arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj,
už přes rok mi padají úděsně vlasy a došlo to do stádia, kdy jsem řekla dost a došla si ke kožní. Bohužel nelze jednoznačně určit příčinu. Mohlo to být jak psychosomatické, tak kvůli vysazení antikoncepce. Lékařka mi předepsala Methionin a Alpicort. Na netu jsem našla pár příspěvku, ale vcelku nic směrodatného.Nejvíc mě vyděsily negativní účinky kortikoidů. Docela se třesu co to se mnou udělá. Prosím někoho, kdo Alpicort užíval, aby napsal svoje zkušenosti.Děkuji

arrow
profile_image
sunnymoon
od 25. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Janissinka: Methionin a Alpicort.

ani s jedním zkušenost nemám, ale myslím si, že to máš z vysazení antikoncepce, já to měla předtím hrozné, pomohl mi B-komplex (ani moc nestojí)

arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na sunnymoon: to jsem si taky myslela, ale ono se toho sešlo víc najednou...stresy, nechuť k jídlu a následné hladovnění a nakonec vysazní antikoncepce...pak jsem jí znova nasadila..uplynuly 4 měsíce a pořád je to stejné...šla jsem na testy, ale výsledky se dozvím až za měsíc...mezitím mám kortikoidy a methionin...
už jsem ve stádiu, kdy je to hodně vidět a upřímně radči zkousnu nějakej sajrajt v těle, než být úplně bez vlasů...

arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

jinak jsem předtím brala biosil s dologranem a oba mají béčka ve složení..účinkovalo to akorát na nehty, ale naprosto mi to po měsíci zdevastovalo pleť...paradoxně...udělalo se mi rozsáhlé akné na obličeji, krku, hrudníku a zádech....fuj, fuj už nikdy více

arrow
profile_image
sunnymoon
od 25. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Janissinka: vysazní antikoncepce...pak jsem jí znova nasadila..uplynuly 4 měsíce

jenže ono než se to upraví, trvá i dýl než půl roku...a takové to vysazování a nasazování prášků není dobré, máš to teďka asi pěkně rozházené...a pokud, jak píšeš

Cituji Janissinka: ono se toho sešlo víc najednou...stresy, nechuť k jídlu a následné hladovnění

, tak nevím, alpicort je na stres? (pochybuju),jinak nevím, jestli to pomůže, spíš se hodit do klidu a nehladovět, protože jinak ti na to nic nepomůže
a nebo ještě, pokud to teda není psychosomat., kdysi jsem si kupovala v lékárně nějaký šampon na vlasy, taky proti padání a pomohl, ale už je to pár let zpátky, takže název si nepamatuju, ale zkus se poptat v lékárně (stál nějak do 200kč)

arrow
POZOR
Prodejce je na
černé listině.
Nebyla hodnocena

Alpicort mi také předepsali na kožním..Vlásky mi padají míň,ale nevím jeslti je to po Alpicortu nebo Bioharu a nebo Panthenolu..

Já na sebe vylila Alpicortu už dvě lahve a vlasy padají dál. Methionin jsem brala půl roku a taky nic. Záleží na příčině.

arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

no tak to jsem zvědavá na výsledky krve...docela se bojím co z toho nakonec vyleze...
na netu jsem četla, že kortikoidy způsobují na pokožce modré strie a že se po nich může přibrat...tak jestli ještě tohle do toho, tak snad jen turban na hlavu

arrow
profile_image
Luiza
od 16. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Janissinka: že se po nich může přibrat

Musíš ale odlišit užívání per os a lokální potírání. Po Alpicortu rozhodně neztloustneš a strií bych se taky nebála.

arrow
profile_image
camaya
od 17. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Alpicort jsem používala několikrát....ani jednou mi nepomohl...vlasy mi padaly pořád. Methionin jsem taky brala celkem dlouho a nic. Moje padání vlasů je způsobeno špatnou funkcí štítné žlázy a vysokou hladinou testosteronu. Jediné co mi kdy pomohlo byla řada Thermal(šampon a mastička), ampulky od Vichy nebyly špatný. Ještě bych doporučila i lopuchovou vodu a kvalitní šampóny. Např od značky Kerastase - šampon určený přesně proti padání. Mix těchto přípravků používám již několik roků a vlasy se mi výrazně zlepšily. Nejsou takové jako před vypadáváním,ale nepadají tolik...Tak aspon něco

arrow
profile_image
lasye
od 31. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mě pomohl, již jsem měla menší lysiny a dorostlo to.

arrow
profile_image
barul
od 3. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Alpicort mohu jedině doporučit, dost mi pomohl, dříve mi padalo při česání až padesát vlasů, teď se to omezilo na minimální počet- max. 5. Jinak účinek byl u mě znám tak po cca 2 měsících

arrow
profile_image
TattoedLily
od 28. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojky, chtěla bych se zeptat jak přesně se užívá. Jestli to dáváte jen na místa kde máte např. lysiny, jestli to do pokožky masírujete a kdy Alpicort použít. Myslím jestli se může použít i do mokrých vlasů nebo jen do suchých a umýt třeba až druhý den odpoledne a večer zas ,,namazat'' ... děkuji všem za odpověď!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené