Celkem 3 recenze

100 %

Recenze produktu
BlackBerry Q10

věk
25-34

Další recenze od 16.1.2014 00:01:32

Mobilů už jsem měla X a žádný nebyl tak skvělý, jako tento od Blackberry. Je dokonalý už na pohled - přímo luxusní. Hardwareová klávesnice je špičková, píše se na ní rychle a odezva je suprově citlivá. Display není velký, ale ani malý, prostě zlatá střední cesta. Operační systém je už velice pokročilý, intuitivní ovládání je snové. Mám ho především na psaní sms, emailů a na sociální sítě, každopádně má také velmi propracovaný kalendář a poznámky. Zejména musím pochválit BlackBerryHub. Jsem unešena!

• Luxusní vzhled
  • OS je velice pokročilý
  • Snadné ovládání
  • NFC
  • DOkonalá hardwareová klávesnice
  • Ideální rozměr displaye
  • Super aplikace
  • Možnost spouštění aplikací nativně určených pro Android
  • Možná jen slabší foťák

věk
35-44

Další recenze od 23.12.2014 16:26:15

Po mnoha vyzkoušených telefonech, kdy mi každý něčím vadil, i třeba maličkostí, která vadila postupně víc a víc, jsem se rozhodla pro tento model. Mám již vyzkoušené jak klasické staré bezdotykové telefony, tak celé dotykové a bohužel musím říct, že po čtyřech letech používání dotykového mobilu mi velká placka přestala vyhovovat. Už jsem chtěla něco jiného. Takže jsem dlouho hledala, pak jsem narazila na BlackBerry. Jedná se zatím o první telefon téhle značky, který vlastním. Klávesnice je naprosto suprová, jen někomu bude možná ze začátku vadit přehozené y a z. Jinak se na ní lehce píše, nemačkáte tolik překlepů, tlačítka jsou příjemně nakloněna. Displej je velký tak akorát, samozřejmě pokud srovnáváte s "plackama", tak je oproti nim malý. Ale je fakt dostatečně velký. Systém ovládání je velmi intuitivní, vyhovoval mi od začátku. Co mně ze začátku vadilo, tak chybí tzv. domovská obrazovka po zapnutí, mobil se načte rovnou do menu, ale to se dá vyřešit organizací ikonek v menu, aby jedna plocha zůstala bez nich ;-) Dále spoustě lidem vadí nedostatek aplikací, ale to jsou ti, kteří mají telefon "placku" a spíše na hraní (teenagerům moc vyhovovat nebude). Pokud si chcete do mobilu instalovat samé hry, tak doporučuji zvolit nějaký jiný, BB na to není dělaný a ani se na takové zákazníky nezaměřuje. (Kromě modelů Z10 a Z30). Líbí se mi zadní kryt, který se jen tak nepoškrábe. Foťák je na běžné používání dostačující, krásně zaostřuje. Hudba se přehrává bez problémů, kvůli "menšímu" displeji již ale nelze sledovat pohodlně filmy, což někomu může vadit, pokud telefon používal tímto stylem. Celkově bych jej zhodnotila jako velmi vydařený model, který zaplnil mezeru na trhu pro uživatele, kteří nechtějí moderní placaté celodotykové smartphony, ale touží po fyzické klávesnici. S novou aktualizací lze již bez problému nainstalovat aplikace pro android.

• fyzická klávesnice
  • kvalitní zpracování
  • ideálně velký displej
  • vejde se do jedné ruky
  • není vysoký jako běžný "moderní" telefon
  • intuitivní systém
  • zadní kryt
  • lze instalovat i aplikace pro android
  • nemá konkurenci
  • ze začátku cena
  • někomu bude vadit malý displej pro filmy
  • chybí domovská obrazovka po odemknutí (lze vyřešit)

věk
25-34

Další recenze od 5.11.2016 21:01:07

Po špatných zkušenostech s androidem jsem zvažovala jedině Apple nebo Blackberry. iPhones jsou ale pro mě příliš drahé, proto jsem sáhla po již starším, ale myslím si stále výkonném telefonu BB Q10. Co mě odrazovalo byl nedostatek aplikací. Díky podpoře některých aplikací ze systému Android jsem se pro něj rozhodla a nelituji. App Komerční banky funguje, Instagram, Whatsapp, Skype také funkční. Co mi hodně vadí je BB úprava Facebooku a jeho messengeru, nepohodlné, pomalejší a vzhled ani ovládání nic moc. Foťák super, i možnosti úprav fotek. Nejlepší je ovládání gesty, na které si hned zvyknete a už něbudete nikdy chtít ovládat jinak! (Náš android tablet mi naráz přijde zbytečně složitý.)

• ovládání gesty
  • vzhled
  • klávesnice