arrow
profile_image
lemurka
od 29. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,
je to delší dobu, co jsem se rozešla s přítelem. Byli jsme spolu několik let. Objevily se u mě migrény, a tak jsem na doporučení svého obvodního lékaře, gynekologa, známé lékárnice a několika kamarádek začala užívat hořčík s vit. B6. S přítelem jsem pak začali prožívat krizi (mnoho příčin) a on mi řekl, že se ženskou co musí žrát nějaký léky (Mg+B6 snad není žádný driák?!?), žít nechce. Hodila jsem to za hlavu, že to řekl v rozčílení, a že to tak nemyslel. Když mi to ale řekl ještě několik měsíců po rozchodu, kdy už jsem brala i léky na štítnou žlázu a léky na prokrvení (příčina migrén, od té doby je nemám), přestala jsem rozchodu definitivně litovat. Teď mi po několika měsících volal a padla řeč opět na léky. Prý, že spousta lidí sice něco bere, ale já jsem brala LÉKY NA HLAVU! a to je něco jiného...
Od té doby jsem se pokusila navázat vztah se 2 muži, poznala jsem několik nových kamarádů a nikomu z nich to, že beru léky nevadí.

arrow
profile_image
Ewiczkaaa
od 3. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

22

Na mě to působí,že jen hledal příčinu pro rozmíšky. tohle snad žádnému normálnímu člověku vadit nemůže. Takže léky na hlavu by potřeboval spíše on. Můj přítel je s tím naprosto v pohodě. Dokonce mě ráno budí,abych brala tablety na šž vždycky ve stejný čas

arrow
profile_image
wmichaela
od 8. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tvůj ex je magor. Jinak abych odpověděla na otázku... ne, trvale žádné léky neužívám.

arrow
profile_image
Esterka4
od 31. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak to je s prominutím pěknej bl*bec... já v tom žádný problém taky nevidím

arrow
profile_image
Straccaa
od 18. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Asi by měl začít brát prášky na hlavu on, ale trochu jiný než ty. Přece tohle nemohl myslet vážně?

arrow
profile_image
lemurka
od 29. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jo, taky myslím, že je to pěkný v_l. Proto nelituju rozchodu. Tohle chování mi připomíná jeho primitivního paličatého otce, nesedí mi ke vzdělanému inteligentnímu člověkovi, za kterého jsem ho dlouho měla.

arrow
profile_image
mishenka
od 19. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Heh tak to je mazec, já se stím ještě nesetkala a že jich beru dost. Je mi 19let beru 3x týdně dva prášky na štítnou žlázu, 4x týdně jeden. Pak antikncepci, prášek na alergii a ještě dva prášky biosilu. Tvůj ex at se jde léčit.

Cituji lemurka: a on mi řekl, že se ženskou co musí žrát nějaký léky (Mg+B6 snad není žádný driák?!?), žít nechce.

magor, co víc na to říct...

Jinak ne, neužívám. A kdyby měl užívat prášky můj partner (i kdyby na hlavu) tak bych s tím taky problém neměla ...

Cituji lemurka: Od té doby jsem se pokusila navázat vztah se 2 muži, poznala jsem několik nových kamarádů a nikomu z nich to, že beru léky nevadí.

taky není důvod ...

arrow
profile_image
Romana_ka
od 15. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak to je opravdu směšný.. Takovej partner lepší, že šel.. Co by mu asi vadilo příště?? Nechápu.. Taky užívám denně léky a v životě by mě nenapadlo, že by to mohl být důvod k rozchodu. Partner, přítel, manžel by měl toho druhého snad podporovat ne?!

Užívám HA a každé ráno prášky na vysoký krevní tlak... S tím souvisí i omezování v podobě zákazu návštěv saun, v letních dnech nebo když jsem s přítelem na dovolené u moře nemůžu na odpolední slunce, Musím si hlídat váhu apod... Nikdy se mi nestalo, že by mě někdo kvůli tomu odepsal.. Spíše naopak Přítel je velmi pozorný, zajímá se, jestli zvládám bez problémů např. výšlap, a když mi přeci jen není hej, zastaví se, a spočívá se mnou atd ... Tohle je všechno o lidech a tvůj ex si nevidí do pusy... Buran, buran a ještě jednou buran...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji lemurka: a on mi řekl, že se ženskou co musí žrát nějaký léky (Mg+B6 snad není žádný driák?!?)

A jinak byl normální? .....

Ale antikoncepce mu nejspíš nevadila, že?

Takovej buran Ti za trápení nestojí!

arrow
profile_image
Lucrezia
od 26. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Ashraf_Banu: Užívám HA a každé ráno prášky na vysoký krevní tlak..

OT ale nedá mi to. Není náhodou vysoký krevní tlak konktraindikace pro HA?

arrow
profile_image
Miska86
od 1. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jako pardon, ale tvůj ex byl opravdu vůl.. Takový, že se až musím smát.. Taky trpím na migrény, ale objevují se u mě nepravidělně, někdy mám rok klid, pak během měsíce třeba 4x apod. Léky beru jen přo atace, na potlačení, ne pravidelně, to není potřeba, a to u mě můj partner vždycky je, dává mi obklad na hlavu, máme zhasnuto, ticho atd. - prostě respektuje, že mi není dobře a stará se o mě.. A ne, že mi vyčte, že beru na něco léky.. Jak říkám, musím se smát, je dobře, že už je pryč Držím pěsti, abys na takového už nenarazila

Jo a MagneB6 beru pravidelně, protože mívám křeče v nohou.. Sakryš, u tvého ex bych asi taky neobstála, dovolit si vzít nějaké minerály v tabletkách

arrow
profile_image
monca114
od 19. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Podle mě jen hledal důvod k rozchodu. Já brala vždy jen HA a biosil, nebo jiné vitamíny. Teď v těhotenství beru léky na štítnou žlázu (ty jsem měla brát už dřív, ale nechtla jsem, tak jsem se s doktorkou domluvila na častější kontrole) a jodid. Já nejsem zastáncem léků, vždy jsem se jim vyhýbala, ale teď bohužel musím Přítel nemá nic proti. Jistě, je proti chemii, to já také, ale chápe to a nic mi nevyčítá.

arrow
profile_image
Miska86
od 1. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Lucrezia: vysoký krevní tlak konktraindikace pro HA

A není to, tak, že kontraindikace je vysoký krevní tlak - neléčený? Myslím, že jo.. Pokud bere prášky, tak ty jí ho drží v normě.. A tím pádem by to mělo být v pohodě.. Ale jistá si nejsem

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené