od 30. 7. 2008

Neprodává v Bazaru

My jsme s přítelem letos šestým rokem spolu, a pět dovolených jsme strávili v Česku pod stanem a vždycky to bylo super. Až letos jsme byli v Itálii, protože přítel ještě u moře nebyl, no bylo to fajn, ale ten stan nám chyběl, takže tento víkend balíme stan a jedeme do Jeseníků, aspoň na 3 dny...A nejvíc jsme si zamilovali Šumavu, tam jsme byli za těch 5 let dvakrát a byly to snad ty nejlepší dovolené.No asi taky proto, že jsme tam strávili naši první společnou dovču, tak to bylo krásné, to jsme spolu byli asi půl roku, takže romantika Takže já fakt stan vřele doporučuju...

Luciena
A nejvíc jsme si zamilovali Šumavu
tam jsem byla letos poprvné a je tam nádherně, příští rok jedeme znovu
tento víkend balíme stan a jedeme do Jeseníků
tam odjíždím v neděli, ale do lázní a moc se těším, kola bereme s sebou

janis
od 21. 6. 2007
Nemá galerii obrázků

Holky koupili jsme si s mužem dárek pod stromeček....Vánoce v Piešťanech, jedeme 19.12 do 25.12. Chtěli jsme změnu....no a 25.12 po cestě ponavštěvujeme maminky a bude to...je to včetně lékařské prohlídky toho 19.12 a rozpisu procedur. Takže doporučuju !
Tento termín je ještě v akci, myslím cenové...přes Silvestr je to už dražší...ale chtěli jsme prostě Vánoce !
janis

od 30. 7. 2008

Atanera
kola bereme s sebou
Na Šumavu vážně nedám dopustit, určitě se tam ještě několikrát vydáme, a kola každopádně sebou...poprvé jsme kola neměli, jeli jsme vlakem, podruhé jsme už jeli autem a s kolama, a stálo to za to, viděli jsme toho mnohem víc...auto používáme jen jako prostředek k dopravení se na cílové místo a pak radši používáme právě kolo nebo nohy...

Na Jeseníky se taky těším, ale ty budou bez kol; bereme totiž na výlet i našeho hafana, teda vlastně hafánka (máme yorkšírka), a nemáme pro něho nic, čím bysme ho na kole přepravili, takže budeme pěšo-turistikovat Jen nevím, jak to dopadne s počasím, prý se má ochladit a snad i pršet, tak doufám, že předpověď nevyjde...

Luciena
my na Šumavě taky byli na kolama a moc se těším jak se tam vrátím. My jsme s manžou takový nezmaři a najezdili jsme tam toho dost a docela rychle, že já říkám, že ani nevím kudy jsem jezdila. Honí mě jak psa

Na Jeseníky se taky těším, ale ty budou bez kol;
taky jsem chtěla jet bez kol, že ty už jednou letos byly, že bychom mohli chodit. Je pravda, že na kolech se dá leckam dostat a my auto taky používáme jenom k přepravě na místo určené a pak už jen vlastní nohy.
Taky mám obavy z počasí, tam je dost nevyzpitatelné. Odjíždím už v neděli huráááááá

Atanera
jo a ještě, pejska nemáme a dětičky necháme doma, to jsem macecha

Dagmarkaa
od 12. 8. 2008

Tygrice
verush3
Ahoj, před čtrnácti dny jsme takhle byli v Lednicko-Valtickém areálu, prošli jsme zámky Lednice a Valtice, oba mají úžasnou expozici, Valtický možná ještě hezčí, v Lednici je zase krásné arboretum, loďkou doplujete k minaretu a zpátky se můžete svézt v kočáře, je to supr.
V blízkosti je také Janův hrad, též stojí za shlédnutí. V celém areálu spousta příjemných penzionků, v centru Valtic relax centrum s večerním posezením, tenisem, bowlingem atd.. Restaurace taky dobré
Zrovna včera jsme se z Lednice vrátili, jezdíme na kolech, tak jsme projeli všechno o čem ses zmínila, také Tři grácie byly moc hezké, ale k těm restauracím bych měla připomínku, možná jen proto že jsme cyklisti. Restaurací na cyklistických trasách je velmi málo a stezky jsou velmi špatně značeny. Jinak výlet dobrý, ale známkovala bych za 3.

Dagmarkaa
od 12. 8. 2008

kola bereme s sebou
Jestliže berete kola s sebou, tak moc dobře jsou značeny a řešeny cyklistické cesty v Třeboni, ubytování je tam také na každém rohu a podél rybníků, většinou po rovinkách se jezdí moc dobře.

doporučim ti hotel Panorama v Rychnove nad kneznou a jejich nějáký balíček nebo v Ostravici - zámek Zlatý orel .. oba víkendy byly luxusní,hlavně ten s vířivkou na pokoji

nejlepe si vyberes na www.romantickevikendy.cz

Za sebe můžu doporučit Český Krumlov, je opravdu nádherný, neviděla jsem krásnější město! Skvělá relaxace je v Lázních Teplice nad Bečvou a pak taky miluju Vysoké Tatry! Jeden den výlet na Lomnický štít a Štrbské pleso, k tomu lehká turistika a druhý den termály Bešeňová - úžasné!!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!