arrow
Neprodává v Bazaru

Léky na oddálení menstruace pro 14 letou dceru?
Co byste mi poradili, máme jet k moři a dcera 14let má zrovna dostat menstruaci. Menstruaci má ji už od 12 let, nechala jsem si předepsat prášky Noretisteron na sebe pro ni, někdo mi radí ať ji to nedávám. Opravdu nevím co mám dělat. Tampony ty ještě nikdy neměla, tak nevím, zda ji ty prášky dát či ne. V lékárně mi řekli, že pak to bude mít rozházené 3 měsíce než se to zase upraví a lékař řekl, že musí mít cyklus pravidelně již rok. Což ona už má. Co byste udělali Vy? Má to vždy celých 7 dní - z dovolené by nic neměla. Ještě navíc má nyní zlomený pravý ukazováček, nyní v sádře, tak už teď se nekoupe a až ji sádru sundají, nevím jak bude prst pohyblivý na to, aby tam prvně strčila tampon. Díky za Vaše rady.

arrow
profile_image
Veselka10
od 20. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na jejeje: Zřejmě jsem asi z jiné planety, protože moc nechápu proč by menstruace měla nějak omezovat dovolenou. Že je to komplikovanější to jistě, ale zdá se mi, že to dramatizuješ víc než je nutné.

V každém případě chemii bych si zbytečně nebrala sama, natož abych jí dávala dceři a zbytečné to je, protože menzes je komplikace jen při koupání a na trhu je mnoho tampónů různých tvarů a velikostí , s aplikátory i bez, stejně tak jako m.kalíšky, že ta trocha koupání i tak jde provozovat.

Mimo to, kromě rozhozeného cyklu ty prášky nemusí ani perfektně zabrat.

arrow
profile_image
nikkyta
od 29. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Veselka10: Mimo to, kromě rozhozeného cyklu ty prášky nemusí ani perfektně zabrat.

Přesně tak! Já bych si ty prášky už nikdy nevzala! Jela jsem na 2týdenní dovolenou do Asie, kde to s MS bylo opravdu složitější než někde u bazénu.
Vzala jsem si prášek od lékaře...ve výsledku jsem měla menstruace 2..1. týden před dovolenou a 2.se mi spustila přes prášky přímo tam a trvala 10 dní. takže jsem si dost pomohla

arrow
Neprodává v Bazaru

Naprosto souhlasím s Veselka10. Zbytečný drama! Norethisteron je sra*ka největšího kalibru. Jednak mi nádherně rozhodil cyklus, druhak mi po něm bylo na zvracení. Tampon bude nejlepší řešení. Mi řekni, že si ho nebude umět zavést byť třeba i druhou rukou, kdyby nakrásně s prstem neuměla hýbat (což určitě bude umět po sundání).
Btw, proč sis teda nechala prášky napsat na sebe a neposlala jsi ji samotnou na vyšetření? On by ti to totiž gynekolog rozhodně rozmluvil! Takový čachry machry s léky nechápu - vždyť jde o zdraví! Takhle malá holka nemusí snášet léky jako dospělej člověk.Dost nezodpovědné jednání.

arrow
profile_image
xiuxina
od 17. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A co po poradě s magistrou v lékárně koupit volně prodejné potravinové doplňky - třeba tabletky/kapky na snížení příznaků PMS a bolestí při menstruaci, ať se cítí na dovolené i s menstruací co nejvíc pohodlně, určitě najdete něco vhodného i pro náctiletou, "ascorutin" by jí zase mohl pomoci snížit menstruační krvácení.
Zbytek řešit raději tampony/kalíškem, jak psaly holky, manipulaci při troše zručnosti slečna ve 14 letech přece musí zvládnout.
Do cyklu bych jí rozhodně razantněji nezasahovala.

arrow
profile_image
DominikaP
od 4. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

necpěte hormony do dětí! Tohle rozhodí i tělo dospělé ženy, taky pak může menstruovat půlku léta. Případně vůbec a zas ji potáhnete na hormonální (vyvolávací) injekci?
jak píšou holky, menses není chřipka, nechte prostor přírodě, dcera Vám za to jednou bude vděčná

arrow
profile_image
Dann
od 9. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Též bych prášky nebrala, mě to cyklus cca před dvěmi lety rozhodilo parádně tampon je nejjednodušším řešením.. nebo ascorutin, ten zmírní krvácení, mě vyhovuje nejlíp

arrow
profile_image
eileen11
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ascorutin je zlatý také doporučuji
A je fakt zbytečné to dramatizovat, jak píšou holky , s dnešními pomůckami je to o.k.
Mně uż je pàr pátků a pamatuji dobu, kdy se na zájezdy stávala fronta už v prosinci a spočítat na léto se to fakt nedalo , moje ms se zásadně spouštěla současně s motory letadla
Tampony byly jen pod pultem nebo v Tuzexu a velikost se musela vzít, jaká byla
Dnes je to fakt v pohodě, rozhodně bych necpala hormony do tak mladé holčiny.
Pěknou dovču!

arrow
profile_image
jitrenka89
od 17. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já budu mít opačný názor. Sama jsem kolem 15ti taky brala před dovolenou Noretisteron a nikdy mi to menstruaci nerozházelo, nebylo mi špatně, nic. Naopak jsem byla ráda, že jsem si mohla užít dovolenou, protože tehdy mi tampony ještě nešly zavést.
Jako dítko jsem byla mnohem vystresovanější, když jsem menstruaci na dovolené měla a všichni se koupat mohli a já ukrývala vložku v plavkách...
Další řešení by bylo, aby si dcera zkusila tampony ještě před dovolenou, pokud to stíháte dle cyklu. Jestli by jí vyhovovaly, pak bych prášky nedávala.

arrow
profile_image
Harrynka
od 26. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já bych to zase tak moc nedramatizovala, je pochopitelný, že je lepší si dovolenou užít v klidu, než každých pár hodin lítat měnit tampon. Ono navíc první tři dny menzesu bych stejně radši nelezla do moře. Každopádně chci říct, že já v tomhle věku taky brala norethisteron (a několik následujících let, než jsem začala brát HAK) a nikdy mi to nic nerozhodilo a špatně mi po něm tak nebylo. Proč dceru zbytečně trápit, když řešení je takhle jednoduché

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na jitrenka89: No s vložkou v plavkách by byl nervozni asi každej Do plavek snad jedině tampon, ne?

arrow
profile_image
Mišátkoo
od 26. 6. 2016
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Žádné nepotřebné prášky, vůbec ne do tak mladého těla.

arrow
profile_image
petulajz
od 4. 4. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já naopak chápu potřebu tu menstruaci řešit. Jak tady někdo píše, že to nijak dovolenou neomezuje, tak mě by to teda omezovalo hodně neumím si představit, že celý týden pořád jen řeším, že už si mám jít vyměnit tampon a pak se starala, jestli mi náhodou nevyleze šňůrka... namísto toho, abych si užila dovolenou v klidu... A to nemluvím o těch šílených bolestech, které první dva dny prožívám. Na druhou stranu ty tabletky asi opravdu nebudou moc dobré, brala jsem je minulé léto, sice mi zabraly na 100% a dovolenou jsem si užila v klidu, ale je pravda, že mi rozhodily a prodloužily cyklus. Ale jak jinak to řešit?
P.S.: možná jsem divná, ale já tampon ukazovákem snad nikdy nezaváděla...

arrow
profile_image
Šmudlíček
od 5. 12. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já ty tablety měla kdysi jednou, když mi bylo asi 16, taky kvůli dovolené. Ale to mě mamka vzala ke gynekologovi, ten mi prohmáhl břicho a nakonec řekl že jo, že si prášky vzít můžu. Sice mi ms nerozhodily, ani špatně mi nebylo, ale fungovaly jen prvních pár dnů, pak sem mírně krvácela a jak sem snědla poslední, do dvou hodin sem krvácela normálně. Měla by ses asi vážně poradit s doktorem, než začneš dceři něco dávat...
Jinak za mě-pokud to jde, tak na dovolené MS nikdy, jsem z toho nervozní, zle mi bývá i normálně, natož v tom horku někde u moře.
A jak se na to dívá dcera?

arrow
profile_image
jitrenka89
od 17. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na VeronikaEma: Psala jsem, že mi tehdy ještě nešlo zavést tampon, proto jsem musela mít vložku v plavkách..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené