arrow
profile_image
Stafulka
od 13. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Poslední dobou,se i občas udělá, třeba ob 3dny malá krupička v obličeji,u oka a u rtů, malé pupínky..a za den zas zmizí.Vůbec nevím co to je ,proč a co s tím. Má s tím někdo zkušenost? Děkuju moc!!

arrow
profile_image
chocolat
od 8. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, může to být alergie, co používáš za kosmetiku? Měla jsem něco podobného. Právě z nevhodných přípravků.

arrow
profile_image
Piňa Colada
od 28. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já měla krupičku na čele jako alergii na sladidlo acesulfam K. Takže sleduj, jestli se ti to nedělá víc po nějakém jídle.

arrow
profile_image
Stafulka
od 13. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

chocolat
Ahojky...no používám Ryor, tak snad to nebude z toho...nebo je to možné? já už jí tedy používám tak půl roku...no nevím z jaké kosmetiky jsi to měla ty?
Piňa Colada
OK...díky za radu tak snad to zjistím...

arrow
profile_image
chocolat
od 8. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Stafulka
Možné to je... tak zkus chvíli používat něco jiného a uvidíš.
Už nevím jistě, co to bylo, ale od té doby, co používám přírodní kosmetiku, mám pleť v pohodě.

arrow
profile_image
Stafulka
od 13. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

A jakou používáš kosmetiku?

arrow
profile_image
chocolat
od 8. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Alverde a Syncare.
Alverde je vážně super, přírodní, voňavá, za příjemnou cenu.

arrow
profile_image
claryka
od 19. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

ahoj,já mám stejné problémy, jednou za čas se v obličeji úplně osypu, zčervenám a pupínky zůstávají po dobu 4 dnů a pak mizí.vypadá to naprosto příšerně a jak je kůže suchá nejde to ani zamaskovat makeupem.. používám i přírodní kosmetiku a jednou sem se osypala i po zde zmiňovaném Alverde (gel na odličování)...

arrow
profile_image
Magy
od 11. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Stafulka: Ahojky...no používám Ryor

Ahoj , tak nechci Tě plašit , ale já si v týdnu dala na noc ze vzorečků krém a sérum od Ryoru (nikdy jsem tuto značku nepoužívala) a ráno jsem se probudila sice ne s krupičkou,ale celý krk , tváře a spánky úděsně obsypané svědivou vyrážkou.Takové vodnaté zarudlé puchýřky.Jeden vedle druhého.Takže jsem skončila u Dr ,vyfasovala mast a Ryor nikdy více.Alergická reakce jak vyšitá.Dr mimochodem řekla,že s touto značkou nejsem první...

arrow
profile_image
chocolat
od 8. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

claryka
Jo jo, to je fakt. Někomu zase nesedne kosmetika přírodní

arrow
profile_image
Piňa Colada
od 28. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji chocolat: Někomu zase nesedne kosmetika přírodní

Je chybné z reakce na jeden gel usuzovat, že člověku nesedne přírodní kosmetika.

arrow
profile_image
claryka
od 19. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

já nenapsala, že mi nesedne přírodní kosmetika (šampony i jiné věci přírodní používám a úplně vpohodě), ale že mi nesedl tento konkrétní gel jinak mi nesedlo mnoho dalších nepřírodních jako je např. nivea, v mém případě se jedná skoro pokaždé o gely, které vyvolají alergii a je úplně jedno jaká to je značka. Jediné, které to nedělají tak kupodivu od avonu.Je někdy těžké přijít na to, co alergii vyvolává může to být úplně cokoli

arrow
profile_image
chocolat
od 8. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pravda, špatně jsem to pochopila

arrow
profile_image
Stafulka
od 13. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Magy
No já vůbec nevím, mám takový pocit,že se mi po Ryoru teď jen zhoršuje, nikdy jsem neměla s pletí problémy,a najednou tohle...ach jo

arrow
profile_image
Magy
od 11. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Stafulka: mám takový pocit,že se mi po Ryoru teď jen zhoršuje

Zkus Ryor vysadit a mazat něčím jiným ,jemným,neparfémovaným...ať si tu pleť nerozdráždíš ještě víc.Z něčeho to být musí...První bych vysadila ty krémy a zkusila i nejíst sladké(cukr) a žádná umělé sladidla,pokud máš ráda třeba nápoje light atp.Pleť by se měla zklidnit.Mně vždycky pomůže minerální sprška Avéne.Stříkám ji několikrát denně na obličej.Já vím,že máš jinou reakci na pokožce než já,ale i tak bych nečekala a něco změnila.Pa.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené