arrow
profile_image
mysulunka
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj
asi dva roky si všímám, že mi při sportu natékají prsty jak na ruce tak na nohou....loni mi nátekaly i lýtka. A příjde mi, že když sou pak velká tepla, že natékám taky a příjde mi, že ne jen na končetinách, ale i jinde, třeba v oblyčeji.
Před rokem sem s tím byla u doktorky a ta mi řekla, že je to normalní, že ona to má taky.
Mě to, ale docela trapí a zrovna normální mi to nepříjde...Máte to někdo taky? Nevíte od čeho by to mohlo být?
A ještě nevím zda to s tím souvisí, ale příjde mi, že se ani nepotím. Jdu na brusle s partou lidí, všichni sou promočený od potu jen já sem suchá....

arrow
profile_image
Heda
od 2. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na mysulunka:

A solíš hodně?

arrow
profile_image
tkanule
od 5. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

zadržuješ vodu, já se teda potím, ale prsty mi taky otýkaj

arrow
profile_image
mysulunka
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Heda
no ja moc nesolím....sem tam něco přesolím, ale neni to tak hrozne
Jinak se léčím ještě sťítnou žlázou

arrow
profile_image
mysulunka
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na tkanule:
jak se pozná jestli zadrzuju vodu, nebo ne? A děláš s tím něco?Vadí ti to?

arrow
profile_image
tkanule
od 5. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nenatýkám nijak drasticky, jenom je to někdy takový divný pocit a nejdou pak sundat prstýnky. Na ty ruce mi pomáhá zchladit studenou vodou a jinak čaje nebo káva (ale zase nepřehánět),protože ty odvodňujou.

arrow
profile_image
Heda
od 2. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na mysulunka: To jsem se chtěla zeptat....Nepocení je důsledek nižší funkce štítné žlázy. Já bych trvala na lékařském vyšetření, myslím si, že to není normální....nemáš možnost zajít k jinému lékaři, řeči " já to mám taky" neberu jako odborně zvládnutý zdravotní problém ....jsi náctiletá?

arrow
profile_image
mysulunka
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Heda:
Já už jsi popravdě příjdu jak hypochondr...jdu k obvoďačce reknu ji co mi je a ona rekne to nic neni. A ani nemam tušení k jakému lékaři bych měla jít.Když mi doktor řekne, že je to normalní tak pak si řeknu dělám z komára velblouda, a pak dojdu dom a říkam si, že to přeci jen není normální.Nn náctiletá už nejsem už mi bude letos 30. Trápěj mě hlavně ty prsty na nohou a lytka(ty natykaj jen někdy) v létě si vzít pantofle a teď tam mam ty obr prsty....

arrow
profile_image
Heda
od 2. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na mysulunka: A bereš léky na tu štítnou žlázu? Chodíš na Endokrinologii? Bereš HA? Ono to může dělat i srdíčko, ale nechci Tě děsit. Necitíš se utahaná (malátná) po sportu? Jako hypochodr se cítit nemusíš, máš objektivní potíže, které jsou viditelné, žádné Tvoje pocity.....

arrow
profile_image
mysulunka
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

HA neberu uz cca5let. Unavena sem posledni rok pořád..Někdy nezvladnu ani prochazku (když je teploučko), ale třeba sem byla na bruslích a dala sem20km docela v poho až na ty nateklé prsty.JO beru Thyreotom(na sníženou funkci).Jj tam chodim zrovna před 14dny sem tam byla..a říkala sem jí o únavě, o natékání a o tom, že se mi nedaří dát dolů vahu (v důsledku štítné sem přibrala cca10kg) tak mi řekla, e po praškách mam zhubnout (už je beru od září a ani deko dole)a na únavu ať si beru vitamíny(že to může být od žlázy nemo to může být unavovej syndrom)a natékání, že to mže být od hodně věcí..Ale příjde mi, že natékám jen když je teplo.

arrow
profile_image
Miiraam
od 27. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na mysulunka:
taky mám hypofunkci štítný žlázy a beru Letrox... a natékaj mi prsty,ale jen na rukách,že taky někdy nesundám prstýnky.. zatím jsem to neřešila...a hodně se potím a unavená jsem taky čím dál víc min.týden jsem to říkala doktorce,brala mi krev (půjdu na operaci),tak prý uvidíme,jestli tam něco bude....

arrow
profile_image
tkanule
od 5. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

no jestli ti to natýhá až takhle moc, tak bys měla dostat něco na odvodnění. Mamka taky po lécích na štítnou žlázu zadržuje vodu moc (to by vysvětlilo i tvůj přírůstek na váze) a má slabý diuretika a je v pohodě. Ale to by s tebou měli řešit už na endokrinologii, že neshazuješ a proč.

arrow
profile_image
Heda
od 2. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na tkanule: souhlasím

Určitě ještě k lékařům zajdi. Pokud léky nezabírají, je potřeba je změnit....

arrow
profile_image
mysulunka
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Děkuji Vám všem
Reaguji na tkanule:
Jako mysliš že těch cca15kg je voda? Já spíš přibrala v problematických čatech těla...jako boky a stehna., lýtka-ty sou hrozny..
Tak jak koukam tak si asi budu muset najit noveho lékaře jak obvodního tak na šťítnou žlázu.
A četla sem přibalovej leták na lék na šťítnou a nic tam o nežádoucích učinkách jako je natykání nepíšou.
Nevím jestli je to natékaní moc, ale prsty mam opravdu natekle dost.
Dík holky

arrow
profile_image
tkanule
od 5. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

to ti musí říct lékař... já na to vzdělání opravdu nemám... jenom vím, že mamka se léčí taky se štítnou žlázou a má díky tomu problémy se zadržováním vody. A vody člověk může v sobě udržet fakt hodně (viz pokus paní z posledního dílu Jste to co jíte ... se mi zvedul žaludek z toho jejího pokusu)

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené