Cituji Laky: Můj manžel jezdí ve Švédsku pro švédskou firmu(14 dní je v práci a týden doma) a zatím to jde,ale k české firmě by nešel,to jsou prakticky chudáci,co dělají vše včetně údržby auta za málo peněz.

to rozhodně nezní špatně, ale ne každý by zvládal být 14dní pryč a jen týden doma...Ale plat má rozhodně zajímavější, nehledě na ten servis okolo, co?

Cituji lucinkaf: Ale plat má rozhodně zajímavější, nehledě na ten servis okolo, co?

jojo po téhle stránce je to zajímavé.
A s tím,že je 14 dní pryč a týden pak doma(přijede v pátek večer a až další neděli odjíždí,což jsou dva víkendy doma) je na tom líp,něž většina chudáků,co jezdí pro české firmy.To je totiž možná volný víkend,ale přijedou v pátek v noci a v neděli už odjíždějí.Takže ve výsledku má volna daleko víc oproti nim.
Navíc může jezdit i 14 dní a 14 dní doma,je to jen na domluvě.Ale většina těch kluků co tam s ním jezdí jsou třeba měsíc v práci a pak 14 dní doma....no prostě jak se kdo domluví a co vydrží.

Laky
tak když to jde takhle přizpůsobit, tak to je super. Já si teda nedovedu představit, že bych se s přítelem přes týden neviděla, ale co, máme to zas na úkor víkendů, kdy prostě dělá na autě. Většinou mu teda pomáhám, nebo se opaluju, kdoví co ještě, ale nemůžem si říct tak, a dneska odjedem a vrátíme se v neděli večer...Jak říkám, každá věc má své pro a proti

arrow
profile_image
pampoli
od 17. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahojky, tak já pracuji přímo v kamionové dopravě a manžel samo jezdí. Pokud by chtěl přítel jezdit vnitro třeba pro ahold, nebo něco podobného kdo zaváží třeba supermarkety, tak počítej s tím, že se nadře jako kůň a navíc s největší pravděpodobností nebude každý den doma, protože mu nebude stačit výkon a tudíž se nestihne vrátit. je to makačka, protože ve většině skladech bude nakládat a skládat sám, k tomu několikrát denně plachtovat návěs (teda když nebude mít mrážák, nebo shrnovací plachtu. A ještě něco k počátečním investicím. kromě řidičáku bude muset mít.
1) psychologické vyšetření, neurologické a EKG to je zhruba 2500,-Kč
2) určitě zaměstnavatel bude chtít aby měl pojistku na blbost počítej kolem 1000,-Kč ročně
3) profesák (musí si udělat testy a ty přijdou na nějakých 800
4) pokud bude jezdit na autě s digitálním tachografem, tak je potřeba si vyřídit kartu řidiče cca 800
Jinak to není jen sednout do kamionu a odřídit to. Pokud nikdy nejezdil, musí se naučit vypisovat denní záznamy, naučit se znát AETR a přdevším je to velká zodpovědnost. Dneska je řidič pokutovaný opravdu za všechno a nejsou to zrovna malé částky a to nemluvím o bodování za přestupky.
Z mého hlediska je to hodně náročná práce ať už se jedná o zahraničí nebo vnitro a opravdu to každý nezvládne. Ale pokud to přítele baví ať jde do toho kdyby jsi chtěla ještě něco vědět klidně písni

arrow
profile_image
lednule
od 24. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

ahoj... můj manžel jezdí kamionem. Jezdí mezinárodní dopravu, tuzemská se opravdu vůbec nevyplatí. A musím bohužel konstatovat, že dnes je to špatné i u té mezinárodní - tedy jde samozřejmě o konkrétní firmu - ale třeba manžel měl před nástupem do stávajícího zaměstnání pouze 10měsíční praxi a firmy v ČR ho byly ochotné vzít dvě - jedna, co podle diskusí na internetu neplatí vůbec a druhá, co mu slíbila plat dle ujetých km, čili průměrně minimálně 30.000 čistého - a ta neplatí taky. Manžel byl od března doma cca 5 dní a to samozřejmě ne v kuse, někdy třeba hodinu za 14 dní.. a průměrný měsíční plat (základ + diety) mu vychází ná 18000 měs.!! Což je opravdu katastrofa. V téhle době to opravdu nedoporučuju, spediční firmy krátí platy a nestojí to za to.. navíc podle Econom list ještě do konce roku 20% těchto firem v důsledku krize padne... prostě pokud člověk není zaměstnán dlouho u dobře zavedené firmy (kam se bez praxe dnes nedostane), nemá šanci si v tomto oboru pořádně vydělat.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

NO manžel jezdí vnitro. Peníze nic moc tak těch 17tis. čistýho. Ale má to zas fajn dělá jeden týden 2dny a druhej týden 4dny. chodí na 6 a tak kolem 8-9h je doma někdy i dřív . On tu práci má moc rád, nic jinýho by dělat nešel pokud by nemusel. Je řidič z povolání od 18 let takže už skoro 20 let . Mezinárodní nejezdil a teď jezdit určitě nebude máme mimčo tak sme rádi že máme na sebe čas. A taky opravujem domeček takže to taky zabere spoustu času, kterej díky té práci manža má. ALe kdyby na nás padla nějaká fin. krize tak víme že může jít k té mezinárodce vydělat lepší prašulky.
Než přišla krize brali řidiče skoro všude. Některý firmy braly i lidi bez praxe a bez řidičáku - prostě ho nováčkovi zaplatili. Ale to už je díky krizi pryč.

arrow
profile_image
Pajin
od 7. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

ahoj všem ženám ,hezky jste se tu rozpovídali,ale to je dobře.Je pravda že dnes ježdění nic moc,ale dnes si vybírat moc nemůžeme .Chtěl bych pracovat jako řidič kamionu a nemám praxi ,tak že se nikde nechytám ,jsem bez práce a už nevím co bych mám dvě děti a žena mi dává jasně najevo,že to mezi námi asi nemá dlouhého trvání.Nemáte někdo nějaký tip? kde by mě vzali? mám komplet vše od léta (ridičák,profesák i vyšetření) jen ta praxe a práce není
díky Pavel

arrow
profile_image
Mariemarie
od 6. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Hmmm... řidiči ale nejsou moc přitažliví... asi bych nechtěla chlapa, kterej je řidič...

Mariemarie
Tak to se s Tebou budu hádat do roztrhání těla! Ten můj je k sežrání!

arrow
Neprodává v Bazaru

Navíc teď pěkně zpřísnili podmínky pro získání profesního průkazu, kdo ho nemá tak přes autoškolu už to udělat nejde, musí přímo do školícího střediska a školení trvá 160-280h a výjde na cca 40-80tis...Takže dneska moc nových mladých řidičů asi nebude Manžel dělá v autoškole a než tohle zavedli tak měl měsíčně i 15 žáků na C nebo C+E, teď od září co to začalo platit nepřišel ani jeden...

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

co vím, tak hodně přepravců se pozdí s posíláním výplat, tedy aspoň u nás, není vyjímka, že se jim snižuje základ, snižují diety, pokuty si platí sami - i když to není kolikrát jejich vinou - přetížení, smluvené přesné termíny nakládky a vykládky, co se toho ježdění do zahraničí týká - třeba náš táta se kolikrát dostane domů až tak za měsíc, víkendy tráví pořád v cizině, bývalý manžel, ten zase jezdí jenom na otočku - vyspat se, vysprchovat se, vzít čisté prádlo a zase pryč

no, už to není, co to bývalo - dělala jsem jeden čas v ČSAD, takže vím, jaké to tam ti řidiči měli, otec jezdí asi tak 20 let, strýc jezdí, bývalý manžel jezdí, . . . vidina moc pěkného výdělku už je dávno pryč

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mariemarie
no to je teda názor . A kolik jsi jich už viděla . To jestli je chlap přitažlivej nebo ne, to snad nemá s povoláním nic společnýho. Ten můj zrovna je . To je jak kdybych řekla že manažeři, ředitelé, podnikatelé..... nejsou přitažlivý. Jen protože jsem potkala většinou samý slizáky .

arrow
profile_image
Joliesse
od 11. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Mariemarie: Hmmm... řidiči ale nejsou moc přitažliví... asi bych nechtěla chlapa, kterej je řidič...

Tvůj příspěvek je mimo mísu

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

garbage1

já bych ho taky nechtěla, ale je to jen věcí názoru, prostě mě jen přitahují jiné typy, než šoféři

Cituji garbage1: To je jak kdybych řekla že manažeři, ředitelé, podnikatelé..... nejsou přitažlivý. Jen protože jsem potkala většinou samý slizáky .

Tak nějak. Ten můj je taky kus chlapa, radost pokoukat. A já nemusím právníky, protože jsem vždycky měla štěstí na slizký a obtloustlý...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené