Zdravím všechny
mám docela velký problém,již třetím rokem beru antikoncepci Vreya a vysadila jsem ji,protože už je to docela dlouhá doba .. doktorka mi napsala Esete a všechno v pohodě,akorát se mi zmenšily prsa a to fakt brutálně,asi o dvě čísla .. nemám do výstřihů co dát a dost mě to štve,nevím jestli se ta antikoncepce MUSÍ po nějakem čase vysadit nebo jestli si jí mohu ponechat nebo se to hodí do normálu? o svátky nechci lítat na gyndu,protože doktorka má stejně určo dovolenou .. poradíte někdo? díky

arrow
Neprodává v Bazaru

Myslím, že nevrátí. Já mám sice prsa malá, ale když sem brala HA Chloe tak sem tam alespoň něco měla, pak sem přešla na jinou prsa zmizela a teď neberu žádnou a na hrudníku pořád stejná bída

arrow
profile_image
RomanKaS
od 4. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Můžu ti poskytnout své zkušenosti s velikostí prsou při střídání antikoncepce - ale ty napiš, jak dlouho jsi kterou brala, jaký jsi tělesný typ (hubená, normálně malá prsa) nebo střední atd.

Reaguji na RomanKaS: 3roky Vreya a měsíc Esete,moje váha je 54kg a prsa jsem před braním antikoncepce měla tak 70B a při braní jsem měla 85B (fakt bujné poprsí,vypadalo to hezky) a teď mám zase tak 70B

Reaguji na Nikoletka2: ach jo tak to doberu asi tuhle a přejdu zase na Vreyu

arrow
profile_image
Siiri
od 18. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji loreen.: 85B

to jsi jako přibrala 15 cm pod prsy?

arrow
profile_image
gabus
od 5. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na loreen.:

No mi přijde jako hloupost, nechat si napsat vreyu jen kvůli tomu, aby se ti zase "zvětšila" prsa. Prostě to neřeš chápu, že to bylo předtím lepší pro tebe.. ale fakt jsou horší věci na světě..

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji loreen.: měla tak 70B a při braní jsem měla 85B (fakt bujné poprsí,vypadalo to hezky) a teď mám zase tak 70B

A to se projevilo jak.. to se ti zvětšil hrudník pod prsama?

arrow
profile_image
RomanKaS
od 4. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Takže já mám postavu takovou , že jakýkoliv váhový příbytek/úbytek se mi promítá nejprve do prsou, potom do zadku a tak dále. Když jsem brala Cilest, tak jsem během měsíce začala nabírat na prsou a za tři měsíce už jsem vypadala jako kojná velikost prsou min o jednu velikost nahoru- taky se mi zvětšilo břicho. Bylo to proto, že moje tělo zadržovalo vodu (jak se to laicky říká) a já myslím že šel nahoru i tuk. To jsem vysadila, protože mi to doporučil doktor jako že nemusím brát takhle zastaralou antikoncepci s vyšší dávkou hormonů. Přešla jsem na Yaz, nízkohormonální s látkou 0,02mg ethinylestradiolu a 3mg drospirenomu - právě on, tuším, působí proti zadržování vody v těle. po dvou měsících užívání jsem na tom byla tak, že jsem měla vysušenou scvrklou pleť, měla jsem neustálý pocit žízně - a to se fakt nedalo vydržet - kdy jsem pořád pila jako po týdnu na poušti a chodila jsem pořád na záchod. Prsa se mi zmenšila tak o půl velikosti než je moje obvyklá. Pak jsem si nechala napsal Jeanine a jsem v normálu, nemám žádní výkyvy a fakt mi sedí.

Jestli se ti takhle zmenšila prsa, tak jsi buď zhubla tuky (o tom bys měla ale vědět), nebo jsi se začala zbavovat "vody" a to může být právě to překvapení. Dvě čísla mi každopádně připadají moc, asi ti to v šoku tak připadá. Já bych antikoncepci vysadila a zkusila jinou. Jak jsem psala výš, Yaz je pro mnoho ženských super antikoncepce, ale mně prostě nesedla.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Reza: A to se projevilo jak.. to se ti zvětšil hrudník pod prsama?

Reaguji na loreen.: Taky mi to příjde jako blbost, s tou velikostí podprsenky, co píšeš. To se Ti snad měl zvětšit jen košíček ne? Sama mám velikost 70 B a kdybych měla mít najednou 85, tak bych musela přibrat minimálně 20 kg..

Reaguji na Siiri: prsa mi přibrala na objemu nevím jak to lépe napsat,měla jsem je více "nafouklá"

Reaguji na Sariella: tak jasné,že jsem přibrala po HA jsem měla první měsíce 64kg ale pak to nějak ustálo a prsa mi zůstala

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji loreen.: Reaguji na Siiri: prsa mi přibrala na objemu nevím jak to lépe napsat,měla jsem je více "nafouklá"

Tady jde o to že by se ti měl zvětšit košíček a ne obvod pod prsama

arrow
profile_image
RomanKaS
od 4. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji loreen.: 85B (fakt bujné poprsí,vypadalo to hezky) a teď mám zase tak 70B

jo, tak teď už tomu rozumím, jak to měříš. V tom případě jsi měla něco podobného, jako já ten Cilest a přešla jsi asi na to, co mi způsobil Yaz. Jestli nebudeš brát antikoncepci typu Cilest, tak se ti prsa asi do té velikosti sama nevrátí, každopádně to chce vyloučit tím, že zkusíš třeba ten Jeanine. Ten by tě mohl dostat do zlatého středu. Jestli ses ale jen díky antikoncepci dostala na větší prsa, tak bez této antikoncepce se dostaneš tam, kdes začínala - tj. 70B

Reaguji na RomanKaS: díky moc za tvou zkušenosti je také možné,že mi to najednou příjde jako velké zmenšení i když je mám takové prostě jako 14ctka zajdu si za doktorkou a řeknu,že chci zase Vreyu,problémy jsem s ní nikdy neměla a byla fajn i pro tohle,i když má velké množství hormonů (navíc mám problémy s pletí nebo měla)

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené