arrow
profile_image
luciš94
od 19. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Máte někdo špatné zkušenosti s antikoncepcí Katya? Já ji beru asi rok a půl a hned po asi 2 měsících jsem začala pociťovat, že sem více podrážděná, furt jsem byla naštvaná a do školy jsem se už vůbec netěšila. Doktorka mi řekla, že Katya by za to neměla moct, ať ještě vydržím, že se to o prázdninách třeba spraví. Přes prázdniny jsem na to nějak zapomněla, asi sem si na to už zvykla, že nejsem tak veselá jako dřív a nesměju se tolik.. Teď mi to zase začalo hlodat v hlavě, jak si vybavuju ten poslední rok, nepamatuju si, kdy sem se naposledy pořádně zasmála a jsem naštvaná kvůli každé blbosti.. Je možné, že to je tou Katyou? A myslíte, že by vůbec změna antikoncepce nějak pomohla nebo rovnou raději vysadit? Na druhou stranu jiné problémy nemám a těhotná být nechci, přece jenom jsou prášky spolehlivější než kondom..

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Může to být tím. Zkušenost s Katyou nemám, ale mám zkušenost s Yadine. Myslela jsem si, že to na mě nemá žádný vliv, že mám blbou náladu a nechuť k sexu přirozeně. Musela jsem vysadit kvůli trombofílii a nálada se zlepšila, chuť na sex taky (vysadila jsem před měsícem).

Hodně jsem to tady psala - při HA musíš zvýšit přísun hořčíku
Antikoncepce jej vyplavuje z organismu a je potřeba jej denně doplňovat.

arrow
profile_image
luciš94
od 19. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Michaela18: A jak teď řešíš ochranu před těhotenstvím? Spoléháš na kondom?

arrow
profile_image
luciš94
od 19. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na True: Horčík, jo? Tak že by na špatnou náladu neměla vliv antikoncepce, ale nedostatek horčíku?

arrow
profile_image
Gatty
od 20. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Taky beru Katya a taky pozoruju totéž co ty.
Jeden čas jsem ji asi na půl roku vysadila a bylo mi lépe, jenže bylo to jaro - podzim, tak těžko říct, třeba to mohlo být i těmi prázdninami atp., ale celkově mi přijde, že to nejsem já...
Ale opravdu... beru ji už dlouho a antikoncepcí to být nemusí. Je hodně těžké to posoudit.
Nechci se zase vymlouvat na ant.

arrow
profile_image
luciš94
od 19. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Gatty: Přesně, ten pocit, že to nejsem já.. A řešíš to nějak? Nestýská se ti po pravém já?

arrow
profile_image
Enriketa
od 9. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Taky mi přijde, že jsem se od doby, co beru antiko změnila Vytočí mě každá kravina, přestávám mít ráda cizí lidi - ten je takový, ten makový apod. Je mi to líto, bývala jsem úplně jiná. Antiko vysadit nechci, ale zkusím jinou.

arrow
profile_image
Veruška123
od 30. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ja som ju brala niečo cez pol roka a nikdy viac. Nálada sa mi po nej nemenila ale veľa som pribrala. Asi 6 kíl, čo je pre mňa dosť keďže všetko to šlo do oblasti brucha. . Odvtedy mám problém zhodiť to.

arrow
profile_image
mery05
od 17. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jsem antikoncepci brala od 16 do 21 let. Brala jsem 2 roky Katyu a taky jsem pocitovala změny. Hlavně jsem neměla vůbec na přítele chut. Ale přišla jsem na to až když jsem prášky vysadila a chut byla někde jinde Ted už prášky neberu a jsem vážně spokojená.

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na luciš94: Ne, nespoléhám na kondom. Mám tělísko gynefix a zatím jsem maximálně spokojená a přítel taky .

arrow
profile_image
benjaminek
od 15. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

A proto já HA nemůžu nikdy brát, estrogeny v tabletách mají vliv i na psychiku, já po čtyřech měsících užívání HA byla depresivní, plačtivá a všechno mě štvalo.

arrow
profile_image
moony
od 16. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mně tohle dělala všechna antiko, i náplasti. Přestala jsem brát a jsem to zase já. Používáme kondom, zvyknout se dá.

arrow
profile_image
Jancysska
od 8. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Taky jsem brala Katyu ale po půl roce jsem přestala právě kvůli těmhle efektům, byla jsem nonstop podrážděná, každá drobnost mě uplně vytočila, na všechny jsem byla hnusná jen kvůli nesmyslům... Kamarádka ji brala taky a i ve stejnou dobu a nemohly jsme se vystát ale jakmile jsme ji změnily (ona po čtvrt roce) já potom půl roce a zlepšilo se to.. Teď neberu žádnou už přes rok a musim říct, že je to úplně nejlepší, protože nejsem vůbec podrážděná, přecitlivělá, pesimistická, nic a to už jsem si u té minulé HA myslela, že je to v pohodě, ale rozdíl jsem fakt poznala až po vysazení

arrow
profile_image
luciš94
od 19. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Enriketa: Myslíš, že změna HA pomůže? Bylo by to to nejlepší řešení.. Riskovat s kondomem se mi nechce..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené