arrow
profile_image
yxyxyxyxyxy mojeid
od 20. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, 5. měsícem beru Diane 35 a poslední týdny na sobě konečně začínám pozorovat změny - mizí mi akné. Ovšem taky během posledních pár týdnů zjišťuju, že nedopnu svoje oblíbené kalhoty a hlavně - všechny trička mi jsou přes břicho těsná.
Co mě však poslední dva týdny nejvíc trápí je fakt, že cokoliv sním, je mi strašně těžko a moje břicho je strašně nafouklé. Stává se to hlavně po pečivu, kterému se snažím vyhýbat, ale ne vždy to jde.
A tak se ptám: jaké jsou vaše rady, jak po antikoncepci co nejméně přibrat (kromě toho že bych ji vysadila)? Jak správně jíst, aby břicho nebylo tak nafouklé? Čím nahradit pečivo a mléčné výrobky? Za každou radu děkuju

arrow
profile_image
Anyska
od 21. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji yxyxyxyxyxy: kromě toho že bych ji vysadila

ještě třetí varianta: změnit HA

arrow
profile_image
Vokounka29
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak tak, zkus se o tom pobavit s doktorkou a nech si HA změnit. Může to pomoct Od toho jsou na trhu různé druhy. Každé ženě sedne jiný

Jinak po HA ztloustneš, pokud si neuhlídáš chutě.

arrow
profile_image
yxyxyxyxyxy mojeid
od 20. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To bude asi taky možnost zatím mě to ani nenapadlo, když začala zabírat až teď po 5. platíčku. Uvidíme, doberu balení a posoudím podle toho jak na tom moje pleť bude

arrow
profile_image
Lillyth69
od 20. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Domluvila bych se s doktorkou na změně HA. Já takto taky musela změnit

arrow
profile_image
ElizabethMcGee
od 5. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Doporučuji změnu HA, já jsem Dianne35 brala několik let, hodně jsem po ní přibrala, ale s tím jsem počítala. Akné mi sice zlepšila, ale po 3 letech braní začala dělat neplechu (náladovost, střevní potíže,...), teď už rok beru Jeanine a cítím se mnohem lépe než při Dianně. Stojí cca 800CZK.

07:00:03 - Připojeno během spojování:
Nafouklé břicho, podbřišek a slabá ms při braní HA

Hezký podvečer, chtěla bych radu. mám nafouklé břicho a podbřišek včera mi skončila dost slabá ms. Beru poctivě HA nevítě někdo čím by to mohlo být a co s tím?. předem děkuji za rady..

arrow
profile_image
Maly.Labakanek
od 19. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na ssimulinek:

Možná i tou HA... já teď HA vysadila po cca 8 letech a břicho nemám tak vypoulené a jakoby zavodněné... a to už první měsíc po vysazení.

Beru jí půl roku a az ted se mi tohle stalo.. břicho mám dost vypouklé a tvrdé

arrow
profile_image
Maly.Labakanek
od 19. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na ssimulinek:

Může to být i tou menstruací, já měla během mensturace vždycky větší břicho než normálně... ale celkově i ta HA to dělá.

Znepokojilo mě i to , že menstruace byla hrozně slabáá... normálně jí mám dva dny a krvácím dost a ted jsem jenom špinila.:-/

arrow
profile_image
Maly.Labakanek
od 19. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na ssimulinek:

Při braní HA máš menstruaci slabší. To je normální. Ono se to pak možná časem trošku srovná. Já mívala menstruaci tak 6 dní, pak jsem začala brát HA a zkrátila se mi tak na 4 dny a pak se mi zase srovnala na těch 5-6 dní... a to ji bereš teda půl roku a tohle se stalo poprvé?

Ano.. poprvé ...:-/

arrow
profile_image
Maly.Labakanek
od 19. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na ssimulinek:

Tak pokud nemáš žádné bolesti, tak bych to neřešila, podle mě to břicho splaskne... a kdyby se to stalo znovu, že bys měla zase jen to špinění, tak bych se objednala ke gynekologovi. Ale podle mě je to normální.

dobře děkuji za uklidnění uz jsem chtěla plašit ze jsem třeba těhotná nebo tak..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené