arrow
profile_image
Charlotteee
od 5. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,
chtěla jsem se zeptat jestli některá užíváte tyto antidepresiva a jak Vám po nich v prvních dnech bylo?

Mám za sebou první tabletu a mám pocit, že mi shoří jazyk, chvílemi se mi zdá, že špatně vidím, brní mě ruce, srdce tluče jak splašené. A cítím větší úzkost než předtím. Co jsem vyčetla jinde v diskuzích na netu, je to "skoro" normální ?!

Budu ráda, za každou zkušenost.

jj je, u antidepresiv se nejdřív vyrovnává hladina serotoninu takže ze začátku ti může být daleko hůř, ale ono to postupně odezní.

arrow
profile_image
Makika
od 1. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

U mě to bylo stejné, musí se to prostě vydržet. Samozřejmě pokud by ti mělo být nějak hodně špatně, tak běž za lékařem, ať ti změní léky, nicméně krátkodobé zhoršení stavu je obvyklý stav. Já jsem velmi pozvolna začala změnu k lepšímu pociťovat asi tak po dvou týdnech, výrazné zlepšení a úplné vymizení příznaků nemoci až tak po třech měsících.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené