arrow
profile_image
Aaaadelka
od 11. 10. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

méně než
10 příspěvků

Zdravím Mám otázku!
Mám den po menstruaci a včera (8.den) jsem začala brát zase 1.pilulku z blistru HA jako vždy. Dnes jsme měli s přítelem sex a potom jsem najednou začala krvácet. Nebyla to ta tmavá krev jako při menstruaci, ale světle červená. Chci se zeptat, co by to mohlo být, nebo zda se to někomu stalo také? Děkuji za odpověd

arrow
profile_image
andyxyz
od 29. 11. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Aaaadelka: no, já nevím, jestli se ti to stalo poprvé, ale já jsem pravidelně krvácela po styku se svým přítelem,když jsem byla mladší z toho důvodu, že jsem měla zvětšený delozni cipek.... zajdi si určitě na gynekologii

arrow
profile_image
Cherry_
od 22. 5. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A nebyl to jen zbytek?

arrow
profile_image
MouldyBread
od 5. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Den dva , kdy myslím, že mám po menstruaci, se mi to stává běžně..

arrow
profile_image
papanac
od 6. 12. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ze by cipek?

arrow
profile_image
Aaaadelka
od 11. 10. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

méně než
10 příspěvků

Reaguji na papanac: Reaguji na andyxyz: Děkuji Všem za reakce. Ještě se zeptám, jak poznám že tam mám zvětšený ten čípek?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené