arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji mariposa: jsem se nechala ukecat na opravu

Děvče, jsi moc měkká. Mně tohle někdo provést na hlavě, tak se z toho kadeřnictví bez adekvátní reklamace nehnu.

arrow
profile_image
staflik35
od 16. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na mariposa: Určitě bych šla reklamovat a nenech se odbýt, už ten přístup pani kadeřnice k tobě je děsný, já bych se asi neudržela a něco jí řekla navíc 1500kč za melír je hrůza! Ke mě jezdí jedna kadeřnice na melír a bere si max 600kč tak se drž!

arrow
profile_image
Pucmelinka
od 18. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já jsem taky jednou reklamovala melír... mělajsem to žluté a pruhy jsem měla jak zebra... Tam jsem si toho taky nevšimla, ale venku na světle to se mnou málem šlehlo... i mami z toho byla v šoku, takže jsem druhý den místo školy šla rekolamovat ten melír... Kadeřnice sice měla kecy, že jsem si to takhle přála, ale lehce to opravila... Týden na to jsem šla k jiné kadeřnici na účes na maturák a ta mi řekla, že už to není tak šílené, ale ať tam přestanu chodit, protože jsem měla uprostřed hlavy rozteklou barvu.... Takže tam už jsem opravdu víckrát nešla... S melírem je to problém asi všude... takže jsem ve finále ráda za svého kadeřníka, i když k tomu mívám taky výhrady... taky jsem puntičkář

arrow
profile_image
mariposa
od 28. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Lady Flame: Děvče, jsi moc měkká

Jsem Fakt jsem se nechala úplně oblbnout, jsem na sebe hrozně naštvaná.
Ale kdybyste věděly, jak ten rozhovor probíhal:
Já: Vídíte, jak tam mám všude ty fleky, to Vám ta barva musela nějak protéct...
Ona: To je tím, jak jste to chtěla na husto, tak jsem se Vám to snažila dělat, co nejhustší, tak to může způsobit takový efekt..
Já: Ale vidíte ty fleky, je to tam úplně slité..
ona: No, právě, jak jsem se Vám to snažil dělat nahusto, tak to se může stát
Já: ale to bych tam neměla flek, hnědý místo a pak až ten melír..
Ona: ale tady vzadu to máte pěkný.. Já jak jsem se Vám to snažila nahoře dělat na husto...
Já: ale vidíte ty fleky?!

Takže jsem se takhle zacykly na tom, že ona si mlela svou a já svou.. Žádná rozumná diskuze s ní nebyla možná, když pro začátek ani nepřiznala, co bylo úplně evidentní..

Takže jsem skončily s tím, že
Ona: no, tak uznávám, že to vypádá trochu... tak ale dneska už Vás nevezmu, tak v pondělí přijděte a zamáznem to.. a už si mě někam psala, a než sem se vzpamatovala, tak sem byla ve dvěřích.. Na moje výtky, že nevím, jak to chce spravovat, že nechcu přijít o vlasy, jediná šance je to ztmavit a pak to zase bude vypadat jak odrost mi řekla: nebojte nebude.

No, takže mám ponaučení pro příště: platit až si to pořádně prohlídnu a zkontroluju

arrow
Neprodává v Bazaru

Já jsem kadeřnice ale takové jednání se zákaznicí a takovou odflinknutou práci jsem ještě neviděla! To snad nemůže být ani kadeřnice proboha!

arrow
profile_image
cherrinka
od 10. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

wow, to bych se asi složila na místě, ta barva je žlutá a slitá a navíc to vypadá na poslední fotce jako spálené ...1500 za takovou hrůzu?Nechoď k ní na opravu!Když ti udělala toto na hlavě, vytiskni si nějaký zákoník o reklamaci a běž tam s tím a popřípadě vem někoho kdo má prořízlou pusu..Ať ti vrátí celou částku!!By ti měla za to i ona zaplatit, za takovou hrůzu

arrow
profile_image
Nela.martina.
od 18. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Kdyby mě tohle udělal někdo na hlavě, tak bych se neudržela a udělala bych ji scénu jejího života - obzvlášť za ten přístup - řekla bych, že očekávám vrácení peněz a omluvu a v případě, že mi odmítne peníze vrátit, tak se odvolám na práva na ochranu spotřebitele (znalecký posudek + mimosoudní řešení - stížnost formou formuláře).

1)Znalecký posudek + mimosoudní řízení
Neříkám, že to máš hned udělat, je to zbytečné jít si na to nechat udělat znalecký posudek (ani nemám představu,jak by probíhal), ale můžeš ji tím postrašit, v případě, že by ti bylo znalecky potvrzeno, že máš nárok na náhradu, musela by zaplatit jak posudek, tak vrátit peníze, v případě, že by to neudělala, můžeš na to ještě poslat soudní formulář - mimosoudní cesta.

2) Ustanovení §616 občanského zákona
Pokud dojde k poškození věci do 6 měsíců/v tvém případě materiálu, máš nárok na vrácení peněz v plné výši a proto nemusíš přijmout náhradu zboží/materiálu, čili nemůžeš být nucena si dílo nechat opravit.
Pro vysvětlení o rozpor s kupní smlouvou - §616 občanského zákona -
v případě, že se vada objeví do 6 měsíců od koupi zboží, máš právo si vybrat způsob vyřízení reklamace a to konkrétně mezi opravou, nebo výměnou věci a pokud by tato tvoje volba nebyla možná, tak máš právo na odstoupení od smlouvy nebo přiměřenou slevu.

+ pokud máš paragon, který ti každá kadeřnice musí nutně vystavit, tak nemůže tvrdit, že jsi u ní nikdy nebyla - selský rozum

Thats all girls, studujte práva!

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

No tak to jsi opravdu měkká. Měla jsi požadovat vrácení části peněz a opravu na její náklady. To je fakt vrchol a ještě ti lže!

[cituji=mariposa][/cituji]
tak řekni, že to nechceš spravit od ní, ale od té druhé holičky, co holky psaly, že umí melír. teda jestli ale by chtěla opravovat něco co podělal někdo druhý

arrow
profile_image
Belen
od 14. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na mariposa:
Myslím, že by jsi tam měla jít znovu a říct ji že chceš vrátit peníze, aby jsi po opravě nebyla bez vlasů. Pokud ti je nebude chtít vrátit - tak ji řekni že jsi v právu, necháš si udělat znalecký posudek,... .
Neboj ona se nejspíš lekne a peníze ti vrátí, hlavně tam běž s někým kdo je aspoň trochu tvrďák a zastane se tě. Rozhodně nehledej s ním kompromis a buď neústupná.
Držím palce, aby to dopadlo dobře.

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Belen: No peníze jí nevrátí. Určitě ne celé. Protože materiál spotřebovala a pochybuju, že ho bude platit ze svého. Může jí to bud bezplatně opravit, nebo vrátit část peněz. Ovšem já bych si od takové "odbornice" na vlasy už nenechala sáhnout asi...

arrow
profile_image
Nelie
od 8. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já jsem normálně měkkota, srab, ale když mě někdo naštve, neznám se. Hlavně pokud jde o vlasy. Mám je hodně dlouhé, husté... kdyby mi je nějaká kadenice zprznila, naběhla bych jí tam a klidně vyhrožovala, že jí tam zropím takovou scénu, že se všechny zákaznice poženou ven.
Brigádně dělám v kšeftech a na tohle zaměstnavatel fakt slyší. Na nás jednou chtěla paní poslat i policii, tak jsme ji chtě nechtě museli vyhovět, ačkoliv šlo o absurdní případ.
Nebála bych se tam jít znovu, klidně popros mamku nebo kamarádku, ať te doprovodí. Budeš se cítit lépe.
Jdi tam třeba v to pondělí. Paní "kadeřnice" má zato, že tě bude mít z krku. Hned, jak tě osloví bych na ni vytáhl zákony.
Třeba: ,,Znám zákony a vím, že mám právo na reklamaci. Nebudu mít problém třeba i zavolat policii."
Bude se sice cukat, ale kdo by chtěl uprosřed dne v salónu s zákazníkama policii, případně nějakou scénu... Požaduj minimálně část peněz zpět, jinak že tu nejsi naposledy. Neboj se, právo je na tvojí straně. Paní pravděpodobně zákony nezná, stačí se nebát... takovýhle lidé, kteří se při obhajobě ohánějí pořád tím samým jsou uvnitř posraní strachy a je jim jasný, že to zvorali.
Já sedět v křesle, například před mytím a vidět, že přijde nějaká slečna se stížností, zvedla bych se a odešla. Už jen pro ten strach, co by mi tam udělali.
Budu držet palce, pořádně tý mrše vytři zrak... ta by neměla mít právo v ruce dzet byť jen hřeben

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji mariposa: že mi nejdříve při smývání u umyvadla smyla i půlku makeupu z obličeje a při česání mi i vytryskly slzy, to vše bych i přežila, protože mi jde hlavně o výsledek. Ten, při letmém pohledu v zrcadle tam, vypadal celkem fajn. Ovšem doma jsem si vlasy prohlížela blíže a takové fleky,

Už bych vyjela,pokud by byla tak neohrabaná.A osobně bych k ní letěla hned,jak jsem si toho doma všimla a nebo druhý den.
škoda,že sis toho nevšimla hned tam,já jsem teda v tomhle puntíčkářka a hned u kadeřnice jsem kontrolovala jak mám melír udělaný.Mě se totiž kdys stalo to samé co Tobě,ihned to musela dát do pořádku a nezaplatila jsem jí vůbec nic.Ona ani necekla a omluvila se.
A to samé se mě stalo v jednom dříve vyhlášeném kadeřnictví,když mě špatně kadeřnice ostříhala,nezaplatila jsem ani korunu a příští návštěvu jsem měla u jiné kadeřnice zdarma,jako omluvu salonu.

Cituji Moňas: No peníze jí nevrátí. Určitě ne celé. Protože materiál spotřebovala a pochybuju, že ho bude platit ze svého. Může jí to bud bezplatně opravit, nebo vrátit část peněz.

Pokud to bude slušné kadeřnictví,tak to udělá.Opravit bych si to tam asi už nenechala,pokud jsem to nechtěla ihned.Pak už bych se bála víc

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji mariposa: No, takže shrnuto, jsem se nechala ukecat na opravu, ale čím dýl nad tím přemýšlím, tak se mi to nechce riskovat a radši to nechám odrůst..

No,tak to si neměla,teď už Ti opravdu nevrátí nic ,škoda.Neměla ses nechat taklhle opít rohlíkem.
A nebo si na to nech přeliv,ono se to pak vymyje a bude to vypadat mnohem líp,zapatlat to tmavším melírem je to nejhorší,můj názor.

A máš doklad?To by Ti snad ještě mohlo pomoct.Ona je majitelka?Pokud ne,jednej pouze s majitelem kadeřnictví.

Cituji Nelie: ,,Znám zákony a vím, že mám právo na reklamaci. Nebudu mít problém třeba i zavolat policii."
Bude se sice cukat, ale kdo by chtěl uprosřed dne v salónu s zákazníkama policii, případně nějakou scénu...

S policií se jí vysměje,ty toto fakt řešit nebudou a to ona mopc dobře určitě ví

arrow
profile_image
Nelie
od 8. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji SOLU: S policií se jí vysměje,ty toto fakt řešit nebudou a to ona mopc dobře určitě ví

Kdo říkal, že ji musí volat. Pohrozit jí ale může... jenom se nesmí dát. U nás v hračkáství jedna paní reklamovala řidítka a vyhrožovala nám ji. Kdo ví, zda by ji zavolala, ale vypadala na to a to s jejím zvýšebým hlasem stačilo, abysme jí vyhověly ve všem a udržely si zákazníky v prodejně

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené