arrow
profile_image
tivoli
od 6. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Bolí mě podbřišek, přestože mám menstruaci až za 2 týdny. Pozoruji to již delší dobu, byla jsem na vyšetření skrz cholesterol, kde mě rovnou brali moč a vše bylo v pořádku. Je to bolest jako bych to fakt měla dostat. Cítím to i vzadu na bedrech. Začala jsem brát Alli na hubnutí, myslíte že by to mohlo být tím? Co jiného by to mohlo být? Mě hned napadají ty nejhorší prognózy, někde jsem se dočetla, že nádor v močovém měchýři se projevuje i bolestií zad. Mám teda i větry, že by tlačily střeva na močák? Jsem docela vyděšená. V nežádoucích účincích Alli se píše, že může způsobit i zánět slinivky, u které taky bolí záda.

arrow
profile_image
Baju
od 29. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Zkus to přestat brát a když se to zlepší, tak je to pravděpodobně těma práškama

arrow
profile_image
tivoli
od 6. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Četla jsem příspěvky o ALLi a skoro nikdo neměl takové nežádoucí účinky. Spíš to bude těm střevama, třeba teď mě to nebolí, ale když mám větry, tak jo. I když pořád musím myslet na ten močák a mám takový divný pocit. Teď moje sexuální aktivita nějak klesla, s přítelem to už není jako dřív. Někde jsem kdysi četla, že ženy s rakovinou dolních orgánů měli problém se sexuálním životem. Myslíte, že je to možné? Jako že se tam hromadí frustrovaná energie?

arrow
profile_image
eileen11
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, koukám, že máš pěkně černé myšlenky takhle v noci , osobně si ale myslím, že to souvisí s ovulací - pokud máš dostat MS za dva týdny, jsi přesně v půli a ovuluješ - uvolnování vajíčka může někdy tyhle bolesti způsobovat A s tím Alli to taky může souviset - zabranuje vstřebávání tuků, jak jistě víš, a tak se ty střeva mohou chovat trochu jinak, odtud ty větry atd.
Nemyslím, že by šlo o něco vážného, ale jestli máš opravdu strach, nech se pořádně vyšetřit

arrow
profile_image
Cassidy_
od 27. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mě takhle bolí ovulace. V půlce cyklu začnou bolesti v podbřišku a jdou až do zad, bolí to mnohdy víc než menstruace.

Cituji eileen11: osobně si ale myslím, že to souvisí s ovulací - pokud máš dostat MS za dva týdny, jsi přesně v půli a ovuluješ

Přesně to samé jsem chtěla napsat.
Já mám větší bolesti v ovulaci, než při MS.
http://www.bonella.cz/zdravi/special-o-ovulaci-jak -poznam-ovulaci.html

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Buď ovulace a nebo já tohle měla, když jsem byla těhotná.

A nemysli hned na nejhorší

arrow
profile_image
tivoli
od 6. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

To mě překvapuje ta ovulace, nad tím jsem nikdy nepřemýšlela, jak je možný že vajíčko pak putuje 2 týdny, to je neuvěřitelný, divím se jak malá holka že jo
Ráno je to lepší. Děkuju za rady, už věřím, že to není nic vážnýho

arrow
profile_image
tivoli
od 6. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

teď jsem se dočetla, že pokud beru antikoncepci, tak by ta bolest prý být neměla, jelikož k ovulaci nedochází. To se mi ale nezdá, nebo jo?

arrow
profile_image
Lorraine
od 3. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ten lék bych vysadila a možná se i nechala vyšetřit na gyndě, jestli je vše OK (cysty a tak...)
Pokud bereš HA a vše funguje tak, jak má, tak ovulaci bys mít neměla.
Nebo máš nějakou neplechu ve střevech (u nás je teď epidemie střevní chřipky, všichni zobou Endiaron jak diví).

arrow
profile_image
eileen11
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na tivoli:
ano, to je pravda, antikoncepce působí tak, že ovulaci inhibuje (blokuje) - tos nepsala, že ji bereš. Tak už mě jen napadá zkusit vynechat to Alli...

arrow
profile_image
tivoli
od 6. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nemůžu být těhotná? To bych měla ovulaci, nebo ne?

arrow
profile_image
eileen11
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ty toho o ženském těle moc nevíš, vid Promin, já si vždycky myslela, že když žena zobe HA, tak ví, jak to funguje - nic ve zlém
k dotazu - ne, kdybys byla těhotná, ovulaci bys neměla, vajíčka se v těhotenství netvoří

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Cituji tivoli: Nemůžu být těhotná?

Vždyť jsem psala, že já s tímhle příznakem byla těhotná takře ano, těhotná být můžeš

Cituji eileen11: Promin, já si vždycky myslela, že když žena zobe HA, tak ví, jak to funguje

Jistě zže ano, ale může být vyjímka. Pokud ji nebere na hodinu přesně, tak nemusí fungovat tak, jak je v návodu

arrow
profile_image
tivoli
od 6. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Minulý týden jsem si zapomněla vzít pilulku, normálně ji beru večer v 20 hod, místo toho jsem si ji vzala až na druhý den odpoledne v 15 hod. Pohlavní styk jsem pak radši neměla. Myslít, že je možné, že ta chybějící pilulka dala tělu vědět, aby se připravilo na menstruaci po vysazení? Je možný, že by mě to břicho bolelo proto? Ještě mám brát 4 prášky, abych dobrala plato a pak čekala na menzes.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené