arrow
profile_image
LTeddy
od 12. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj všichni, potřebuji radu.
Někdo mi naboural auto. Jelikož si platím havarijní pojištění, odvezla jsem auto do autorizovaného servisu, který má smlouvu s pojišťovnou. Předběžný termín ukončení opravy byl 10 dní po přijetí. Uplynul další týden a já jsem neustále bez auta. Prý až příští týden. Co když ale auto nebude ani potom? Mohu se nějak bránit? Požadovat např. náhradní vozidlo? Nebo snížení ceny?
Než se tam začnu rozčilovat chci vědět, na co mám nárok.
Díky za rady a zkušenosti.

arrow
profile_image
mate
od 21. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

pokial si zjednala predbežný termín,servis nie je viazaný presným predaním opraveného vozidla.Hlavne dnes, keď si mechanici berú dovolenky a je málo ľudí.Dohodni sa tam na serióznom dátume,lebo náhr. súčiastky obyčajne bývajú do 2 dní,nech ti voz ukážu, v akom je štádiu opravy, či sa vôbec na ňom začalo pracovať.

arrow
profile_image
LTeddy
od 12. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Díky za odpověď. Nezbývá mi, než čekat do příštího týdne. To ale, že jsou dovolený, snad vědí, tak měli dát delší termín. Já si od nich tenhle nevydupala.
Ale přesto díky.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené