Nebyla hodnocena

Ahoj,před pár dny mi ve švýcarsku ztratili zavazadlo,prostě nevyšlo z letadla na pás...měla jsem tam dost důležitý věci,včera jsem jim po dvou dnech od ztráty psala mail,jestli teda už se našlo a napsali mi že nemají žádné nové informace o mém zavazadle a že snad v příštích dnech budou vědět víc...tak jsem jim napsala,že by jsem teda ráda věděla jaký bude postup když se zavazadlo nenajde ale zatím žádná odpověd...máte někdo s tím zkušenosti?dnes odlétám zpátky domů,tak by jsem docela chtěla vědět co bude nebod v neděli jedu zase do jiného kouta světa...

a měla jsi zavazadlo připojištěné? Pokud ne tak nevím nevím, jestli se s tím dá něco dělat... teĎ jsem před týdnem letěla z Mexika do česka, se dvouma přestupama a taky jsem teda měla strach, i s připojištěním...
Kamarádce se to jednou stalo, prostě letadlo odletělo a její kufry zůstaly na tom letišti, tak jí to poslali dalším letadlem

musíš to mít pojištěný, jinak nemáš jistotu Mě ztráceli zavazadla furt, když byly dva přestupy

šéfka tohle řešila minulý rok. Volala si s letišti, protože měla 2 přestupy a nevěděla kde se to vlastně ztratilo. Pak musela sepsat všechno co tam měla. Asi za měsíc objevili její kufr na letišti v Paříži, tak ho dostala zpět.

kristiana
od 29. 6. 2009

Cituji Lolla Pablo: musíš to mít pojištěný, jinak nemáš jistotu

to není až tak pravda. Letecká společnost po dobu letu (od odevzdání zavazadla na check in do vyzvednutí na pásu) ručí za přepravu zavazadla. Pokud se v této době ztratí, je povinna to řešit a případně vzniklou škodu uhradit. To že není tak lehké se svého práva dovolat už ale nepopírám.

Tyyyjo, no já teda s dvouma přestupama letěla dvakrát, jinak přestupuju jednou, ale zatím mi nic neztratili... pouze urazili nožičku u kufru, takže blbě stojí prostě ti co mají na starosti ty kufry musí být asi strašný idioti občas...

Nebyla hodnocena

jenže víte co je největší sranda,že jsem neměla ani jeden přestup a let trval hodinu a dvacet minut,takže při takovémhle pidi letu...no jsem fakt naštvaná...ale taky si myslím,že s tím musí něco dělat i když jsem neměla zavazadlo pojištěné,lítám s touto společností minimálně 4krát do měsíce,tak si myslím že by se mi o zavazadlo mohli postarat,tím že jim ho musím odevzdat tak mi za něj vlastně ručí,né?ach jo....no fakt jsem zvědavá jak tohle dopadne...nejduležitější jsem tam měla klíče od bytů a foták za desítkujinak nic moc až tak důležitýho,ale samotná taška už taky něco stála že jo...no celkově me to prostě štve...ale díky za vaše postřehy...

Cituji Lolla Pablo: Mě ztráceli zavazadla furt, když byly dva přestupy

a vždycky se našli?

Nebyla hodnocena

Cituji Leni86: Asi za měsíc objevili její kufr na letišti v Paříži, tak ho dostala zpět.

ty bláááho až za měsíc jo??to snad není ani možný,kde všude ten její kufr lítal....no koukám že v tom mají pěknej ******...

Lotta
od 26. 10. 2010

Neprodává v Bazaru

Ne každé pojištění zavazadel se vztahuje i na dobu, kdy jsou zavazadla svěřena přepravci, tak na to pozor, podívej se po pojistných podmínek, kdybys ho pro příště chtěla pojistit.
Dělala jsem na asistenční službě k cestovnímu pojištění, řešili jsme i kufry. Lidi, kteří pojištění neměli nebo to byla právě situace, co popisuji výše, jsme odkazovali přímo na leteckou společnost. Pokud ti nedorazí zavazadlo, musí se to nahlásit, oni ti vydají papír, že zavazadlo je zpožděné (vypadá to, že to jsi udělala). Po 48 nebo 72 hodinách, pokud se zavazadlo nenajde, by ti měli vystavit další potvrzení, a sice že je zavazadlo ztracené (je to po této době automatické). Pak můžeš na letecké společnosti nárokovat náhradu.
Jinak pokud jsem slyšela, tak letiště ta zavazadla nehledá, oni prostě jen čekají, jestli se někde neobjeví. Takže já za sebe bych třeba i nějaký měsíc po té události se znovu zeptala, jestli ho náhodou nenašli... A otázku, kam se to podělo, jsem si pokládala několikrát - dle mého názoru je to tam tak automatizované, že z pásu někde ten kufr spadne, nikdo ho zřejmě už zpátky nevrátí, občas je tam jen posbírají a hodí stranou, nevím no...

Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji kristiana: Pokud se v této době ztratí, je povinna to řešit a případně vzniklou škodu uhradit.

Přesně. Ale musíte mít ten útržek samolepky od zavazadla, jinak nemáte důkaz, že jste zavazadlo naložili...
Jinak mě se tohle stalo cestou z Japonska, v Moskvě nestihli přeložit kufry. Poslali je za námi dalším letadlem. Právě podle toho útržku, na kterém je čárový kód mohou to zavazadlo celkem dobře vypátrat, takže my jsme třeba díky tomu věděli, že zavazadla už jsou na cestě......

Cituji tetalee: foták za desítku

Ty jo, tak já bych tedy foťák do kufru nedala, vždy ho vozím v brašně s sebou v kabině. Moje šéfka kdysi dělala jako brigádu na letišti, vykládala a nakládala letadla a když mi líčila, co s tím dělají, tak bych to fakt neriskovala......Ad.klíče od bytu - já právě do zavazadla nedávám nic, co bych mohla takto postrádat.....Pro jistotu, takže klíče, peníze, doklady, léky, te´d i rovnátka - všechno s sebou do kabiny

já jsem si jednou nechala v kufru roztok na čočky, brýle a teplý kabát (byla zima a letěla jsem ve svetru), kufr nestihl přestup a zůstal v Mnichově přiletěl další den odpoledne ale stejně to bylo dost nepříjemný, v očích vyschlé čočky, na sobě jen tenký svetr a venku byly dva stupně...Tak jsem se poučila a od té doby nic bez čeho nepřežiju do kufru nedávám

im4fun
od 7. 4. 2011
Nemá galerii obrázků

Joo, já jsem po Vánocích řešila zničený kufr (reps. byl vykradený) - rozlomený zámek, vypárané švy včetně podšívky, fakt lahůdka...Naštěstí mi kufr zatím neztratili (musím zaťukat)...Alespoň při ztraceném kufru Vám ho většinou najdou a pošlou zpět, ale mě dali za kufr 1500, za čož si nový ve stejné kvalitě rozhodně nekoupím...No co, byl to jenom kufr

Nebyla hodnocena

Tak ahojte ... musím sa zapojiť aj ja do tejto témy a bola by som rada, keby niekto s podbným problémom reagoval, pretože j snáď čochvíľu chytím mrtvicu už. 2.11.2012 sme sa vratili z Dominikánskej republiky a smaozrejme že len s jednym mojim kufrom, priateľov sa stratil mali sme jeden prestup vo Švajčiarsku, no dnes je od tejudalosti teda 5ty deň a o našom kufri nikto ničnevie, ani kde s anachádza, či v Dominikáne alebo vo Švajčiarsku, alebo či odletel do úplne inej krajiny ... taktiež som nahlásila stratu, a preukázala sa líístkami, takže nahlasené mám všetko správne, teraz je len otázka, či sa ho dočkáme, kludne neh to trvá aj mesiac ale neh sa nám vráti .. prateľ tam mal všetky letné veci darčeky a drahé cd s fotkami, ktoré nám na dovolenke nafotili..cd som sa bála brat so sebou do lietadla, nevedela som totižto či by ich nepovažovali za nebezpečné, keďže tak považovali tam kopec blbostí .. a tiež som čítala, že tomože trvať dlho kým sa kufor nájde a že najčastejší problém býva, že buď vám ho vobec nenaložia alebo ho naložia uplne do iného lietadla..a tiež pri prestupoch je problém..a stým že len čakajů na odpoveď je tiež pravda, oni pošlú len mail a čakajú či sa niekto ozve paní nám povedala, že sa stáva ojedinele, že by sa kufrenevrátili vobec, tak dfm že nám to nepovedala len preto aby nás upokojila..prosím ozvite sa niekto kto má podobný problem, ve%lmi ma zaujíma či sa nájde aj niekto komu sa kufor nikdy nevrátil, alb koľko ste naň museli čakať ...pretože aj keby mi mali dať odškodnenie 50tis, radšej by som chcela ten kufor, tie spomenky v ňom mi nikto nenahradí žiadnou sumou

Didli
od 8. 5. 2009

Reaguji na polarna:
tak snad se najde, neboj...
Každopádně poučení pro příště, já teda do kufry nedávám nic, co bych nemohla postrádat a CD si na palubu vzít můžeš. Foťák a spol. bych teda do kufru nedala
Manžel létá to celém světě, občas s mu kufr někde zatoulá, ale vždy mu ho následující den dovezli. To samé jeho zákaznící, když letí do ČR, tak taky někdy přijeli bez kufru, ale do druhého dne ho měli. Pouze vím o jednom, kterému to trvalo trošku déle a musel být po telefonu dost razantní na ty lidi na infolince na letiště, ale taky se kufr nakonec našel.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!