arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj , mám takový problém, že jsem vysadila pilulky jak jsem neměla. Takže: Jelikož je mi teprv 18, beru pilulky asi ani ne rok. Prve jsem brala Chloe, po této HA jsem ale skoro omdlívala, bylo mi na zvracení a tak dále... brala jsme ji asi 6 měsíců. Poté jsem přešla, na prý šetrnější, Lindynette 20. Brala jsem ji měsíc, nevolnosti jsem neměla tak často, ale přece zůstaly.. během pauzy po prvním platíčku Lindynette mi bylo nečekaně dobře a tak jsem ji po pauze zase začala brát. Ale opět první dva dny braní mi bylo neuvěřitelně špatně a tak jsem ji po dvou dnech od pauzy vysadila i když se má HA vysazovat hned po pauze. Myslíte, že s tím teď budu mít ještě nějaké problémy, když jsem ji tak špatně vysadila? A je možné abych teď (první vynechaný den) měla křeče v podbříšku? Měli jste i vy takové problémy s HA?
Jinak HA jsem také vysadila jelikož mi to poradila doktorka. Nemůžeme zjistit, jestli ty problémy se žaludkem jsou spojeny s HA, nebo jsou nějakého jiného původu.

myslim, že je celkem jedno kdy vysadíš a když ti po nich bylo hodně blbě tak jsi udělala dobře. maximálně ti to třeba rozhodí cyklus. jinak taky beru Lindynette 20, doktorka mi taky říkala, že jsou šetrný....skoro dva měsíce mě po nich bylo špatně, dala jsem šanci poslednímu platíčku a přešlo to, už je mám 2. rok.

arrow
profile_image
lulamae mojeid
od 23. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

moderátorka

Já měla Lindynette20 taky. Bylo mi neskutečně špatně, dala jsem tomu dva měsíce (dvě plátička), pak jsem se na to vykašlala. Absolutně nesadla.
"Problémy" imo mít nebudeš. Jaké? Možná cyklus nepravidelný, bude to ze začátku "blbnout", ale pořád lepší, než by ti mělo být zle.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Díky moc, hned jsem klidnější

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené