arrow
profile_image
sabulebambule
od 11. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nedávno mi jedna slečna odřela na parkovišti auto. Sama se k tomu přiznala, mám její telefoní číslo a je ochotná to se mnou nějakým způsobem řešit. Ale jakým způsobem postupovat dál? Je postup stejný jako u autonehody?(ona zavolá na svou pojišťovnu, nahlásí mou škodu, dostane číslo událositi a s tím já také zavolám na její pojišťovnu, kde se mnou buď vyberou autosalon, se kterým mají smlouvu a kde mi auto přelakují, nebo mi proplatí faktuu za přelakování) Nebo je postup jiný? Co k tomu budu potřebovat?

arrow
profile_image
fiffii
od 29. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, ano postup je stejný jako u autonehody.. Vše se řeší na pojišťovně viníka. Záleží na tom jestli mají smluvní servis, ale většina jich má a nebo když si to budeš chtít dát opravit jinam, tak ti pak proplatí fakturu... Samozřejmě než to necháš opravit, tak to musí nafotit likvidátor od dané pojišťovny. Budeš k tomu potřebovat svůj velký techničák, řidičák, občanku, popis nehody, pojistku... a ona to samé...

arrow
profile_image
sabulebambule
od 11. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Děkuju! Ono v dnešní době je i přelakování drahá záležitost - řekli mi 8 tisíc, tak jsem ráda, že se to snad zvládne takto.

arrow
profile_image
fiffii
od 29. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nemáš zač... Ty doklady stačí jen kopie, ale zase všechny listy

arrow
profile_image
sabulebambule
od 11. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

jj, jdu kopírovat

arrow
profile_image
tpama
od 27. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

opravíme. www.actlitomerice.cz. s pojišťovnou to zařídím

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Ahoj, dělám na asistenční službe pro pojišťovny. Pro příště raději sepsat evropský protokol. Nikdy nevíš, jestli to viník opravdu nahlási.
Do 15 dnů ze zákona to má ona nahlasit na svou pojišťovnu. Nejsi vázaná číslem PU. Můžeš to nahlásit i jako prvni. Každopadně z tvé strany musí vždy proběhnout hlašení na pojištovnu viníka.
Je možné, pokud máš HAV, hlásit na svou pojištovnu. Vždy je to rychlejší. Nepřišla by si o bonusy a ani o spoluúčast, jelikož právě znáš, kdo způsobil.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

sabulebambule
Ohledně vyplacení škody taky záleží, jak máš starý vůz. Pokud starší 5 let, tak bacha na amortizaci.

Právě o té amortizaci jsem chtěla napsat,manža má soukromou autodílnu,tak bohužel znám případy ,kdy zákazník,kterému někdo nabourá,odře auto a má ho starší 5 let, tak většinou z poloviny škodu,přinejlepším čtvrtinu, zaplatí z vlastní kapsy..

arrow
profile_image
sabulebambule
od 11. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

tak já mám naštěstí auto rok a půl staré.

Cituji tyweee: Je možné, pokud máš HAV, hlásit na svou pojištovnu. Vždy je to rychlejší. Nepřišla by si o bonusy a ani o spoluúčast, jelikož právě znáš, kdo způsobil.

jej, toto trochu nechápu co tím myslíš? Mám havarijko, ale spoluúčast mám 10 % nejméně však 10 tisíc, což by mi v mém případě moc nepomohlo

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

sabulebambule
Pokud máš HAV, tak je možné řešit z ní s tím, že zavoláš na domácí pojišťovnu, nahlásíš PU. Řekneš jim, že znáš viníka. Tvá pojišťovna škodu na tvém voze zlikviduje, ty nepřijdeš o bonusy, nebudeš platit spoluúčast, jelikož znáš viníka. V tom případě tvá pojištovna si škodu, kterou tobě zaplatili, budou regresovat po pojišťovně vinika.

Spoluúčast i bonusy by se počítali, pokud bys byla viníkem ty, či viník nebyl známý.
Běžné se takhle doporučuje pro naše klienty, aby tak škodu řešili. Tvá domácí pojišťovna je vždy rychlejší pro řešení likvidace.

Pls, jakou pojištovnu máš?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Alexxa
Ono taky záleží, kam auto dáváš a jaké díly do něj dáš. Jestli originál, či z vrakáče. Kamarádka bourala, měla HAV,ale pro pojišťovnu to byla totálka. Vyplatili ji 31tis. Kč a i tak ji to známý v GGE opravil za tu cenu.

arrow
profile_image
sabulebambule
od 11. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tyweee:
ty jsi znalec, děkuju moc! Já mám kooperativu.

Jinak můžu na tebe ještě několik dotazů?
-když je auto jako totálka, tak ti vyplatí cenu, která je cena na trhu a auto ti zůstává?
-pokud jedu za autem od kterého odletí kámen a rozbije mi přední sklo, znám SPZ auta viníka, je možné ho nějak dohledat a také si to nechat vyměnit z povinného, nebo si to budu muset cashnout sama?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

sabulebambule
Pokud je vůz totálka, tak by ti měli poslat likvidátora a likvidátor ti řekne zůstatkovou hodnotu vozu, poté záleží kolik by stála oprava a jakou má vůz hodnotu po nehodě. Na to mají likvidátoři tabulky - hodnotí se to podle stáří vozidla a ujetých km.
Pokud je vůz označený jako totálka, tak ti zůstavá. Pokud si jej opravíš, tak již nejde na tento vůz uzavřít HAV pojistka. Pojištovny jsou propojeny, takže kdyby si chtěla HAV jinde, tak zjistí, že vůz byl označen za totálku.

Ohledně té druhé věci - může na tvz. ČKP zjistit podle spz, kde ten vůz ma své POV. Zavoláš na danou pojištovnu, oni pošlou viníkovi dopis, pokud viník se nepřízná, tak ti nic nevyplatí, pokud se přizná, tak platí.
Z toho POV vyplatit nelze, to kryje škody na jiných vozidlech a chrání tebe, aby si nemusela opravu na jiném voze platit z vlastní kapsy. ALE existuje přípojištění čelního skla, moc nestojí a je lepší, než řešit z HAV, kde máš bonusy a spoluúčast.
Můžou být nějaké akce, kdy při uzavření POV u jisté pojišťovny tam máš i pojištěné čelní sklo,ale není to samozřejmost.
Jinak, když ty způsobíš škodu, tak z POV přicházíš o bonus za poslední rok = 5%. Pokud nejsi čerstvý řidič, který nemá zatím žádný bezeškodní průběh. V tom případě by ses dostala do tzv. malusu = navýšení pojistky POV.
Když řešíš PU ze svého HAV a nemáš viníka, či viníkem jsi ty, tak máš tam jistou spoluúčast a navíc přícházíš o všechny bonusy, které sis na tuto pojistku za roky naschromáždila.

Kdyby si to chtěla řešit z HAV, tak KOOP CZ - 800 105 105 - v hlasovém stromě by mělo být pod číslem 2.

Já tedy pracuji na as. službě AXA a děláme AXU, Uniqa, ČSOB,ale i děláme i slovenský pojišťovny a automobilky. Spíš tedy zařizuji odtahové, silniční služby i řemeslníky, pokud mý někdo u nás pojistění domácnosti...

Předtím jsem pracovala na ÚAMK.

arrow
profile_image
sabulebambule
od 11. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Takže, přidávám si tě do svých kontaktů, kdybych se ještě na něco v budoucnu chtěla zeptat, nevadí?
Moc jsi mi pomohla, děkuju!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené