arrow
profile_image
Bjetushka
od 14. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj holky, byla jsem zvyklá vždy začít užívat nové platíčko v den začátku menstruace. Včera večer jsem měla na toaletním papíře červenou krev, ne žádné špinění nebo tak, tak jsem si vzala antikoncepci a šla jsem spát. A teď ráno jsem zjistila že menstruaci nemám. Napadlo mě že to včerejší krvácení mohlo souviset s tím že jsem si předtím vzala brufen. Jenže teď nevím, co s tou antinou - mám brát dál? Bude účinná? Díky za odpovědi.

to bereš nějak divně,ne? Nebo ti to tak doktor nařídil?? Já jsem zvyklá jí brát vždy po 7 denní pauze... jen první prášek jsem si vzala s prvním dnem menses... dobrala jsem plato, dostavila se menses, vyčkala jsem 7 dní a 8.den jsem si vzala 1.prášek z nového plata...

arrow
profile_image
Bjetushka
od 14. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já jsem ji teď cca tři měsíce nebrala, takže teď začínám nové plato.

jo takhle . Asi bych zavolala doktorovi. Třeba se ti menzes do večera rozjede.. já to tak mám taky... většinou se objeví krvácení, jen trošku a pak třeba do druhého dne do rána nic...
pokud se nerozjede, zavolej doktorovi a přeptej se ho na to. Ale obecně platí, že pokud se prášek nevezme v tom daném schématu- 1.den menzes, 1.prášek, tak pak se musí týden čekat... já bych však počkala s nechráněným stykem až do další menzes

arrow
profile_image
Bjetushka
od 14. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

No dneska ještě počkám a pak kdyžtak zavolám doktorce protože čekat další měsíc se mi nechce

Reaguji na Bjetushka:
držím pěsti...

arrow
profile_image
Bjetushka
od 14. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Díky a myslíš teda že když to do večera normálně dostanu tak se jakoby nic nestalo?

Cituji Bjetushka: menstruace

řekla bych, že ano... .Kdyby ne, pro jistotu zavolej doktorce

arrow
profile_image
marilyn
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

já jsem tohle taky děsně řešila, když jsem začínala, protože to tak mam normálně, že první den jenom jakoby špiním a pak až se to rozjede, tak jsem nevěděla, kdy teda to mám vzít...nakonec jsem to vzala hned ten první den, kdy jsem jenom špinila a v pohodě...takže jestli to dostaneš dnes nebo zítra, tak bych se tím asi netrápila...ale jestli chceš mít jistotu, tak třeba zavolej doktorovi a zeptej se ho..

arrow
profile_image
Bjetushka
od 14. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

marilyn
Mně se to právě ještě nestalo, tak uvidíme

arrow
profile_image
alone
od 27. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mám trošku jiný problém. Taky už přes měsíc neberu HA a teď bych chtěla začít s novou. Jenže menstruace pořád nikde a chtěla bych začít brát prášky co nejdřív. Četla jsem tady někde, že je normální po vysazení prášků mít první menstruaci po třech měsících nebo i po roku..Řešení je zajít k doktorce na injekci, aby mi menstruaci vyvolala, ale mám jí momentálně moc daleko. Myslíte, že vadí, když si prostě vezmu prášek teď? Samozdřejmě počítám s tím, že nebude účinkovat hned..

arrow
profile_image
peta75
od 14. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Bjetushka: tak já jsem na tom stejně. Pul roku sem bez HA, mám to strasně nepravidelný, tak sem si řekla, že na léto jí zase začnu brát. Včera sem to dostala, teda aspoň to tak vypadalo, tak sem si v poledne vzala pilulku. no a od včerejšího večera neni po menzes ani památky tak taky nevim, co s tim

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené