netík
od 1. 7. 2010
Nemá galerii obrázků

Je mi 20 let, s přítelem bydlím půl roku a pořád vařím (a pořád se učím), ale ne večeře, ale obědy. K vejšce pracuju odpoledne, takže ráno vstanu, uvařím oběd a jdu do práce, vracím se až v 10 hodin, takže to si dám maximálně housku. Přítel má střídavé směny, takže jednou semnou jí oběd a jednou mu polovinu jídla nechám a ohřívá si to k večeři.
Dle mého by měl člověk alespoň jednou za den do sebe dostat teplé jídlo. A pak jsem taky moc ráda, když vidím, jak přítelovi chutná
Není nad dobrého pangase a tiramisu jako moučník hmmmm

Áď4
od 20. 7. 2010

Neprodává v Bazaru

U nás jsou taky teplé večeře takřka denně Jednak tím mamka nasytí hladový krky večer a jednak to má táta (případně bratr nebo já) druhý den na oběd

Cituji bakalářka: Třeba tohle by mě zajímalo - dáváš tam taky nějaký dresing? Nebo prostě jen zeleninu co doma máš a na to kuřecí maso? Dík

Doma mívám ledový salát, salátovou okurku a cherry rajčátka skoro pořád, takže zelenina, kuřecí prsa na kousky, osmažené na kapce olivového oleje (koření máme nejraději gyros, zlaté kuře, Adamovo žebro od Salvátora), dávám dresing, který si dělám buď z jogurtu nebo zakys. smetany, kapky citronu, stroužku česneku, soli a pepře a lžíce majonézy Yofresh light, výborná je i zálivka z balsamico octa a kapky medu a nebo klidně i kupovaný jogurtový od Spaku.Manžel má rád i dijonskou zálivku (dij.hořčice, kapka medu, citronová šťáva, sůl, pepř, oliv.olej), já mám přece jen raději jogurtové.

berolina
od 15. 1. 2009

Neprodává v Bazaru

taky máme každý den teplé večeře. s přítelem přijdem večer domů, tak vaříme spolu, je to pro nás takový relax. máme to hodně pestré, většinou na co máme chut, může to být steak se salátem nebo i koprovka, hodně záleží, čí kuchyně se ten večer prosadí . aspon jednou týdně používáme pomalý hrnec, ráno do něj naházíme maso a zeleninu a večer máme večeři bez námahy hotovou.

jak už tu bylo řečeno, teplé jídlo je základ, navíc si u stolu zapálíme svíčku, někdy otevřem i dobré vínko a povídáme si, takže to i upevnuje náš vztah

Kreweta
od 31. 8. 2010

Neprodává v Bazaru

U nás vaří většinou mamka - taky denně,ale spíš jednodušší a rychlý jídla

0    0
Nebyla hodnocena

Tak se přidávám. A já myslela, že jsem v dnešní době exot. Teplá večeře je pro mě základ, protože s manželem obědváme v jídelnách (asi si všichni představíte, co jsou to za mňamky ) nebo se odbudeme bagetou.
Přes zimu jsou u nás nejčastěji husté polévky (čočková, zeleninová, frankfurtská...). Ale je fakt, že na druhou stranu nevyvařuju hodiny - takové vepřo-knedlo-zelo si necháme na víkendový oběd

U nás je to úplně stejně, i když vařím jen pro dva (pro přítele a mě)
Přijdu z práce, i když je fakt, že chodím maximálně ve 13-14h, takže času mám dost.
Uvařím jídlo, neboť se mnou dorazí hladový přítel z tréninku.
Navíc my nemáme rádi ohřívané jídlo, takže u nás je každý den jídlo jiné.
Druh jídla (zda více masitější, hutnější, lehčí) volím dle zápasů přítele, aby se mohl hýbat, takže u nás se střídá opravdu mezinárodní kuchyně I když u něj v zásadě platí - více masa než přílohy. Ale je fakt, že přijde den, kdy nemáme chuť na běžné jídlo a dáme si třeba jen krupičku a nebo na nás přijde den, kdy zajdeme na sushi nebo na jiné dobré jídlo, ale to už je třeba z dalšího důvodu - abychom zašli mezi lidi atd. Je pravda, že přítel občas říká, že si musí dát nějakou "pras.árnu", a tak navštíví Burger King a tam si dá hranolky atd., co se u nás moc běžně nejí, mimochodem stejně jako knedlíky.
Každopádně domácí vaření považuji za základ v rámci zdravého životního stylu (nepočítám nějaké "pytlíkové" rychlovky), má pravidelný přísun ovoce a zeleniny a od všeho něco - sacharidy, proteiny, tuky, vitamíny.
Tak aspoň nejsem sama, za exota se nepovažuji, spíše se pozastavuji nad tím, když má někdo malé děti nebo obecně rodinu a nevaří. Prostě nevaří a "nějak se to udělá", třeba zajedou s kastrůlky k babičce apod... Znám takových případů z okolí hodně a to mi tedy přijde

verula
od 30. 8. 2010

Neprodává v Bazaru

tiež sme len dvaja a varím každý den teplú večeru jasné že sem tam máme aj hamburger, doner ale ja rada varím tak mi to nevadí
a tiež si myslim, že domáca strava jednak výjde lacnejšie a jednak vieš čo papaš

verula
od 30. 8. 2010

Neprodává v Bazaru

citujem meridian : spíše se pozastavuji nad tím, když má někdo malé děti nebo obecně rodinu a nevaří. Prostě nevaří a "nějak se to udělá", třeba zajedou s kastrůlky k babičce apod... Znám takových případů z okolí hodně a to mi tedy přijde

tiež to poznám, každý večer jedia u niekoho iného lebo sa žene nechce variť, manžel sa doma nestravuje, deti jedia iba v škôlke alebo kade tade lebo vraj "doma nechcu" ale keď príde rad na tému jedlo a varenie, tak ona zo seba spraví majsterku sveta vo varení

svarcovaeva
od 5. 3. 2010

Reaguji na meridian:

Cituji verula: ale keď príde rad na tému jedlo a varenie, tak ona zo seba spraví majsterku sveta vo varení

No tak to je vrchol Ale víš jak, ona má čas sedět u TV a sledovat ty pořady o vaření, tak třeba tam pochytí něco "chytřejšího" než při běžné praxi v kuchyni

Já znám mladý manželský pár, kteří nevaří vůbec....říkala mi, že si každý vezme co chce, třeba na večeři rohlík s paštikou atd. a když mají hlad tak si zajdou na pizzu...to samé o víkendu. U nich se prostě nevaří (a ona sama moc vařit neumí a nemá k tomu vztah).
Proto jsem tak šťastná, že mamina u nás vaří teplé obědy i večeře, a já jsem si z toho udělala takový zvyk, že až budu mít rodinu, budu dělat to samé a neodbydu svoje děti a mažela rohlíkem, popř. koupenou bagetou.

svarcovaeva
od 5. 3. 2010

Reaguji na quanta66:

Loli88
od 23. 10. 2009

0    0
Nebyla hodnocena

Já tedy vaření bytostně nesnáším, ale vařím každý den večeře a ráno příteli připravuji snídani.
Když tedy vařit nechci, tak jdeme do restaurace. Na sushi chodíme hodně často. Syrové rybičky jsou zdravé a hlavně strašně chutné. Ale nikdy bych muži nenaservírovala párky,jako spousta mých známých.

Neprodává v Bazaru

2,5 roku bydlím od rodičů (od maturity) a taky každý den od začátku vařím teplou večeři.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!