arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj,asi v pátek se u mě objevilo úporné svědění a výtok z pochvy...bylo to fakt k nevydržení,hned v pondělí jsem utíkala na gynekologii. Doktorka mi předepsala vaginální čípky (nebo jak tomu říct jinak) Polygynax a nějakou takovou mastičku. Používám tedy zatím jeden den. Jenže: moje potíže se zhoršily. Svědění je lepší, ale výtok je horší,musím dokonce používat vložku. Nevím jestli to třeba nebyly zybtky té kapsle,ale bylo toho vážně dost. Stalo se vám to někdy? Lék budu samozřejmě používat dál a uvidím,ale docela jsem se vyplašila..

arrow
profile_image
mrkvovastava
od 22. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

samozřejmě, že z tebe teče ten rozpuštěný čípek..to ti doktor neřel?..Vložku si beru vždy, vždy\ť já jsem z toho byla vždy úplně celá mokrá - jako bych se počůrala

arrow
profile_image
Amnesia
od 18. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

hlavně si to máš brát na noc a spát v bavl. kalhotkách, popř. s vložkou. teče to jak blázen, však je to obrovské vejce

Reaguji na Lacminka: ano ano a od té doby čípky nepoužívám. Dal mi je na noc a ráno sem se probudla uplně mokrá, čípek se rozpustil a vytekl a vyvolal nejakou reakci ze s nim vyteklo hodně vody, od te doby jsem čípky nepouživala. A je fakt že tyhle problémy občas ještě mám, zásadně se nekoupu- jen sprchuju a dkyž se tohle u mě objev snažím se chodit teple oblečená a jíst bilí jogurt a do dvou dnu je to pryč)

arrow
profile_image
tecerna
od 8. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Samozřejmě, že je to zbytek toho čípku.. říkala mi to hned jak doktorka, co mi to předepsala, tak i paní v lékárně.. divím se, že se nikdo nezmínil =]

arrow
profile_image
mrkvovastava
od 22. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Fellys: čípek se rozpustil a vytekl a vyvolal nejakou reakci ze s nim vyteklo hodně vody

žadná reakce..to je jen ten čípek..

arrow
Neprodává v Bazaru

ano,to je vcelku logické,jenom ze mě prostě PO CELY DEN teklo strašně moc toho výtoku! (ráno to bylo takové řídké,jako vodička) ale odpoledne zase strašně husté a bylo toho hrozně moc!

arrow
profile_image
mrkvovastava
od 22. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

jo, ale to je normální..dává se to na noc, většina vyteče během spánku a další den ej třeba mít vložku

arrow
profile_image
corinkaa
od 10. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

jestli můžu poradit, tak mně na tohle vždy a rychle zabere Jenamazol mast, volně prodejná v lékárně.

arrow
profile_image
žirawka
od 30. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojky holky, chtěla bych se zeptat, jestli berete preventivně po dobrání polygynaxu nějaké latobacily (poševní čípky). Můžete nějaké doporučit, s jakými máte dobré zkušenosti?
Bojím se totiž, aby se mi to znovu nevrátilo, tak jestli si mám něco takovéhoo koupit.
Nebo to vůbec neřešíte? Díky.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené