arrow
profile_image
koblizek91
od 3. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahojte holky,
potřebuji poradit. V neděli jsem musela užít postinor (v pondělí ráno
druhou pilulku), a nepocítila jsem absolutně žádné vedlejší účinky, a mám
strach, že mě "nezabral"..
Najde se mezi Vámi někdo, kdo má stejnou zkušenost? Co jsem četla
na netu, tak vedlejší účinky měla snad každá, hlavně špinění...
Je normální, nemít žádné?

díky za příspěvky

arrow
Neprodává v Bazaru

Před rokem jsem ho taky (bohužel) musela užít a žádné vedlejší účinky jsem nepocítila myslím že je to individuální a na každýho to působí jinak

arrow
Neprodává v Bazaru

88

Taky jsem jej jednou musela vzít. A nenapáchal na mně vůbec nic.

arrow
profile_image
C.e.c.i.l.k.a
od 11. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Také jsem ho jednou musela použít a žádné vedlejší účinky jsem nepocítila. To je snad dobře ne?!

arrow
profile_image
alone
od 27. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

V mém případě také nenapáchal žádné vedlejší účinky, brala jsem si ho dvakrát.

arrow
profile_image
koblizek91
od 3. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Holky, děkuji za uklidnění Samozřejmě jsem ráda, že mě to nic neudělalo, ale čekala jsem,
že to bude fungovat tím způsobem, že dostanu MS, třeba i jen slabou

Taky jsem žádné neměla od toho jsou to účinky vedlejší ne?

arrow
profile_image
koblizek91
od 3. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na nicolblabla: Ano, to jsou ale po pročítání diskuzí na netu mi
spíš přišlo že je nenormální je nemít

Postinor nie je na to aby si mala veľajšie účinky. Veľajší účinok je predsa niečo čo by práveže nastať nemalo ale môže sa to stať...je to trošku nelogická otázka, ale ak ťa to poteší ani ja som žiadne nemala, ale mala by si mať hneď menštruáciu..toť vsjo

arrow
profile_image
Constantine
od 4. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Taky jsem jednou použila a nic se mi nedělo

arrow
profile_image
koblizek91
od 3. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

To jsem ráda, tak doufám, že dostanu MS, tak jak mám a bude to v pohodě

arrow
profile_image
HanLiu
od 8. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Měla jsem nějakou vylepšenou anglickou verzi a jediný vedlejší (příjemný) účinek byl mnohem slabší MS, než obvykle.

arrow
profile_image
Sasanka
od 19. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

mně taky nic nebylo...hlavně, kdo by psal na net, že mu nic není.Lidi si jen stěžují

arrow
profile_image
Flores
od 1. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jsem ho musela vzít dvakrát. Poprvé mi bylo na umření, rozhozená menses, bolesti hlavy, prsou, zvracení. A podruhé nic . Je to hodně individuální a to závisí i na tvém aktuálním zdravotním stavu. Určitě zabral, neboj

arrow
profile_image
92jaja
od 13. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj. Já užila Postinor už 2x v životě a neměla jsem vůbec žádné vedlejší účinky ani jendou. Bud ráda a nestresuj se. Nehledě na to, že se ti ještě mohou dostavit v podobě žádné, dlouhé nebo silné menstruace.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené