arrow
profile_image
bilaruzicka
od 18. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj, mám dotaz na uživatelky HAK. Jak je známo, látka drospirenon v HAK má působit proti zadržování vody...tj. měly byste se vejít do stejného oblečení při takovéto HAK (konkrétně Yosefine). Tato látka je i u Yaz a ostatních jejích genericích...U mě to mělo naprosto opačný účel, opravdu jsem přibrala přesto že jsem jedla méně a více se hýbala. Stalo se mi tak dříve i u Yadine a Yasmine. Stalo se Vám to také některé? naopak, vyhovovala vám HAK kde drospirenon byl nahrazen např. látkou gestodenum?

arrow
profile_image
DominikaP
od 4. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

stalo, po Yaz i Yasminelle. První dny jsem běhala na wc a měla pocit že se opravdu odvodňuju. Šlo to jenom z boků (vnější boule na stehnech), pár dnů nato jsem začala klasicky kynout v místech kde normálně nepřibírám (ramena, paže, obličej), celkově asi 5kg nahoře, to mi dělala jen HA. Potom jsem dostala rozum, prášky vyhodila z okna, půl roku se dávala dokupy a od té doby mám klid

Cituji DominikaP: půl roku se dávala dokupy a od té doby mám klid

Myslíš pleť a cyklus?
Já právě přešla na tuhle nižší HAK co se týče hormonů z Vreyi..po té jsem měla rok šílenosti na obličeji a vypadaly mi skoro vlasy, měla jsem lysiny, tak jsem po roce začla brát taky nízkohorm. a celá jsem se "zvětšila"...

arrow
profile_image
DominikaP
od 4. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

cyklus byl docela v pohodě, pleť se mi po vysazení zhoršila a váha šla dolů taky dost pomalu, a to jsem od přírody střízlík a dost sportuju.
na HA (jakékoliv) jsem byla taková emočně utlumená, žádná nálada, nízké libido, to se naštěstí zlepšilo už třeba po týdnu od vysazení. Ty fyzické změny se ale napravovaly fakt cca půl roku
Tyjo, vypadané vlasy, brrrr, to je strašný, obzvlášť pro ženskou ((

arrow
profile_image
bilaruzicka
od 18. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na DominikaP: A jinou bez drospirenonu jsi měla?

arrow
profile_image
DominikaP
od 4. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na bilaruzicka:
ano, tuším že Jeanette nebo tak nějak se jmenovala. v podstatě totéž, jen bez toho úvodního pendlování mezi wc a běžným životem, to jsem začala natékat rovnou

arrow
profile_image
Rebarbora
od 28. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Syp to do koše. Ne, vážně, já brala Yadine a Yaz a ze začátku dobré, i když během pauzy jsem si uvědomila, že se cítím o kus líp. Po čase na mě ale začaly lízt podivný melancholie a tak. Váha mi teda držela dole. Ale s antikoncepcema je to ruská ruleta. Není nic divného že máš potíže, i když ti doktor bude tvrdit opak..

arrow
profile_image
Adriana13
od 4. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Měla jsem Yaz, Yadine i Yasminele a po všech jsem zadržovala vodu, po vysazení jsem během měsíce byla o pět kilo lehčí a hlavně i okolí si všimlo, zě nemám oteklý obličej i paže..

arrow
profile_image
bilaruzicka
od 18. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Cituji Adriana13: zě nemám oteklý obličej i paže

No tak to je přesný! Sypu to do koše. A já blbá cvičila a nejedla a pořád to nešlo dolů...
Achjo a zase co nastane po vysazení
Brala jsem ji jen pár měsíců tak by to nemuselo být tak šílený co myslíte?

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já brala Maitalon, v tom také byl drospidenon, brala jsem ji asi rok a půl, ale potom co mě letos v červenci odvezla sanitka jelikož jsem "ochrnula" na pravou polovinu těla a ležela měsíc v nemocnici, jsem ji vyhodila s radostí z okna a už se k HA nikdy nepřiblížím. V nemocnici mi dělali testy úplně na všechno možné a nemožné a verdikt byl jasný - antikoncepce. Navíc po zveřejnění mého příběhu na fb se mi ozvali asi další tři slečny, které na tom sice nebyly tak, jako já že s tou polovinou těla vůbec nemohli hýbat a necítili jí, ale měli ji znecitlivělou, mě to ještě více utvrdilo v tom že to je prostě svinstvo. Každý podle svého, ale tohle je pouze má zkušenost. Jojo, taky jsem byla jedna z těch co si říkala "vždyť takové případy se prakticky nestávají" Jinak zpátky k tomu Maitalonu, nepřibrala jsem ani deka, ale zvětšili se mi prsa. Teď jsem 7. měsíc po vysazení a je mi báječně, pleť je v naprosté pohodě, sice mi hodně padají vlasy, ale mám naprosto od prvního měsíce přesný cyklus, takže jsem šťastná.

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji bilaruzicka: Brala jsem ji jen pár měsíců tak by to nemuselo být tak šílený co myslíte?

To se takhle jednoznačně nedá říct, neboť každé tělo, každý organismus je prostě jiný. Znám ženy, co ji brali tři měsíce a do kopy se dávaly dva roky, já ji brala rok a půl a byla jsem v pohodě hned další měsíc (co se týče menstruačního cyklu, ale i pleti atd.), moje mamka ji brala deset let a byla také OK. Záleží to určitě i na dědičné predispozici. Musíš to hold vyzkoušet a uvidíš, ale zkus ještě tak měsíc před tím než vysadíš brát nějaké ženské kapky (hodně známý je např. Gynex, ale je drahý - stačí skočit do nějakého obchůdku s bylinkami atd. a seženeš určitě i od jiné značky jako i já), pít čaje na pročištění střev a žaludku, nebo čaj se ostropestřcem, atd.

arrow
profile_image
bilaruzicka
od 18. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Cituji Blacky: mého příběhu na fb se

Můžeš mi prosím poslat odkaz? děkuji..

Reaguji na Blacky:
Já právě poprvé když jsem vysadila (Vreya po cca 10 letech) jsem se málem zbláznila co se se mnou stalo během měsíce... tak jsem doufala, že by to u tohohle mohlo být lepší no uvidíme. Vyhodila jsm to do koše..

Cituji bilaruzicka: hovovala vám HAK kde drospirenon byl nahrazen např. látkou gestodenum?

Já právě taky vyměnila Drospirenon za Gestoden.. A byla to ta nejlepší věc v životě, co mě mohla potkat. Co se týče Gestodenu, tak jsem četla že také odvodňuje (nebo nezavodňuje).
V době, kdy jsem jedla Drospirenon, tak mě antikoncepce chránila na 200% protože, chut na sex nebyla na bodu 0, ale hluboko v mínusu( cca 7let). Pak mi to nedalo a začala jsem pátrat na netu a číst a studovat a přišla jsem na Mirelle. Samozřejmě, někomu sednout nemusí, ale řekla jsem si, že víc už ztratit nemůžu... Změna naprosto neuvěřitelná- hlavně po psychické stránce. S drospirenonem jsem byla neustále uplakaná, nevrlá, nechut na sex a tak dále. Vůbec ne moje pravé já, kdy mě nic nerozhodilo. Po týdnu braní Mirelle jsem se opět začala cítít jako žena, moje chut na sex se neskutečně zvýšila (občas si přijdu jako chlap) a jako bonus zažívám mnohonásobné orgasmy . A to jsem se svým přítelem jíž 8 let.

Nepozoruji žádné zavodnění, spíš naopak.
Zahodit Drospirenon a přejít na Gestoden... vsadím botu, že to pomůže.

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji bilaruzicka: Můžeš mi prosím poslat odkaz? děkuji..

Poslala jsem ti ho do SZ, ale vesměs tam nebylo nic, co by jsem tady nenapsala Plus tam skoro nejsou žádné reakce, jelikož většina žen mi psala do zpráv, ale můžeš na to mrknout

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené