V sobotu jsem dobrala ATB,a bojim se, že jako minule po antibiotikách jsem dostala kvasinky,koupila jsem si gynopevaryl 150 combipack a bylo to pak hned ok..Ale ted jedu příští týden na dovču,tak se bojim,aby mě to tam nechytlo..ikdyž už ted mě přijde že mě to tam začíná asi trochu svědit ( jestli si to ale jen nevsugerovávám ) ale přijde mě že mě to asi začíná...můžu to použít?jde mi o to kdyby to nebyly kvasinky a já ty čípky použila jestli se něco stane?díky

Nestane, neboj

arrow
profile_image
Sasanka
od 19. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

pokud tě na dovolené zastihne mykóza, určitě je dobré mít po ruce něco jaky gynopevaryl...já mám v lékárničce pro změnu jenamazol. Jinak jsem si taky preventivně zaváděla tampon namočený do bílého jogurtu

arrow
profile_image
solnyshko
od 26. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Sasanka: já mám v lékárničce pro změnu jenamazol

taky tak

tak si to dneska koupim a je to

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené