arrow
profile_image
Miska31
od 9. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Asi tak před půl rokem se mi na pravém bérci a levém lýtku udělaly pupínky, strašně svěděly, myslela jsem si, že mě štípnul nějaký hmyz, ale postupem se ty pupínky zvětšovaly, až se mi na těch místech udělali takový červený hnusný kola. Nejhorší to bylo teď v létě, styděla jsem se nosit sukně, chodit na koupaliště a tak. Samozřejmě jsem chodila po kožních, ale ti mi dávali jen samé kortikoidy ve formě mastí. Nic mi nazabralo, teď jsem byla opět na kožní a opět jsem dostala kortikoidní mast. Už mi ale nic nezabírá, po ničem se to nehojí.
Takže jsem na netu četla, že kožní onemocnění bývají od jater, takže jsem koupila Ostropestřec v lékárně a ještě by mě zajímalo, jestli bych měla držet jaterní dietu? Jaký máte názor? A máte s touto dietou zkušenost? Pokud je toto téma někde, tak se omlouvám předem..

arrow
profile_image
drummers_wife
od 18. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Měla jsem podobně postupující vyrážku nedávno při mononukleóze, takže to s játry určitě souviset může. Mně na to dali na kožním kortikoidní čípky, které asi byly dost silné, ale pomohly bezvadně. Jaterní dieta je dost přísná a nevím, jestli máš s játry opravdu něco tak závažného, že by byla nutná. Každopádně můžeš játrům aspoň ulehčit, když si odpustíš alkohol, smažená a těžká jídla.

arrow
profile_image
Miska31
od 9. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na drummers_wife:

Tak alkohol moc nepiju, sem tam si dám sklenku červenýho, ale ty smažený a těžký jídla zkusím omezit. Na tu dietu jsem koukala a zas tak hrozný to být nemusí. A nebo se jít poradit zase k tomu kožnímu o tý dietě? Takže ty už máš teď klid?

arrow
profile_image
Storm
od 17. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Miska31:
No, já bych doporučila zajít si k praktickému lékaři a vyžádat si jaterní testy a případně další vyšetření. Pro jistotu.

arrow
profile_image
Miska31
od 9. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Storm:
Jaterní testy jsem měla naposledy v dubnu? To by se asi mohli změnit od tý doby, to je pravda..

arrow
profile_image
Storm
od 17. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Miska31:
No já mám zkušenost, že co si člověk u doktora nevyžádá sám, to nemá. A je lepší udělat nějaký test navíc, než naopak. Možná by nebylo od věci navštívit nějakého specialistu.

arrow
profile_image
Miska31
od 9. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Storm: Jakýho specialistu konkrétně?

arrow
profile_image
Storm
od 17. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Miska31: Jakýho specialistu konkrétně?

No to právě nevím
Internistu?
Vnitřní lékařství (také interní medicína, hovorově též interna) je jeden ze základních oborů klinické medicíny. Zabývá diagnózou a převážně nechirurgickou léčbou onemocnění vnitřních orgánů u dospělých.

arrow
profile_image
Miska31
od 9. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Storm: Já vím no, ale to už by mě tam kožní možná poslal ne? I když ti naši doktoři, že? Ale já se mu nedivím, protože kdybys viděla ty moje nohy, tak bys taky nevěděla )

arrow
profile_image
Storm
od 17. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Miska31: I když ti naši doktoři, že?

Asi tak, no...
Narazit na pečlivého lékaře se zájmem o pacienta, to je štěstí.
A má osobní zkušenost s několika kožními lékaři je natolik příšerná, že mám vůči nim jistou averzi.
Nebo si zkus někam na internu rovnou zavolat, ono vyrážkyky na kůži se neudělají jen tak, zničeho nic a bez příčiny. Může to souviset i s onemocněním typu celiakie, duhringova dermatitida apod. - mrkni na to na netu.

arrow
profile_image
Miska31
od 9. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Storm: Teď když na to koukám, tak už ty fleky jsou bílý, jen uprostřed je červený boláček, ale mít bílé fleky na noze, to je taky hnus. A nebo to můžu ještě tak týden zkusit mazat a pak se za ním vrhnout, s tím ale, aby mě už konečně někam poslal. A na rovinu mu řeknu, že kortikoidy už teda néé..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené