arrow
profile_image
_veronique_
od 20. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky, potřebuju nutně poradit. Jsem na dovolené a včera mi někdo ukradl kabelku kde jsem měla platíčko antikoncepce, takže teď nemůžu pokračovat dál a musím přestat v půlce.
Problém je že už se mi to stalo po druhé, vloni jsem musela přestat brát v polovině platíčka kvůli bolestem nohy, doktorka mi doporučila hned vysadit.
Teď jsem začala znovu s nízkohormonální kvůli nasazení Roaccutanu, který mám začít brát až se vrátím z dovolené, no jenže to budu muset posunout. Už ani nechci znovu HA brát, bojím se, že už to mám celé dost rozházené, ale kvůli tomu Roaccutanu musím.
Myslíte, že je to velký problém? Můžu zase začít znovu třeba za měsíc? Mám teď z toho strach..
Předem děkuji

arrow
profile_image
Vokounka29
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Klidně zase za měsíc začít brát můžeš, nedoporučuje se to, protože ti to může dost rozházet tělo... ale je to tvoje tělo, takže je to na tobě. Akorát počítej, že je teďka dost možné, že začneš krvácet, protože si tělo bude myslet, žes udělala normální pauzu :/ A nebudeš chráněná proti početí, ale to snad nemusím říkat.

Ahoj,

myslím, že by Ti to nemělo nic rozházet, když se Ti to stalo dvakrát a ještě tak v takovém časovém odstupu.

Já jsem antikoncepci brala cca rok a půl nepravidelně a to dost. Zapomněla jsem si to vzít třeba 2 dny a pak jsem zas normálně brala dál a takhle pořád dokola.
A práve potom roce a půl, už mi třeba začalo "téct" mléko z prsou, menstruace se úplně zbláznila - někdy na 14 dní, někdy jen na 2 a někdy vůbec, pořád jsem brečela atd..

Takže myslím, že Tobě tohle určitě nehrozí, když to jinak bereš pravidelně

arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na _veronique_:
Mě se jednou stalo, že jsem nebrala prášky skoro 5 dní (taky jsem je neměla sebou), tak jsem pak volala na gyn. co s tím - napadlo mě udělat už tu 7denní pauzu (už jsem i malinko krvácela), když už to stejně nebude mít do konce cyklu ten antiko účinek, a pak začít od znovu. Bylo mi ale řečeno na gyn. sestrou, že to ať určitě nedělám, ať to normálně doberu jak mám a to všechny zbývající tablety, že bych si tím hrozně rozhodila cyklus.
Tak tedy ze své zkušenosti doporučuju, nemáš možnost si tu antikoncepci někde koupit v lékárně? Zkus jim vysvětlit situaci. Případně, pokud jsi na dovolené v ČR, by Ti Tvůj gynekolog mohl poslat recept poštou.

arrow
profile_image
_veronique_
od 20. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Holky tak jste mě trochu uklidnili, já už jsem z toho měla takové nervy že jsem myslela že pojedu hned domů pro další platíčko,což by bylo dost obtížné,jsem v Turecku, takže ani s tím gynekologem by to nešlo domluvit..
Takže jak dojedu domů tak bych ještě asi měla počkat než zase začnu?tak ten měsíc?

arrow
profile_image
LadySephira
od 7. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já bych jen dodala že jsem brala Roaccutan i bez antikoncepce a nic se mi nestalo

S největší pravděpodobností dojde nyní u tebe k menstruaci tzv.menstruační spád,kdy tělo myslí,že je čas krvácet,když již nepokračuješ v dobrání plata..Cyklus si nerozházíš neboj!Jen teď nejsi chráněna před otěhotněním..Jakmile začne následující menstruace(myslím už tu v ČR),začneš 1.až.3den menstruace znovu užívat svou antikoncepci a po celou dobu braní tohoto plata se chraň před otěhotněním..Rytmus menstruačního cyklu se vrátí cca po 1 měsíci zase do normálu..

arrow
profile_image
_veronique_
od 20. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na LadySephira:
Vážně? Doktorka ti to bez antikoncepce předepsala?

arrow
profile_image
_veronique_
od 20. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na shawna123:
Děkuji moc

arrow
profile_image
LadySephira
od 7. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na _veronique_: Tak ona po mně chtěla podepsat nějakej papír že jí beru, tak jsem ho podepsala a bylo

arrow
profile_image
lazycrash
od 21. 12. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

dnes, 17:46:46 - Připojeno během spojování:
Vysazení antikoncepce po začátku brání nového plata

Ahoj chtěla bych vysadit antikoncepci, ale už jsem si vzala 2 pilulky z nového plata. Můžu ji i přesto klidně vysadit, nebo mám počkat až doberu ptalo? Pokud ji hned vysadím, dostanu teď menstruaci když mi včera skončila?

arrow
profile_image
bucinek07
od 22. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Počkej až dobereš plato.

arrow
profile_image
Guernica
od 1. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Dober. Zbytečně by sis jen rozhodila cyklus.

arrow
profile_image
CarlaBruni
od 28. 3. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené