arrow
profile_image
redzac
od 30. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahojte holčiny,
nedávno jsem reklamovala knížku. Zaslali mi špatný titul.
Už je to týden, co jsem knihu odesílala.
Nemám s tím zkušenosti, tak by mě zajímalo, dokdy mi tak zašlou tu správnou knihu?
Mám je nějak kontaktovat? Zda balíček ode mě dostali? Posílala jsem to doporučeně.

arrow
profile_image
Leňulína
od 6. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na redzac:
Ahoj. Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího podání (nebylo -- li dohodnuto jinak).

arrow
profile_image
redzac
od 30. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

hmm tak to si v nejbližší době moc nepočtu...))

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

Reaguji na klaris:

je to tak, náklady na dopravu nejsou součástí reklamace - tedy vady na zboží - tudíž se opravdu vracejí peníze jen za zboží

stanoví to tak zákona a je to běžná praxe všech prodejců (nejen těch www)

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

Reaguji na klaris:

je to tak, náklady na dopravu nejsou součástí reklamace - tedy vady na zboží - tudíž se opravdu vracejí peníze jen za zboží

a tím, že i když žádáš výměnou a prodejce prostě zboží nemá skladem, bo by nestihl tu lhůtu k vyřešení reklamace, tak řeší reklamaci dobropisem - nebo je taky možné, že by ti zavolal a řekl, zboží nemám skladem, můžu poslat až po dodávce, a to bude tak za tři měsíce - proto je rychlejší a efektivnější raději vrátit peníze, když zboží prostě není v požadovaném množství či pořadované kvalitě

stanoví to tak zákona a je to běžná praxe všech prodejců (nejen těch www)

Reaguji na matadi: Ze zákona má zákazník právo na úhradu nejnutnějších nákladů spojených s reklamací, takže i na poštovné. Že to prodejci nerespektují, to je už druhá věc. Stalo se mi totéž. Poslali mi jiné zboží, paní prodejkyně byla velice nepříjemná, když jsem po ní chtěla i poštovné. Nakonec jsem to nechala plavat, protože jsem se o těch pár korun nechtěla hádat. Ale kdybych měla náladu, tak na ně pošlu ČOIku.

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

Reaguji na aurecon:

reklamace nákladů, že zboží posíláš ano, ale vrácení původního přepravného ne

otázka je, co je to nejnutnější náklad

Reaguji na matadi: No já jen, že jsi napsala, že se vracejí jen peníze za zboží a ne za poštovné.

Nejnutnější náklad je ten, kdy musíš vynaložit peníze takové, aby se zboží doručilo prodejci. V tomto případě to poštovné, v případě lednice třeba i benzín (pokud byla koupena normálně na prodejně), jelikož v ruce nejde odnést.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené