřivá atd...Trochu se mi vysmála, že to s tím samozřejmě nemá nic společného a začala mi tvrdit, že budu mít nemocnou štítnou žlázu. Jen mi potvrdila to co tu všechny tvrdíte, že je to pro ně jen skvělý business!!

arrow
profile_image
Jannies
od 15. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Po vysazení HA jsem taky objevila bulku v prsu. Nikdy mě nenapadlo, že by to mohlo mít spojitost s HA, ale možná na to něco bude. Nicméně po sonu a biopsii (která dopadla dobře) mi byl doporučen zákrok a je to venku. Pořád to zkoumám, mám strach, že se objeví znovu.

arrow
profile_image
fashion86
od 8. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Jannies:
Já taky nevím jestli to s tím má něco společného. Jen se mi zkrátka zdá, že je toho od té doby nějak moc. Proto se ptám tady, jestli někdo nemá podobnou zkušenost.

Cituji imoen: bulky vznikají spíše kvůli dlouhodobému braní HA, a kvůli změnám v hladinách hormonů.

Přesně tak

Jinak já mám právě díky dlouhodobého braní HA 2 cysty v prsou...Jsou to jen neškodné cysty, doktor říkal, že to možná časem vstřebá Nepropadej panice, určitě to bude něco podobného, říkal, že to má dneska každá druhá :-/ Já HA cca před měsícem vysadila, tak uvidíme, jestli to zmizí

arrow
profile_image
Violett.ka
od 23. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já měla taky bulku, když jsem brala HA, ale nevím, zda to mělo nějakou spojitost..prý nezhoubnou, chodila jsem na kontroly a jednoho dne mi řekli že musí ven, protože se začala zvětšovat, tak ji vyndali a je pokoj

Cituji Violett.ka: Já měla taky bulku, když jsem brala HA, ale nevím, zda to mělo nějakou spojitost

Mě doktor na sonu řekl, že z velké většiny jo

arrow
profile_image
fashion86
od 8. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Holky a doktor na sonu Vám řekl výsledek hned??

arrow
profile_image
Jannies
od 15. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Na sonu mi řekli jen, že tam opravdu něco je a jak je to zhruba velké. Pak sem na něj šla ještě jednou, protože sem napoprvé byla před menses, tak to chtěli vidět ještě jednou po.. Pak mě objednali na biopsii a volala jsem si na výsledky a pak si mě teprve objednali do prsní poradny, kde mi doporučili zákrok.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené