arrow
profile_image
Kejt_08
od 8. 11. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

méně než
10 příspěvků

Ahojky,
chtěla bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s užíváním gynexu a femigardu současně? Jsou to asi dva nejlepší preparáty po vysazení HA co jsem se tu dočetla, tak mě zajímá jestli někdo zkusil užívat oba najednou. Děkuji

Reaguji na Kejt_08:
Myslím, že je naprosto zbytečné je kombinovat.

arrow
profile_image
TvrdaNikola
od 19. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Doporučuji užívat jen jeden z nich a nekombinovat. Užívám Femigard + svůj "denní režim".

arrow
profile_image
Lilitha
od 28. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Oba je asi zbytečné..já mám zkušenost s Femigardem, začla jsem hned po vysazení. Pěkně mi nastartoval hned cyklus...ale nevyhla jsem se šíleným výkyvům nálad při pms a nepřestaly mi po něm padat vlasy, což na hodně stránkách zmiňovali, že taky umí...ale obecně spokojenost...ale nemůžu samozřejmě říct, jak by to vypadalo, kdybych ho neměla...

arrow
profile_image
Kejt_08
od 8. 11. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

méně než
10 příspěvků

Po přečtení dost recenzí tady na omlazení, jsem nevěděla co zvolit, protože každá slečna psala něco jiného, tak mě napadlo co zkombinovat obojí Já už jsem jednou zkoušela vysadit, jen na pár měsíců (což už teď vím, že je hloupost) a následky byly strašné, tak bych jim chtěla předejít.. A nemáte někdo z vás zkušenost, kdy je lepší HA vysadit, jestli teď na jaro/léto kvůli sluníčku nebo až podzim/zima, aby se třeba případné pupínky na dekoltu a zádech skryly?

arrow
profile_image
Lilitha
od 28. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Kejt_08: No těžko říct...jak jsem tady taky pročítala zkušenosti, tak některým holkám vyrazily pupínky po měsíci po vysazení a jiným třeba až po více jak půl roku....myslím, že ideální bude na to nemyslet a věřit, že tě nepotká ani jedno nikdy...

arrow
profile_image
Kejt_08
od 8. 11. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Lilitha: No budu doufat, že tentokrát by to nemuselo být tak hrozný ) Když jsem to minule zkoušela, vyrašily mi asi po měsíci, taková krupička, děs běs.. Tak mám z toho docela obavy, ale uvidim

Také bych je nekombinovala. Mě největší akné vyrašilo až teď po šesti měsících (i když krupičku mám už od začátku vysazení a doufám, že horší už to nebude), a to jsem měla poslední prášek 11.9.2013. Je to individuální.
Jinak užívala jsem čaj pro ženy od Leros a účinky jsem na sobě cítila. Femigard nebo Gynex by byly mojí poslední volbou, pokud bych nebyla s hormonama v pohodě, ale naštěstí menses naskočil hned.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené