arrow
profile_image
Tomboy
od 4. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den,
pracuji jako copywriter a tak se setkávám s množstvím obchodních podmínek rozdílných eshopů. Musíte si je dobře přečíst, protože zákoník v tomto případě umožňuje nastavování podmínek majitelem eshopu téměř libovolně.
Pokud obchodní podmínky na eshopu nejsou uvedeny, máte právo napsat dokonce stížnost!

arrow
profile_image
teruss
od 30. 12. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

myslím si,že v každém případě by měl obchod uhradit i poštovné.

arrow
profile_image
daniele1
od 20. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ono v podmínkách může mít napsáno co chce,ale zákony jsou jen jedny.To že bude mít v podmínkách že neproplácí poštovné při reklamaci atd je pouze lež.Vše se řídí OZ a přes to vlak nejede.Ted jsem nedávno taky řešila dvě reklamace a měl v podmínkách že reklamaci vyřídí do 60 dnů tak jsem se zasmála.Samozřejmě že do 30 dnů bylo vše vyřešeno.Při reklamaci je nárok na proplacení veškerých nákladů spojené s reklamací,ale pouze nejlevnější variantou.Myšleno že třeba nepojedu autem 100 km reklamovat věc za 200 kč,ale pošlu poštou samozřejmě s dodejkou

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Tomboy: Musíte si je dobře přečíst, protože zákoník v tomto případě umožňuje nastavování podmínek majitelem eshopu téměř libovolně.

No,tak to podle mě není a nemůže být,máme internetový obchod,pokud je reklamace,musíme vrátit i poštovné.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené