arrow
profile_image
kitinka666
od 10. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky,
mému drahému se po styku vytvořily takové červené pupínky, bylo to po prvním použití pharmatexu. On tvrdí že se mu to občas udělá nejspíše z mýdla, je to hrozně citlivé na dotek a kolikrát to až bolí. Mě napadlo jestli by to mohlo být z toho pharmatexu, jako nějaká alergická reakce. Nemáte s tím některá zkušenost? díky za odpověď

arrow
profile_image
hallie
od 19. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

koľko ste čakali, kým pharmatex zabral? lebo môže dráždiť, ak na to "vlítnete" priskoro.

arrow
profile_image
kitinka666
od 10. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

no čekali jsme vzhruba těch pět minut... míň to nebylo

kitinka666
A přítel měl tedy tyhle potíže už dříve? Tvrdí že po mýdle?

arrow
profile_image
kitinka666
od 10. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ano, nevím přesně po jakém...

No reakce to být může, ale nenapadla tě třeba nějaká "choroba"?
U chlapů mají tyhle věci jiný průběh, někdy poněkud skrytý a projevovat se to může třeba při prokrvení stykem.

arrow
profile_image
kitinka666
od 10. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

když já nevím jako ho mám dostat k doktorovi...taky už mě napadlo že to může být nějaká choroba

Cituji kitinka666: když já nevím jako ho mám dostat k doktorovi...taky už mě napadlo že to může být nějaká choroba

Možná bys měla jít preventivně k lékaři i sama se sebou a partnera bych tam poslala bez řečí.

Z pharmatexu to být může, opláchl se hned po něm, nebo ne? Taky mýdlo se na intimní partie nehodí ani pro chlapy, at se myje jen vodou, nebo lactacydem apod.. zkoušejte dál snad na to přijdete

arrow
profile_image
kitinka666
od 10. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

neoplachoval se, jen se otřel... díky za radu, vyzkoušíme asi nějaké to intimní mýdlo...

Cituji kitinka666: On tvrdí že se mu to občas udělá nejspíše z mýdla, je to hrozně citlivé na dotek a kolikrát to až bolí.

To je nepravděpodobné...........

Já netvrdím, že to tak je, jen bych to asi pro klid chtěla vyloučit, bála bych se nějakého oparu.
Kamarádka co Pharmatex zkoušela, říkala, že ji to občas pálilo, ale pupínky žádné.

arrow
profile_image
kitinka666
od 10. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

kdo ví...takhle to popsal, a nakonec s něho vypadlo "doufám že to není reakce na ty globulky...", a že se mu to takhle dělalo i dřív, prý z mýdla

arrow
profile_image
kitinka666
od 10. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

každopádně děkuji za reakce

kitinka666
Hmmm, tak já bych ho asi navlékla do latexu, dokud bych neviděla zprávu od doktora
Zdraví máš jen jedno.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené