arrow
profile_image
deedee24
od 14. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahojky, nemáte někdo zkušenosti s tímto obchodem nebo obecně s tímto problémem? Včera jsem si u nich kupovala triko ve slevě za 200Kč a bohužel jsem ho zkontrolovala namátkou. Když jsem přišla domů, zjistila jsem, že tam jsou dvě malé dírky. Dnes mi ale prodavačka řekla, že ho můžu vyměnit za to stejné. Jenže tam byla ještě větší díra. Prý mám tedy smůlu a měla jsem si to pečlivěji zkontrolovat v obchodě. Nikde neměli označení, že se jedná o vadné zboží, a kryjí se větou na paragonu, že zboží ve slevě nepodléhá vrácení. A i ten paragon vlastně dostanete, až po zaplacení zboží, takže nemáte v ruce nic...tak jsem tedy z toho dost rozladěná a mám na ně chuť zavolat inspekci, i když se jedná "jen" o 200Kč. Jsem mimo já nebo oni

arrow
profile_image
elle11
od 11. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já bych jim s tim vytřela ksicht at je to ve slevě nebo ne a navíc když ti paragon dali asi až potom co sis to koupila pěknej podvod no.

arrow
profile_image
deedee24
od 14. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Taky mě už tam nikdo neuvidí. Tohle se mi stalo poprvé, v jiných obchodech vždy bez problémů. S tím paragonem to je prostě fakt, asi člověk musí automaticky předpokládat, že zboží ve slevě nelze vrátit. Pak může být jedině mile překvapený, jestli tato věta na účtěnce bude nebo ne

arrow
profile_image
elle11
od 11. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jenže třeba se jí něco jinýho v tý hodnotě nelíbí. At si na to nezvykaj, že prodaj šmejd a když to jdeš vrátít řeknou at to vyměníš za jinej a oni stejně schrábnou prachy.

arrow
profile_image
deedee24
od 14. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Monus: právěže mi řekla, že si to může vyměnit jen za to konkrétní triko. A to tam bylo jen jedno a s ještě větší dírou..o to mi jde

arrow
profile_image
Efca
od 24. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jo to maj hodně u zlevněnýho zboží, ale todle bych řekla, že je reklamace, vždyť je to tričko vadné.

arrow
profile_image
deedee24
od 14. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ale tak přece sleva neznamená, že ta věc je vadná. Pokud je ve slevě vadné zboží, mělo by to být označeno. Myslím, že jsem to i někde slyšela. A jak jsem už psala, v obchodě jsou jsem ho rychle prolétla a až doma zjistila, že ty dírky jsou u švu...štve mě ten přístup, že de facto nemůžu nic a můžu být ráda, že stálo jen 200Kč.
Do toho obchodu už nepůjdu. Nemám na to se dohadovat, ale kšeft už jim tam neudělám a to spíš může mrzet je než mě.

arrow
profile_image
Efca
od 24. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na deedee24:
To jsi mě asi nepochopila, myslela jsem tím, že je to hodně u zlevěnýho zboží, ale ve smyslu, že zboží nejde vrátit nebo jen vyměnit, ale za to samé.

arrow
profile_image
deedee24
od 14. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Efca: Promiň za zmatení, ale já reagovala na Monus. Ta psala, že předpokládá, že když je něco ve slevě, že tam může být nějaká vada. Nijak jinak jsem to nemyslela.
Každopádně teď jsem se ptala známého, který šefuje jednomu obchodu a prý na to opravdu nemají právo, že si chybně vykládají zákoník. Pokud je zboží ve slevě kvůli vadě, tak na to kupující musí být upozorněn. A to, co je napasáno na účtence, vůbec nehraje roli.

arrow
profile_image
Piti
od 22. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Pokud ti řekla,že si to můžeš vyměnit leda za to stejné triko tak lže..To je blbost!..Já v tom obchodě nakupuji fakt často a taky se mi stalo to podobný co tobě! Díra..A vyměnila jsem to normálně za jiné zboží akorát jsem si ještě doplatila pár stovek protože jsem si to nevybrala přímo za tu stejnou cenu)) ..Zašla bych tam být tebou znovu až tam bude jiná prodavačka..

arrow
profile_image
Tesz
od 9. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tady ani tak nejde o vraceni zbozi (napr. do 6 tydnu od zakopeni je moznost nenosene zbozi vratit - to obchody typu HM,Takko,atd. nabizeji ze sve dobre vule), ale o reklamaci, na kterou mas ze zakona narok. Takze nepozaduj ani tak vraceni, jako reklamaci. A reklamovat muzes i zlevnene zbozi, bez ohledu na to, co rika prodavacka. Nech si zavolat vedouci a fakt si trvej na svém.

arrow
profile_image
Jully
od 14. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

pokud sleva nebyla v příčinné souvislosti s dírkami (na tričku jsou dírky, proto ho prodáme se slevou), máš nárok na výměnu trička za bezvadné téhož druhu - pokud takové nemají, tak na vrácení peněz

arrow
profile_image
Jully
od 14. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Piti: A vyměnila jsem to normálně za jiné zboží

To je jenom jejich dobrá vůle, na to ze zákona nárok není - mohou si to tak ale individuálně upravit ve smluvních podmínkách, má to tak řada obchodů (jejich smluvní podmínky se mi ale v neděli ráno fakt číst nechce )

arrow
profile_image
fischeb
od 29. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky, nemáte někdo zkušeností s reklamací v Pimkii. Já jsem si tam v březnu kupovala parku a rozbil se mi teď zip. Bunda nebyla ve slevě, stála 1699Kč tak jsem docela naštvaná, že se mi to stalo. Jen nevím, jestli má vůbec cenu to zkoušet reklamovat, když tady čtu jak se v obchodě chovají. Účtenku mám samozřejmě schovanou.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené