arrow
profile_image
TerikT
od 2. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, dnes v noci jsem měla pohlavní styk. Beru HA, chránili jsme se i kondomem, ale ten prasknul. Tudíž do mě partner ejakujoval. Dnes dopoledne jsem si vzala 3. pilulku z platíčka. Bohužel jsem pak měla průjem, ne vodnatý. Poté co jsem si přečetla na internetu, že spermie hnízdí ve vejcovodu 3 dny, tak jsem se lekla, vzala jsem si před chvílí raději ještě 1 pilulku, udělala jsem dobře? Jenže ted mám problém, že obvykle doberu pilulky v pátek, ale ted tomu tak bude ve čtvrtek. Mám to tak nechat a mít 7mi denní pauzu? Děkuji za odpověd

arrow
profile_image
..jandulka..
od 11. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ano, udělala jsem to správně... pauzu si udělej tedy od čtvrtka - 7 denní, jako vždy

arrow
profile_image
TerikT
od 2. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na ..jandulka..: Děkuji, myslíš, že otěhotnění nehrozí? Dnes jsem cely den ve stresu, že už jsem si chtěla jít koupit i pilulku PO, ale to je asi zbytečné...

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, tohle je celkem rozporuplné Nevím, za jak dlouho se vstřebá pilulka do těla a vyplaví se z ní ty hormony (či na jakém principu to funguje) a právě o to jde. Jde o to, za jakou dobu jsi na tom záchodě byla, je to tak podobně i se zvracením,..

arrow
profile_image
TerikT
od 2. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Blacky: dala jsem si ji před 10.hodinou na záchod jsem mohla jít tak do hodiny, ale to ještě průjem nebyl, prostě takové "řidší". Pak jsem byla znovu tak za 3 hodiny a to bylo ještě trochu řidší, ale typický průjem snad ne. I kdyby ta pilulka ráno nefungovala, ted cca 21.15 jsem si dala další, tak by to snad mohlo být v pořádku, když je to do 12ti hodin ne?

Ahoj, já myslím, že jsi chráněná, přestože by jeden den pilulka chyběla Protože normálně jsi chráněná i těch 7 dní, co je pauza. Takže pokud bereš dlouhodobě, tak myslím, že 1 den nebude takový problém. Poté bych pauzu udělala normálně 7 dní.

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji TerikT: ted cca 21.15 jsem si dala další, tak by to snad mohlo být v pořádku, když je to do 12ti hodin ne?

Ano, v tomhle případě by to mělo být v pořádku Podle mě se ta pilulka do hodiny určitě vstřebá. Ono se totiž těsně po požití HA nemá chodit ani na záchod na malou, z toho důvodu, že by jsi všechno "vyplavila", ale když jsi byla po hodině, podle mě by neměl být problém (navíc když sis vzala ještě další pilulku). Navíc jsem to taky tak nedávno měla, beru HA v 17:00 a v půl šesté jsem byla taky na záchodě s průjmem a všechno OK

arrow
Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji Blacky: Ono se totiž těsně po požití HA nemá chodit ani na záchod na malou, z toho důvodu, že by jsi všechno "vyplavila"

Ježiš, ta pilulka se vstřebává v žaludku a začátku tenkého střeva, co to má společného s močovým měchýřem, kde se shromáždila moč za předchozí hodiny? Víš jak dlouho trvá, než se v moči projeví například braní ATB? Rozhodně déle než hodinu...A rozhodně to, že se objeví v moči neznamená, že by to snižovalo jejich účinek (navíc se tam obvykle projeví až ři vyšších dávkách - třeba když jsem brala ATB infuzně v nemocnici tak to bylo cítit echt...). Vážně jsem nic o tom, že by se do hodiny nesmělo na malou nečetla....A i z hlediska selského rozumu mi to přijde jako nesmysl.....
BTW ono i pokud vezmu v úvahu, že by se teoreticky ta účinná ltka hned dostala do moči, tak nechozením na malou bys to fakt nevytrhla, protože z močového měchýře už se Ti zpět do těla z moči nic nevstřebává, tam už jsou jen "odpadní látky".......Takže držet tu moč o hodinu déle v těle by nic neřešilo....

Co se týče průjmu, tak jsem si to nedávno zjišťovala a rizikový je průjem do cca 3-4 hodin po vzetí tablety. Tableta se totiž vstřebává i v horní části tenkého střeva a když máš průjem do těch 3-4 hodin od vzetí tak je tu riziko, že ta vstřebatelnost byla v době vzetí pilulky snížená (ono totiž chvíli trvá, než to tím střevem projde, že....). Ty 3-4 hodiny totiž prý trvá, než se pilulka vstřebá....Stejně tak je rizikové zvracení v době do 3-4 hodin od vzetí pilulky....Ale obecně je větší problém chronický průjem, kdy chodíš na záchod třeba celou noc než průjem jednorázový, tam je pravděpodobnost, že se pilulka nevstřebala nižší.

A bacha pokud jsi si brala nějaké prášky pro potlačení průjmu (živočišné uhlí, Imodium, Smecta) - mohou ovlivnit vstřebání té druhé pilulky co jsi si vzala......Tu jsi si vzala správně, ale bohužel do těla nevidíš a tak nemůžeš vědět, zda se vstřebala nebo ne. Na pilulku Po bych to nehrotila (tak riziková mi ta situace zase nepřijde, nač si rozhazovat hormony), ale asi bych se radši v dalších dnech opět chránila kondomem.....Taky si můžeš ráno zavolat na gyndu a poradit se, ale nespíše Ti řeknou, ať dál radši používáš kondom.

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Blacky: Ono se totiž těsně po požití HA nemá chodit ani na záchod na malou, z toho důvodu, že by jsi všechno "vyplavila",

omg, omg, omg, větší blbost byla jen už ztracený prášek v žaludku, pilulka je v té době spokojeně v žaludku, do ledvin a moči se fakt nedostane, vliv má zvracení a průjem, do tří, čtyř hodin po požití, nic jiného, kromě tedy ATB

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak pardon, že nejsem doktor dámy tlumočím tady jen to, co já osobně jsem slyšela nebo četla..

arrow
Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji Blacky: Tak pardon, že nejsem doktor dámy

Nic proti, ale na to nemusíš být doktor, na to stačí základní znalosti o fungování lidského těla (na úrovni biologie střdní školy) a selský rozum...Navíc jsi to podala jako fakt, ne ve stylu, že jsi to četla/slyšela......
Promiň, ale takhle se šíří bludy o HA a pak vznikají ty pohádky a otěhotnění přes HA.......Ono když jí napíšeš, že se do hodiny tableta určitě vstřebá, tak ji můžeš falešně uklidnit a pak může otěhotnět v dalších dnech s tím, že si myslí, že se tableta vstřebala.......

Jinak to, co jsem psala já, jsem vyčetla na odborných webech, kde to psali sami gynekologové (a byli pod tím podepsaní, nebyly to žádní anonymové), případně mi to řekl přímo gynekolog, takže to beru jako fakta.....Vzhledem k tomu,ž ena trávicí potíže docela trpím tak jsem si to zjišťovala....

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené