arrow
profile_image
Michelka12
od 3. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pri liečbe Roac. sa môžu vyskytnúť vedľajšie účinky. Niekto nemá žiadne, niekomu sa niektoré z nich prejavia. Preto sa podeľte so svojou skúsenosťou ako prebiehala liečba. Ja som už raz spomínala, že som mala padanie mihalníc(řas) a obočia, čo som absolútne nevedela pochopiť. Doktorky sa s tým ešte nestretli, až včera sme rozlúskli tento problém. Dávajte si pozor, aké očné kvapky si kupujete pri liečbe Roaccutanom. Je známe, že jedným z vedľ. účinkov je vysychanie slizníc. Ja som si kúpila SensiVit, poradili mi ho v lekárni. Nakoniec sme zistili, ze obsahuje vitamin A! A ja som si ho dávala aj tri krát denne. Pri Roac. sa nesmie používať žiadny iný vitamín A. Ale mňa by vo sne nenapadlo, že kvapky do očí na zvlhčenie ho obsahujú. Môj problém je tým pádom vyriešený. Preto opakujem, treba dávať pozor. Budem rada, ak sem prispejete svojimi skúsenosťami.

arrow
profile_image
Tanja77
od 1. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Má kamarádka brala Roaccutane, a vedlejší účinky se projevovaly ve velké míře. Nejčastěji krvácení z nosu, časté bolesti hlavy, později se přidaly i bolesti kloubů. O tom, že se při léčbě nesmí na sluníčko ani nemluvím. Bohužel vedl. účinky byly tak drastické, že léčbu raději vzdala.

arrow
profile_image
Michelka12
od 3. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tanja77
Asi mala príliš veľkú dávku Roac., na každého to pôsobí inak. Aspoň človek vie, čo a ako. Možno to niekomu pomôže rozhodnúť sa. Ani ja ešte nie som za vodou. Tiež ma dnes bolí hlava, ale dostala som menzes, tak myslím, že z toho.

arrow
profile_image
Tanja77
od 1. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Michelka12
Je to možné, každopádně kůru nedokončila, a pomohla jí trochu po delší době HAK. Přeju úspěšnou léčbu s Roacc. alespoň tobě, a co nejméně vedl. účinků, hlavně pozor na deprese. (Ty jsou prý také časté.)

arrow
profile_image
Michelka12
od 3. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak myslím, že depresie tým zlepšovaním nehrozia, skôr naopak. Je to len bu bu bu. Lekári sa vyjadrili, že depresie súvisia skôr so samotným akné a jeho následkami, pričom u niekoho sa aj pri braní Roac. akné zhorší a tým pádom je človek viac frustrovaný. To píšem, čo som čítala nejaké štúdie. Inak ďakujem, dúfam, že pomôže.

Cituji Michelka12: že depresie tým zlepšovaním nehrozia,

já jsem teda měla pěkný změny nálad a to že jsem měla lepší obličej tomu nějak nebránilo..

arrow
profile_image
Michelka12
od 3. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kotatkosarinka
hej? no ja zatiaľ nič nepociťujem v tomto ohľade. a koľko si mala mg? možno je to tou dávkou, inak ja "hryziem" aj keď neberiem Roac.

arrow
profile_image
Michelka12
od 3. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Koťátko a ty si to teda vysadila, či si to zvládla?

měla jsem jen 30mg to je docela malo si myslím.. a zvládla už mám dobráno

Jinak já jsem citlivka normálně takže tohlě mě akorát dorazilo no..

arrow
profile_image
Michelka12
od 3. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kotatkosarinka
aj ja som citlivka, takže ma to možno ešte čaká, spojoná s výsledkom? mne kedysi urobila problém s náladou HAK, konkrétne Jeanine, na akné mi pomohla, keby ju môžem užívať je to oukej. Ja mam 20mg roac., takže nie moc

arrow
profile_image
jimmyol
od 25. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Beru 7 měsíc 40mg a vedlejší účinky jsou hlavně únava , loupání rtů a hlavně se ti udělají všude škrábance a ani nebudeš tušit , kde se vzali ) ale jde to zvládnout , ale ta únava je fakt silná ...

Kotatkosarinka

Jak to jde po dobrání ? odezněli vedlejšáky a akné se nevrátilo ?

Cituji jimmyol: Jak to jde po dobrání ? odezněli vedlejšáky a akné se nevrátilo ?

zatím ne Jinak už se mi mastí obličej, ale ne nějak extrémě a vlasy...Předtím sem si je nemusela bejt třeba tyden : Jinak vlastně zůstali mi suchý ruce-dlaně, toho se nějak nemůžu zbavit

arrow
profile_image
Adell
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahojky, chci se zeptat jestli se při léčbě Roa. může používat takový ten peelingový mycí gel? neuškodí to nějak?

A kde je zbytek osazenstva ze starý diskuze? Bany, Muffalo atd....

Cituji Adell: může používat takový ten peelingový mycí gel?

podle mě nemuže ..nemužes použivat nic co ti jako by "odírá" kůži nebo jak to říct....

Cituji Adell: A kde je zbytek osazenstva ze starý diskuze? Bany, Muffalo atd....

taky by mě to zajímalo, ale asi je to tím, že ta "naše" stará je ukončená, tak kde jsem byli taková parta a mohli jsem si tam povídat o všech problémech Škoda... Zrovna tohle téma aspoň pro mě je takové, že ráda čtu příběhy a pocity ostatních, jak se jim zlepšuje pleť atd..než se jen ptát..co antikocepce,vlasy,opalovani a po odpovědi to zamknout..no ale to už zase píšu OT... pardon (:

Jinak..já jsem používala mycí gel od biodermy, úžasně voněl..teda voní pořád ho mám .Takže ten doporučuju A nebo prostě cokoliv bez zrníček..možná, pokud jsou hodně hrubá, by ses tím mohla i poškrábat..ta pokožka je na to fakt šíleně náchylná

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené