arrow
profile_image
Nikola24
od 28. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky,
prosím o radu. V pondělí mi došel parfém Lacoste pour femme z eshopu, nějak se mi nezdá výdrž vůně a tak ho chci reklamovat. Jenže jsem vyhodila fakturu a vymazala ji i z mailu Parfémy jsem z netu objednávala hodněkrát a nikdy žádný problém nebyl, takže mi přišlo zbytečné si fakturu i tentokrát schovat. Myslíte, že mi reklamaci i tak uznají? Dobírku jsem platila z účtu, tak jestli by eshopu případně stačil aspoň výpis z účtu?

Když se v tom e-shopu přihlásíš, není pod tvým profilem sekce "historie objednávek", "moje nákupy" nebo tak něco?

arrow
profile_image
Nika115
od 13. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Není podmínkou, že musíš mít fakturu. Reklamovat můžeš bez problému, obchod Tě v evidenci má.

arrow
profile_image
Nikola24
od 28. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Freius: No já tam právě nemám registraci

Reaguji na Nika115: Já si taky myslím, že by to mělo jít i bez faktury pokud zboží vracím do 14dnů, ale koukala jsem na net a tam všude píšou právě, že bez faktury to nejde. A ty s tím máš zkušenost?

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Nikola24: že by to mělo jít i bez faktury pokud zboží vracím do 14dnů, ale koukala jsem na net a tam všude píšou právě, že bez faktury to nejde. A ty s tím máš zkušenost?

No,já se tu nechci přít,ale my bychom zpět zboží bez fa nepřijali.Ono také v tom množství objednávek je docela nepříjemné to dohledávat atd(a myslím,že to není povinnost eshopu)..nevim jak to funguje jinde,ale u nás to takto reklamovat nelze.

arrow
profile_image
Nikola24
od 28. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji SOLU: Ono také v tom množství objednávek je docela nepříjemné to dohledávat atd(a myslím,že to není povinnost eshopu).

A myslíš, že by stačil ten výpis z účtu? Prošlo by to třeba u vás?

arrow
profile_image
Nikola24
od 28. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já tam zítra zkusím zavolat a uvidím co mi řeknou.......

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Nikola24: A myslíš, že by stačil ten výpis z účtu? Prošlo by to třeba u vás?

Spíš by záleželo na ochotě účetní v tu chvíli,jelikož u nás se o platby předem stará ona,pokud by šlo o dobírku,neuznala bych reklamaci.
Ono se to možná zdá jako neochota,ale když v tom x let děláš a víš,co vše lidi zkouší a dělají,tak bys asi pochopila.Máme prostě podmínky pro reklamaci a tak to je.

Cituji Nikola24: Já si taky myslím, že by to mělo jít i bez faktury pokud zboží vracím do 14dnů

No, jde o to, jak přístupný shop bude, protože my třeba jako firma bez faktury storon nebereme, nemůžeme mít jistotu, že je zboží koupeno u nás.
A taky je parfém použitý, tak nevím.
Ale určitě držím pěsti!

arrow
profile_image
Nikola24
od 28. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na SOLU: Jednou jsem už zboží takhle vracela, ale jednalo se o oblečení a nepoužité(chtěla jsem jen jinou velikost). A asi to byla spíš vyjímka, že mi to uznali No každopádně pokud mi reklamaci neuznají, moje chyba. Příště si fakturu určo schovám.

Reaguji na Freius: moc děkuji zítra kdyžtak pisnu jak sem dopadla.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Nikola24: Příště si fakturu určo schovám.

Chybama se člověk učí,já schovávám vše
Tak ať Ti to dobře dopadne

arrow
profile_image
Nikola24
od 28. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jojo to je bohužel pravda Moc děkuji

arrow
profile_image
Sára2
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

když jsem vracela nějaké zboží z e-shopu tak vždy chtěli ať přiložím orig. fakturu ale na druhou stranu je pravda, že by snad pak mohli vystavit dobropis a bylo by, záleží opravdu na jejich ochotě, bohužel to, že hlavně ty prodávané vůně - a to Lacoste pour Femme je jsou opravdu označovány zákaznicemi, které si je koupí na internetu jako bez výdrže ale většinou je nereklamují ale příště prostě koupí raději v parfumérce, taktéž Makro - stejný problém (navíc jak na internetu tak v Makru vidám vůně, které se třeba už 3 roky nevyrábějí, je tedy jasné, že jsou dávno prošlé), ale u té malé výdrže kde je zakopaný pes těžko říct....mě osobně se to stalo s jedním parfémem ale jelikož jsem měla ještě zbytek ve starém balení tak jsem jej začala používat až asi za měsíc a výdrž byla opravdu poloviční proti tomu z parfumérky - takže vzhledem k lhůtě jsem si jej nechala

arrow
profile_image
houbicka
od 19. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ikdyž to není úplně k tématu, Pour femme se to týká. Já k ní jednou čichala v parfumerce, šplíchla jsem ji na ten testovací papírek a jako jedna z mála vydrželavonět několik dní. Minulý týden jsem ji ji v jiné parfumérce šplíchla na zápěstí, protože jsem taky uvažovala o koupi, ale prvně jsem ji chtěla zkusit na těle a voněla strašně málo, až mě to zklamalo. Téměř jsem ji na sobě necítila.

arrow
profile_image
Nikola24
od 28. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Aholky, tak jsem tam volala a reklamaci mi bez faktury uznají Paní byla moc příjemná, vyhledala si mě v pc podle jména během několika sekund a nadiktovala mi číslo objednávky, které mám uvést v průvodním dopise
To se mi ulevilo.

Cituji Sára2: výdrž byla opravdu poloviční proti tomu z parfumérky


No já mám problém, že parfém jde cítit opravdu velmi slabě a jen tak 1-2h, ale člověk si ke mě musí přivonět opravdu zblízka aby vůni vůbec citil, na oblečení výdrž taky žádná Když to porovnám co měla kamarádka, tak tam byla výdrž na oblečení i druhý den a vůně úžasná.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené