arrow
profile_image
Smisule21
od 25. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj potřebuji radu. Reklamovali jsme telefon na vyřízení měli 60 a měla mi přijít smska na vyzvednutí. Dnes to byl 63 den tak jsem tam šla že chci vrátit peníze mám na to nárok a bylo mi sděleno že mi sms poslali přitom mě žádná nepřišla, když jsem řekla že přinesu výpis od operátora pán začal mlžit tím, že asi nepřečetli moje číslo správně (přitom si ho psali sami, a je to normálně k přečtení) a asi to poslali někomu jinému, ale že já mám smůlu. Telefon si nechali a poslali to zase někam k posouzení jeslti mi peníze vráti nebo ne. Pak mi pán sdělil , že jestli to poslali někomu jinému mám vlastně já smůlu, a peníze mi nevráti. Nechápu to máte nějakou radu jak pak postupovat ? Díky moc

arrow
profile_image
Petyy
od 27. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Smisule21:
a zkontroloval s tebou alespoň, zda tam má zapsané tvé telefonní číslo?

arrow
profile_image
Smisule21
od 25. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ano telefoní číslo je správně ... kontrolovala jsem to ... začal říkat že místo 5 tam vidí 3 ale neni to pravda, každého koho se zeptám at to přečte vidí jasně 5...

arrow
profile_image
Petyy
od 27. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

tak s tou zprávou to je dost divny, ale tak když to vidí špatně tak si to má upravit snad tak aby to bylo dobré, ale ty bys měla mít papír nějaký v ruce o tom že ti to poslali na reklamaci a s čím a podle toho by ti to měli vydat ne?

arrow
profile_image
Smisule21
od 25. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

nj papíry všecky mám.... já originály a oni kopii. ale prostě smůla peníze vracet nechtěj se vymlouvaj, že to poslali jinam asi ale co mě to zajímá

arrow
profile_image
Petyy
od 27. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Smisule21:
na to ale aby ti vrátili peníze potřebuješ 3 stejné reklamace, nebo 4 jiné reklamace a všechny musís mít potvrzené, po jedné reklamaci ti peníze vrátit nemohou.
a i když mas tři reklamace, tak oni to poslou na posouzeni a pokud jim posouzeni neschvali tak ani tak penize vratit nemohou

arrow
profile_image
DerrtyGirl
od 17. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Petyy:

Pokud reklamace trvá déle, než má (oni uvedli 60 dní a ve skutečnosti to bylo 63), tak má nárok na vrácení peněz.

arrow
profile_image
LittleCharm mojeid
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Smisule21: Reklamovali jsme telefon na vyřízení měli 60

Jak 60? Ze zákona snad 30 dní na vyřízení reklamace, takže nárok už na vrácení peněz máš. Jejich problém s tou smskou.

arrow
profile_image
Silvestra
od 20. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji LittleCharm: Jak 60? Ze zákona snad 30 dní na vyřízení reklamace, takže nárok už na vrácení peněz máš. Jejich problém s tou smskou.

Taky nechápu těch 60 dní. Sama si 30 dní hlídám, i když zpravidla vyřizujeme reklamaci cca do 7 dnů, abychom zákazníka potěšili (oni si toho stejně neváží). Pokud chceš záležitost vyřídit, obrať se na územně příslušný živnostenský úřad (odbor). A uvidíš ten fukot. Držím palce.

arrow
profile_image
Alisss
od 4. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kde jsi to reklamovala, že na to bylo 60 dní?

U takových podobných problémů, většinou stačí pohrozit paragrafem, soudem, ČOI, nebo něčím čím je vystrašíš...

arrow
profile_image
Smisule21
od 25. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

no na té reklamační smlouvě bylo že si vyhrazují na delší reklamaci a to maximálně 60 dní takže jsem 60 dní musela počkat..... a když jsem jim řekla že telefon už nechci a chci peníze řekli mi že to musej zase posoudit a zase na tom maj 30 dní.... nechám si vyjet přehled smsek od svýho operátora a pa prostě se s nima nebudu bavit a budu požadovat vrácení peněž i kdyby mi je dát nechtěli

arrow
profile_image
LittleCharm mojeid
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Smisule21:

"Prodávající musí postupovat aktivně, nikoliv jen pasivně čekat, až se zákazník sám zeptá. Pokud prodejce zákazníka reklamujícího koupené zboží do 30 dnů, leda by byla smluvena lhůta delší, nevyrozumí, má se za to, že zboží trpí neodstranitelnou vadou, a kupující tak má nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz!

"Stanoví-li zákon o ochraně spotřebitele lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; tím zabrání vzniku nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady. "(Podle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009, ze dne 27. 7. 2011)

Nestačí, aby v uvedené lhůtě byla zpráva o vyřízení reklamace zákazníkovi toliko odeslána, musí mu být v téže lhůtě i doručena. Je proto třeba ji odeslat s dostatečným předstihem nebo využít místo formy klasického listinného dopisu rychlejší komunikace, tedy e-mailu, esemesky nebo zákazníkovi prostě zavolat. Forma vyrozumění není předepsána, zákazníka lze informovat jakýmkoliv prokazatelným způsobem."

Takže tady si myslím, je to úplně jasné... (samozřejmě ve smyslu, že ti mají vrátit peníze!)

arrow
profile_image
Smisule21
od 25. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

jé děkuji počkám až dají vědět a pak tak naklušu s tím že chci peníze a at me neštvou.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené