arrow
profile_image
Whatitis
od 13. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky, chtěla bych se poradit. Na kvasinky si myslím že netrpím, nikdy jsem tyto problémy neměla, akorát kdysi v srpnu mě začalo svedit okolí pochvy. Koupila jsem si mastičku fungicidin a za den bylo po problému. Teď mezi svatky, konkrétně před Silvestrem jsem měla hodně řídký výtok, který jsem řešila intimkou. Jindy mívám klasický výtok, který v průběhu cyklu kolísá. Po Silvestru mě začalo hodně svědit okolí pochvy, tak jsem to opět (co jiného o svatkach) mastí. V sobotu mi svědění ustoupilo, takže za to jsem ráda, ale výtok mi zhoustl do tvarohovité husté kaše, která ani nevytéká a drží se u vchodu, takže teď ač to bude znít nechutne musím několikrát denně ubrouskem jakoby vytáhnout. Svědění žádné. Mám si koupit candibene čípky a doléčit nebo počkat az to zmizí? Protože akutní problém již nemám. Díky za zkušenosti a rady

arrow
profile_image
DominikaP
od 4. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahoj, kvasinky žijou z cukru a bílé mouky takže vycházej z předpokladu že pokud jsi o svátcích jedla víc sladkého než obvykle (vánoční cukroví atd), prostě jsi je nakrmila a ony se vesele rozmnožily. Na akutní problém si vyptej něco v lékárně, a co nejdřív odkysel organismus, nic jiného na ty potvory dlouhodobě nefunguje

arrow
profile_image
Whatitis
od 13. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

To si také myslím. Četla jsem ze zabírá jenamazol nebo candibene. Koupim OBE do zásoby a snad to zabere. Ted nejim sladké vůbec, tak snad.

arrow
profile_image
akyna-00
od 13. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Doporučuji Canesten, mně vždycky na pálení zabral.

arrow
profile_image
Whatitis
od 13. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na akyna-00: jde mi o to, zda když pominuly prvotní příznaky mám s léčbou antimykotiky začínat. Mam už pouze trochu tvarohovitý výtok. Nemůže mi to uškodit, myslím spíš třeba oslabit pro příště?

arrow
profile_image
akyna-00
od 13. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Whatitis: Já se tím canestenem mazala dýl, než jsem měla, byla jsem už nejspíše vyléčená, ale chtěla jsem mít jistotu, tak jsem se mazala ještě pár dnů. Ono se říká, že čím častěji používáš nějaké léčivé krémy, že pak na tebe nebudou učinkovat někdy příště. Ale nejsem doktor, zkus se třeba poradit s gynekoložkou

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené