arrow
profile_image
kocka.31
od 8. 3. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Přeji hezký večer, chtěla bych se zeptat, včera jsem si vzala poslední pilulku z platíčka Lunafem, a o hodinu déle jsem měla jednorázový průjem. Myslíte, že je dobré se ještě třeba týden chránit jinak? Nechce se mi navazovat novým platíčkem, protože jsem teď jela 3 platíčka za sebou, a chtěla bych teď udělat 7 denní pauzu. Máte některá z vás podobnou zkušenost prosím?

arrow
profile_image
Candy86
od 13. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Vzhledem k tomu, že jsi brala tři plata najednou, tak bys asi zásobu hormonů mít v těle měla. Ale jestli potřebuješ mít stoprocentní jistotu, přidáním další ochrany určitě nic nezkazíš.

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

jednorázový průjem nevadí, tou dobou byla pilulka ještě v žaludku

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené