arrow
profile_image
area
od 24. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Může antikoncepce způsobovat dlouhodobou únavu? Má někdo takovou svoji zkušenost?

arrow
profile_image
WercaK
od 12. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

S tímto zkušenosti nemám, ale podle mě je možné vše. Mě od ní bolel žaludek a i když jsem jedla málo stále jsem se cítila přesycená. Nepřisuzovala jsem to antikoncepci, ted jsem ji ale vysadila a žaludek je v pohodě. U hodně lidí způsobuje i deprese a pod., takže bych se nedivila, to ale nejspíš opravdu zjistíš až po vysazení nebo změnění.

arrow
profile_image
area
od 24. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na WercaK:
Děkuji za odpověď. Já si taky myslím, možné je vše. Na druhou stranu měla jsem dva typy a u obou únava přetrvávala...Není to ale ani uvedeno ve vedlejších účincích...

arrow
Neprodává v Bazaru

já kdysi brala diane 35, no to byl mazec, furt únava a bolesti hlavy, kolikrát jsem přišla ze školy a musela si fakt jít lehnout, tak jsem říkala, že to je antikoncepce v pravým slova smyslu, jsem tak vyřízená, že nemám na sex ani pomyšlení

arrow
Neprodává v Bazaru

Dojdi si ke gynekologovi a řekni mu to a on ti dá jinou, je možný že ti to způsobuje jenom nějáký z těch hormonů. Já měla taky problémy s bolestma hlavy, nevolnosti, ekzémy atd. vždy pomohla změna HA.

arrow
profile_image
area
od 24. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Měla jsem Minervu a teď Jangee. To mě děsí, co všechno antikoncepce asi způsobuje

arrow
Neprodává v Bazaru

Tak u mě antikoncepce zabraňuje tomu abych každý měsíc při menstruaci zvracela, omdlévala a umírala v bolestech břicha, ledvin a zad....

arrow
profile_image
Pupu
od 10. 10. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já brala Cerazete a ted Flayu u Té poslední neskutečné bolesti hlavy stavy totální vyčerpanosti a furt jsem se cítila plná a nakonec jako třešnička za 12 dní 3kg nahoře.Po vysazení jsem za 4 dny vyčůrala ty 3kg..antikoncepci už v životě brát nebudu..Ted jsem na Pharmatexu a jsem spokojená

arrow
profile_image
area
od 24. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Rezakoky:
To chápu. Někomu na druhou stranu pomůže. Já mám díky ní určitě taky méně bolestivou menstruaci.

arrow
profile_image
area
od 24. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Pupu:
To je dobře, že se ti ulevilo. Já jsem taky hodně unavená a navíc mi dost natékají nohy. Také uvažuji o Pharmatexu.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené