1. . .34567
arrow
profile_image
eva2008
od 1. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

no zatím nic, už jsem jim psala, napsali, že mám počkat 21 dní od mého odeslání balíčku, že zatím nedostali žádné info, takže mám čekat.

arrow
profile_image
eva2008
od 1. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

tak balíček jim nedorazil, poslali mi papír na vyplnění, nevíte co je no of attachments?

Cituji eva2008: no of attachments?

Počet příloh.

arrow
profile_image
eva2008
od 1. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na mishka999: oo moc děkuji

nedá se to náhodou podle instrukcí od Asosu vrátit i na nějakou pražskou adresu?

Cituji sevila: nedá se to náhodou podle instrukcí od Asosu vrátit i na nějakou pražskou adresu?

To pochybuji...

arrow
profile_image
tartelette
od 19. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Holky prosím o radu. Pročetla jsem pár diskuzí, ale nikde jsem odpověď nenašla. Přišly mi z Asosu dvoje kalhoty (oboje značka Asos).
Dle tabulek jsem zvolila velikost 38 a jedny kalhoty mi perfektně sedí jak rozměry, tak délkou a jsou spíše volnější než naopak. Ty druhé jsou malé, obléknu je tak pod zadek jsou zároveň asi o 10 cm kratší a užší jak na lýkách, tak na stehnech.
Nebýt toho, že jsem si objednávala dvoje kalhoty stejné značky, pravděpodobně bych si myslela, že jsem pouze zvolila špatnou velikost. Takhle si ale myslím, že je u kalhot našita špatná velikost. Budu je tedy posílat zpět.
Kalhoty se mi ale jinak moc líbí a tudíž si je chci objednat znovu. Dočetla jsem se, že zboží vrátím, oni mi vrátí peníze a já jej znovu objednám ve správné velikosti. Nevím ale, jestli se dozvím, že byla velikost šatně našita a tudíž mám objednat znovu vel.38 a nebo potřebuji o číslo větší.. nebyla by tedy v tomto případě lepší reklamace?
Předem moc děkuji za rady!

Reaguji na tartelette:
Přesně tohle napiš na jejich zákaznické centrum a oni už ti přesně poradí, co máš dělat a prověří tvou zásilku

arrow
profile_image
tartelette
od 19. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Děkuji za radu už jsem to udělala, tak uvidíme, jak se vyjádří.

Cituji kacenkacc: Vracejí i za poštovné!

Ano, ale pouze v případě, že chyba je na jejich straně (např. pošlou jiné zboží než bylo objednáno). Ale řešit to na poště je děs
Musíte totiž do zásilky vložit nějaký doklad o zaplacení, aby ASOS věděl částku, jakou má za poštovné proplatit. Vysvětlovat pošťačce, že tedy zaplatím za poštovné, chci doklad, ten dám do balíku, potom ho zalepím a dám jí ho, je nadlidský výkon...

Dále problém s adresou, na poště mi bylo řečeno, že ta adresa není správná, protože tam není uvedené PSČ. Po tom, co jsem jim řekla, že tuto adresu mi dodal přímo internetový obchod se jen ušklíbly a něco nacvakaly do pc. Chtěla jsem požádat o dodejku, abych věděla, že balík bude skutečně doručen. Tato služba však funguje pouze na území ČR. Takže kdoví, jestli jim balík dorazí...

Před měsícem jsem vracela nepadnoucí oblečení a zásilka stále nedorazila. V balíčku byl štítek s adresou, takže je určitě správná. Jsem z toho dost nervózní, jelikož se jednalo o objednávku za velkou částku.

Asos mi stále píše, že mám ještě pár dní počkat, ale mě by zajímalo, co se bude dít, když zásilka vůbec nedorazí? I když jsem to posílala doporučeně, tak se zásilka dá sledovat pouze na území ČR, tudíž už téměř měsíc je pouze uvedené, že byla odeslána do země určení.

Jinak už na poště s tím byl docela problém, pošťačka ani nevěděla, co má do počítače napsat jako ulici a PSČ...

Adresa uvedení na štítku je:
ASOS
BARBLY ROAD
SELBY
YO8 5BL
UK

Máte někdo zkušenost s tak dlouhou dodací lhůtou?

ASOS_vrbcenn.jpg

Ještě se chci zeptat - na stránkách České pošty je uvedeno, že: "Za škodu vzniklou ztrátou zásilky pošta odpovídá a v případě ztráty uhradí náhradu v paušální výši 896 Kč."

Já jsem však při podávání zásilky neuvedla hodnotu zásilky. Když bych tedy reklamovala doručení respektive nedoručení/ztráty této zásilky, dala by mi Česká pošta těch 896 Kč nebo ne? Je to posláno jako Doporučená zásilka do zahraničí.

https://www.ceskaposta.cz/sluzby/psani/zahranici/d oporucena-zasilka-do-zahranici/

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na TerkaP: Jo, dostaneš tu paušální částku. A většinou se dá podle podacího čísla hledat i v zahraničí přímo na stránkách tamní pošty. Např. z ČR na Slovensko na slovenské poště, jakmile to překročí hranice. Mám to vyzkoušené i do Finska, taky jsem tam vysledovala balík na stránkách finský pošty. Tak Royal Mail by to mohl třeba taky zvládnout.

Dobrý večer, prosím Vás , nevracel ted někdo zboží na Asos. Mají nový proces na vratky. Jestě o Vánocích jsem posílala zboží zpátky na polskou adresu, která byla předtistěná na stítku, ale ted mi přislo nově zboži a místo adresy tam stoji: To create your return , plese visit asos.intelligentreturns.net- coz me přesmeruje na stranku, kde se mám zalogovat, jenže mi to nefunguje s normálnim accountem a heslem, jakým se na Asos hlásím. Navíc oni ani nereaguji na dotazy, přijde mi vždy akorát odpoved,
Hello, Just to let you know we've received your email and our Customer Care Team will be in touch as soon as they can. If you'd like to help yourself, you'll find lots of information on our Help pages which may be able to answer your question.
There's no need to get back in touch - we'll be with you as soon as we can.

A to už je 5 dní. Posílala jsem reminder a opet nic- telefonní číslo jsme nikde nenašla. Budu moc vděčná za radu. Děkuji.

Ahoj. Vracela jsem zboží zakoupené na Asos cca před měsícem a byla jsem překvapená. Nyní si vyplníš všechny údaje na http://asos.intelligentreturns.net/, vytiskneš adresní štítek, odstřihneš ten podací (na to ti na poště natisknou údaje o podání, abys měla nějaký doklad) a nalepíš na balík. Na poště jen řekni, že to chceš poslat. Dříve se to posílalo na vlastní náklady do VB, potom to změnily na sklad v Polsku. Nyní je skutečně zdarma a hned cca za 2 dny ti přijde na e-mail, že už to je ve skladu (tuším v Německu). Peníze byly na účtu za týden

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené