arrow
profile_image
hulabes00
od 7. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně tablet norethisteron na posunutí menstruace, které jsem už dobrala před třemi dny. Po vysazení prášků budu mít menstruaci kratší dobu než normálních pět dní a nebo naopak jestli jí budu mít déle? Případně se omlouvám kdy bych toto téma dala do špatné kategorie, jsem nevěděla kam bych to mohla přiřadit.

Děkuji za odpovědi

arrow
profile_image
orangeflower
od 4. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

U týchto tabliet je to veľmi individuálne, každý na ne reaguje inak. Môžeš mať menštruáciu ako obvykle, slabšiu, silnejšiu.. je to rôzne.. môže sa stať že sa ti trošku rozhodí menštruačný cyklus, mojej mame to kedysi cyklom poriadne zakývalo. Kamarátka zase mala hrozné kŕče a bolesti pri MS po norethisterone ale ďalšie MS boli ako obvykle, takže ťažko povedať.

arrow
profile_image
Nora4
od 6. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jak říkala slečna přede mnou, je to hrozně individuální. Já jsem takhle oddalovala menstruaci dvakrát a měla jsem ji jako normálně, žádné křeče či jiné obtíže. Znám ale i kamarádku, která to pak měla silnější a delší.

arrow
profile_image
malina_01
od 15. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já jsem tyto tabletky měla jednou před několika lety a za sebe můžu říct, že menstruace byla stejně dlouhá jako bez těchto tabletek, ale takové šílené menstruační bolesti a křeče jsem nikdy v životě neměla. Tak držím palce, ať je všechno v pohodě

arrow
profile_image
malina_01
od 15. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji orangeflower: Kamarátka zase mala hrozné kŕče a bolesti pri MS po norethisterone ale ďalšie MS boli ako obvykle, takže ťažko povedať.

Ano, já to měla stejně. Byla to moje nejhorší menstruace v životě. Už bych to nikdy nechtěla zažít. Ta další už měla normální průběh jako před těmito prášky.

arrow
profile_image
bejbee
od 4. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Podle mě bys tu menstruaci měla mít normální jen posunutou, měla by se dostavit 3 dny po dobrání tablet. Já ji teda měla normální a cyklus mi to nijak nerozházelo.

arrow
profile_image
NatálieW
od 26. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Měla jsem klasicky 5 dní, jen jsem trochu více omdlívala- bez toho aby byla silnější. Takže pij hodně tekutin.

arrow
profile_image
veniss
od 9. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

U mňa bola dĺžka MS po norethisterone rovnaká ako obvykle. Myslím ale, že záleží aj na tom, ako dlho ho berieš. Ja keď som ho brala 5 dní, nemala som žiadne neobvyklé bolesti, ale keď som ho brala 10 dní, bolo to hrozné, strašné kŕče, odpadla som vonku, musel ma cudzí človek domov doviezť. Myslela som si, že sú to moje posledné minúty v živote. Tento rok mi (opäť) vychádzala MS na dovolenke, tak som si radšej nechala predpísať HAK (samozrejme nie len kvôli tomu)
... také bolesti už nikdy nechcem zažiť

arrow
profile_image
bejbee
od 4. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na veniss: Vidíš, je to fakt individuální. Já ho brala celou dovolenou + 3 dny před a žádné problémy jsem nikdy neměla...

arrow
profile_image
hulabes00
od 7. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Udělala jsem sama závěr jelikož mi přestala asi po 8 dnech (místo normálních 5 dnech), menstruaci jsem měla podstatně delší a silnější děkuju za odpovědi

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené