arrow
profile_image
amaaja
od 10. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Potřebuju poradit - posledních pár měsíců je moje libido čím dál měnší. Přitom dřív jsem mohla pořád.. Nevím, jestli je to antikoncepcí (mám necelý rok Nuvaring, jinak jsem s ním po všech stránkách spokojená) nebo jen stereotypem ve vztahu, každopádně přítel si nestěžuje (je fakt že mám teď hodně práce, do toho školu a podobně a přítel bývá z práce taky dost utahaný). Každopádně i když mám volno a celý den se můžu válet v posteli, prostě se k tomu nějak nedonutím. Vím, že je něco špatně, s přítelem jsme spolu tři roky a v ostatních věcech nám to klape, ale ten sex fakt vázne. Byla jsem u gynekologa s tím, že chci změnit antikoncepci a nakonec jsem se rozhodla, že ji vysadím úplně. Mám ale strach, že se nic nezmění... Máte někdo podobnou zkušenost s tím, že by se vám po vysazení antikoncepce libido zase zvedlo ? Díky za rady a odpovědi, už začínám být vážně zoufalá..

Já HA vysadila a pomohlo to na 100% Nehledě na to, že co jsem vysadila už nejsem tolik unavená. Svýho času jsem byla schopná chodit spát každý den v 8 hodin večer a ni se mnou nebylo Za pokus nic nedáš, to je to nejjednodušší co můžeš udělat pokud to nezabare, začala bych pátrat po jiných příčinách

arrow
profile_image
amaaja
od 10. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Přesně tohle jsem chtěla slyšet, protože mám teď podobný problém i s tou únavou, vůbec nic nevydržím v neděli vysazuji a doufám v lepší zítřky.. )

Reaguji na amaaja:

Nehledě na to, že se cítím víc v pohodě...nejsem tak protivná, jednu dobu už jsem byla nesnesitelná sama sobě

Cituji amaaja: mám teď hodně práce, do toho školu a podobně

Cituji amaaja: stereotypem

Na tohle vysazení nepomůže...
Prostě zkus a uvidíš, na to si musíš přijít sama.. Stejně už jsi rozhodnutá...

arrow
profile_image
amaaja
od 10. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

No, když to řeknu stručně, asi jsem prostě jenom chtěla slyšet, že to někomu pomohlo, abych měla nějakou naději. Fakt mě to už dlouho trápí a ten strach, že se to i tak nezmění, tam je. Vůbec nevím, co se bude dít dál, jestli to vysazení nepomůže, takže se na to (možná zbytečně a hloupě) upínám..

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

A komu to vadí, že se ti do sexu moc nechce?Píšeš,že přítel si nestěžuje,tak co tě do toho nutí? Ono to může být i tím stresem,hodně práce, škola...Takže u někoho vysazení HA pomůže, u někoho ne. U mě to nepomohlo...

arrow
profile_image
sexydracek
od 18. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

vysadila jsem Nuvaring z důvodu nízkého libida po třech letech a nic se nezměnilo (kromě toho, že se mi vyfoukla prsa), ale u mě je to asi z důvodu několikaletého vztahu s přitelem, už ten sex nepotřebuji tak jako na začátku a asi bude hůř, taky mě to trápí, ale vztah není jen o sexu a jinak nám je spolu dobře...

Cituji Lency: Já HA vysadila a pomohlo to na 100%

pod to se taky podepisuju.
A celkově vysazení mělo na mě více pozitivních vlivů (i když jsem brala teda jinou antikoncepci než Ty...).
Ale držím pěsti

arrow
profile_image
amaaja
od 10. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Juu: Mně to vadí, když si vzpomenu, jak jsem si sex užívala, jak jsem z něho měla dobrou náladu a těšila jsem se na každou příležitost. bylo to prostě takové okořenění už tak dobrého vztahu. Neumím si představit, že bych dokázala žít bez sexu, i když na něho sama nemám chuť, štve mě to. Připadám si jak frigidní..

Reaguji na amaaja: Tak na svém libidu už pracuješ.. Ještě bys tedy měla začít pracovat na tom, aby se chtělo i příteli. To už je totiž asi lepší být frigidní, než nadržená a mít přítele, kterej o sex nemá zájem.

Nebylo by lepší připravit nějakej romantickej večer a nějak se k tomu popostrčit než čekat, že to přijde samo?

U každého to bude jinak, ale osobně jsem měla problém stejný,absolutně žádná chuť na sex, k tomu navíc únava "z ničeho" a byla jsem protivná až hrůza. Sama bych si kolikrát nafackovala. Poté, co jsem vysadila se všechny tyto věci otočily o 180° a hodně mě mrzí, že jsem HAK brala tak strašně dlouho (7 let). Až donedávna jsem si myslela, že je to prostě moje povaha a nepřičítala to antikoncepci. Za zkoušku myslím nic nedáš...

arrow
profile_image
Terr
od 17. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

No, třeba já jsem vysadila ze stejného důvodu, chuť se vrátila cca za 4-5 měsíců a to bylo tedy něco Až mi to bylo nepříjemné, jen jsem viděla přítele a v kalhotkách potopa, nevím ani kde se to ve mě bralo, no šílený Jenže co mi to bylo platný, s kondomem to ani mě, ani příteli moc nevyhovovalo.. tak jsem zase začla brát a chuť postupně mizí.. tím mizí tedy nemyslím, že nemám chut, ale není to takový extrém jako předtím Takže stojí to za vyzkoušení no, ale co znám holky z okolí, taky se nakonec k práškům vrátily..

arrow
profile_image
cherrinka
od 10. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já jsem vysadila asi před 3mi lety a bylo to to nejlepší co jsem mohla...Zmizela má únava, deprese, měnící nálady a hlavně se vrátilo libido.

Za sebe doporučuji

Ale rozhodně to nebude ze dne na den, bude to trvat pár měsíců, ale stojí to za to

arrow
profile_image
Lejlaaa
od 22. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mě vysazení taky pomohlo Po 8 letech jsem zazžila sex bez antikoncepce a nestačila se divit, jak moc nás to kolikrát ovlivňuje a omezuje. Jsem za to rozhodnutí ráda!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené