arrow
profile_image
lussy89
od 25. 11. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Zdravím, prosím o pomoc, rady s nákupem na WISH.COM. Zboží jsem si v pořádku objednala, ovšem přišla zpráva, že jedna položka z mé objednávky je již doručena. Při kontrole sledování zásilky u české pošty jsem zjistila, že položka je doručena, ale v Třinci a já jsem z Karlových Varů. Zkrátka kontaktovala jsem poštu, ta mě řekla, že je chyba na straně odesílatele at ho kontaktuju, že zásilka byla určena ne mě, ale adresatu na Moravu, že asi došlo k záměně podacích čísel. NYNÍ PROSÍM JAK KONTAKTOVAT WISH. Jsem už dost vytočená, protože přes kontaktní formulář mi stále odpovídá nějakej robot ahoj tvá položka je doručena, proste uplny nesmysly na muj problem....Děkuji Vám všem.

arrow
profile_image
Desire
od 6. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To mi připomíná E-bay tam je taky jenom jakýsi robot - nechápu :/ Ale myslim, že tad bohužel rada nepomůže Pokud se nejde nijak dovolat prodejci, tak s poštou to asi nevyřešíš. Pokud si to neplatila, tak Ti to může být jedno, pokud si platila předem, tak já bych šla do banky a platbu stornovala.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené