arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj holky dám sem foto , nevím proč se mi to pořád vrací kožní mi řekla, že jsem alergická na Formaldehyd. Budu ráda za příspěvky moc díky

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

zajímalo by mě co je příčinou této vyrážky ve mě ? přeci když se něco objeví na pokožce není něco v pořádku uvnitř těla?

arrow
profile_image
Kassimah
od 16. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A nemůže to být periorální dermatitida ? Já jsem se s ní tolik natrápila naštěstí je už fuč. Nejdřív mi dermatolog dávál masti s kortikoidy - ale nějak mě opoměl říct, že je to s prominutím svinstvo a že se nemají užívát dlouhodobě.

Doporčím nepoužívat kosmetiku, maximálně potírat vodou z Jariše a vyhnout se zubní pastě s flourem - fluor může být v tvém případě opravdu úhlavní nepřítel číslo 1.

Asi tě moc nepotěším, ale chce to čas a trpělivost. Žádné lesky, rtěnky, ktrémy. Já jen promazávala Physiogelem a Jarišem.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Kassimah:
děkuji já si myslím , že každý kožní defekt je něco zevnitř ale asi vše vysadím , já jsem už dlouho nepoužívala rtěnky , lesky. Teď sem si koupila balzám na rty od Alverde a vyhovuje mi na rty , ale asi zkusim Cétaphil a Jarisch

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

kožní mi napsala Protopic, ale nezabírá ze začátku pálel a teď nic

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

jinak bych chtěla vědět jaká pasta je bez flouru?

arrow
profile_image
Kassimah
od 16. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji indulonka2: i já si myslím , že každý kožní defekt je něco zevnitř

... nebo nadměrné používání kosmetiky. Mě trápilo akné a střídala jsem jeden krém za druhým. Pleť mi dermatitidou dala najevo, že testování je konec. To máš stejně tak, když budeš nadměrně užívat například vitamíny, také se to projeví na těle.

Co se týče té zubní pasty, tak buď nějaký "bio" obchod s kosmetikou, či mě byl doporučen stomatologem zelený Elmex (tuším Elmex Sensitive ?), který by měl mít snížené množství flouru. Za mě můžu říct, že zelený Elmex i dobře chutná, což se o těch "bio" pastách říct rozhodně nedá.

arrow
profile_image
Kassimah
od 16. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jinak co se týče Protopicu, neni to kortikosteroid (co jsem se dočetla na netu). Tak bych ho v pohodě dál používala. Musíš tomu dát čas..., ale Jariš (Jarish) je super na sklidnění. Takže pokuď to například svědí, pomaž to Jarišem a mělo by se to zklidnit.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

moc děkuji , ale zkusím asi tyhle probiotika k tomu
http://www.lekarna.cz/apotheke-lactobacillus-10-30 -tobolek/
píšou tam , že jsou spokojeni

arrow
profile_image
laurinkaxxx
od 9. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj holky,Indulonko2 mám úplně stejné příznaky a také se mi to stále vrací,prosím poraď pomohlo ti něco ze zmíněného? Já používám pouze bepanten plus a nemá to asi žádný vliv na léčbu jen to méně svědí. Už si taky nevím rady , u kožní lékařky jsem ještě nebyla,poslední dobou se to objevilo vždy naprosto nevhod,a nebyla možnost k ní zajít(svátky atp.) Děkuji předem(e-mail.: ********************* )

arrow
profile_image
wreven mojeid
od 13. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak to mě trápí teda to samé...během roku mě to potrápilo tak 4x, hlavně jsem měla přecitlivělý okraj rtů. Vždycky mi na to pomohla indulona, do 2 dnů jsem měla pokoj. Teď se to ale vyskytlo v takové míře, že jsem z toho nešťastná neustále se to zhoršuje, na rtech mám pupínky, takovou krupičky, pupinky i do poloviny brady a do poloviny nosu. 4.den jím zodac, ale nepomáhá a stále se to zhoršuje, svědí, štipká...
Pomůže mi na to ten jarish?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

já mám jarish , ale nepomůže napořád , ale pomáhá. Jinak jsem objednaná ke kožní jdu 16.dubna , tak sem zvědavá při podlední náštěvě u kožní mi předepsala Protopic a pomohl , ale už fakt nevím já to mám už snad 2 roky a pořád nic , stejně to mám

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené