arrow
profile_image
Rose14
od 18. 6. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Pekný deň prajem, potrebujem poradiť niečo na zvýšenia libida. Od kedy užívam HAK mám čím ďalej tým menej chuť na sex. Užívala som už viac druhou antikoncepcie a pri každej ma trápil tento problém. Viete mi poradiť nejaké prípravky, vitamíni alebo niečo podobné na zvýšenie libida? HAk vysadiť nechcem, kedže sa bojím otehotnenia pripadne akné. ďakujem

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Obávám se, že pokud nevysadíš, problému se nezbavíš. Existují jiné metody jak se chránit a přitom si neničit tělo. Nicméně můžeš zkusit užívat hořčík a vitamín B. Některý z vitamínu B prý uživatelkám HAK chybí, ale nemůžu si vzpomenout jaký.

arrow
profile_image
LucieVip
od 19. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

15

Cituji Michaela18: vit

Po vitamínu B se mi hrozně zhoršuje pleť.

Jinak souhlasím, vykašlat se na HAK a chránit se jinak.

arrow
profile_image
Lilitha
od 28. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Souhlasím s holkama o vysazení. Pokud je to pro tebe však nereálné, tak mě napadla Maca....aneb peruánská viagra...je to bylinka, berou to jak chlapi, tak ženské...já ji třeba beru na energii....můžeš zkusit

arrow
profile_image
Rose14
od 18. 6. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Nakoniec som sa rozhodla že HAK vysadím, bojím sa však negativnych dôsledkov vysadenia. akne a podobne, viete mi poradiť naozaj ucinnu kozmetiku? dakujem

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené