arrow
profile_image
Nikississ
od 21. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

1

Poslední 3 týdny mě trápí tenhle problém.Neím, možná je to z nervů, co mám od začátku srpna, tak to mám celkově dost rozhozený.Minulý týden už to vypadalo nadějně, že to přestane, ale opět to začlo.Co s tím?S tímhle k doktorovi jít nemůžu, byla jsem výslovně upozorněna, že kdybych to měla, tak se mám přeobjednat.A k jinýmu doktorovi se mi nechce, k tomu svýmu už mám za ty roky důvěru.

arrow
profile_image
Haniccino
od 19. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kdybys "to" měla tak se musíš přeobjednat, to ano ale jenom u normální prohlídky. Pokud je příčinou návštěvy lékaře neustávající krvácení tak samozřejmě nemusíš čekat až to přestane. Měla jsem asi před rokem podobný problém, dostala jsem prášky po kterých krvácení do tří dnů přestalo. Vyšetření ani neprováděli, jenom si napsali kdy byla předchzí menstruace, kdy jsem naposled měla pohlavní styk, jaké jsem brala léky apod. Zajdi si tam co nejdřív.

arrow
profile_image
májovka
od 2. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Lékař tě vyšetří i při menstruaci / není vhodné si brát tampon / , zvláště pokud máš problém . Pokud ne tak bych šla jinam.

arrow
profile_image
Kaja555
od 14. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Nikississ: možná je to z nervů, co mám od začátku srpna

může být. Já na jaře špinila (občas i silně) z nervů a přitom jsem prý zdravá. Už jsem srovnaná...

arrow
profile_image
šmajděnka
od 21. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ne, že bych tě chtěla nejak strašit; ale moje teta tohle měla přesně před rokem a nakonec ji zjistli prasklou cystu a musela na operaci.
Ale samozřejmě to může být cokoliv.

arrow
profile_image
Nikississ
od 21. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

1

Reaguji na Haniccino:
Tio by bylo ideální řešení, dostat prášky a čau.Snad to takhle dopadne.Reaguji na májovka:
Jo, vemu si tampon a jestli mě bude chtít vyšetřit tak řeknu:" Počkejte momentík, pane doktore, jen si odskočim."
Reaguji na Kaja555:
Takže co jsem tak pochopila, tak se ti to srovnalo samo?
Reaguji na šmajděnka:
Ty jo, to neřikej ani ve srandě, ted se mi nějaká operace fakt nehodí.Sestra měla pře pár lety problémy s vaječníkama, tak doufám, že nejsou gynekologický problémy v rodině.

arrow
profile_image
procinko
od 2. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kup si Ascorutin tbl. v lékárně, zkus 3 dny brát 3xdenně 2 tablety a když ti krvácení nepřestane zajdi k doktorovi.

arrow
profile_image
Nikississ
od 21. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

1

Reaguji na procinko:
Děkuju, zítra ho zkusim.

Já být tebou, zajdu k doktorovi hned zítra. Sama bych měla o sebe strach... Koupíš si nějaké tablety a třeba si ještě přihoršíš... :/ Ale je to na tobě...

arrow
profile_image
Nikississ
od 21. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

1

Reaguji na Romankaa:
Svýho doktora mám mimo Prahu, takže ta cesta stojí poměrně balík a ted nejsem zrovna při penězích.A nevim jak ty, ale já se musim ke svýmu doktorovi objednávat, jinak tam můžu čekat klidně i do sedmi večer.Až do sedmi totiž 2 dny ordinuje.

arrow
profile_image
Niiika88
od 11. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

dnes, 19:01:46 - Připojeno během spojování:
Příliš dlouhá menstruace

Ahojky

Mám takový nepříjemný problém. 15.ledna jsem vysadila antikoncepci (naposled jsem brala mininsiston). Snažíme se s přítelem otěhotnět. Ale mám problém s menstruací. Od 21.ledna-26.ledna jsem měla normální mestruaci. Od 14.února-18.února jsem měla velice slabou mensturaci (spíše takové špinění). A 29.února mi znovu začala menstruace, spíše taková střední. Už ji mám 12 dní a nevypadá to, že by měla přestat.
Vím, že po vysazení antikoncepce by měla být roházená, ale takle dlouhá menstruace je opravdu divná. Čím to je? Kdy mám vyhledat lékaře?

arrow
profile_image
Ellse
od 12. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

pokud se intenzita krvácení nesnižuje, radši si dojdi k lékaři, poradí ti lépe než my tady, 12 dní už je celkem dost

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mně oaobně se to stává dost často a když mrcha nechce přestat tak vždy dostanu Norethisteron. Já být tebou tak už tam dojdu, pro tělo to není nic dobrého.. I když to ten prášek taky ne

arrow
profile_image
Niiika88
od 11. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Bohužel je tam doktor jen v pátek, takže budu muset čekat minimálně do tý doby Myslíš, že mi ten prášek dá, když se pokoušíme otěhotnět? Víš, aby to nemělo nějakej vliv ...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Norethisteron se nesmí užívat při těhotenství a také blokuje ovulaci.. Mimo jiné ti také rozhodí cyklus.. Ale nebere se dlouhodobě, tak deset dnů, pouze jako prevence recidivy dysf, krvácení se bere každý měsíc, ale to u tebe určitě nebude třeba, ne v téhle fázi, kdy jsi celá rozhozená z té antikoncepce Takže si myslím že dá, ale mimčo bude muset měsíc počkat

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené